Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013

Χείμαρρος τα μηνύματα των νέων στο twitter ,ως ένδειξη συμπαράστασης στον 20 χρονο Νίκο."Ήμουν κι εγώ φίλος του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου. Ήμουν εκεί το 2008."




Με το μήνυμα : "Ήμουν κι εγώ φίλος του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου. Ήμουν εκεί το 2008."  έχουν κατακλύσει το τουίτερ δεκάδες νέοι ανά την Ελλάδα.  

Τα νέα παιδιά αλλά και μεγαλύτεροι σε ηλικία, καταλογίζουν με αυτό τον τρόπο,  την ευθύνη, για την οργή και τις πληγές στην ψυχή του Νίκου Ρωμανού,  στην τραγική παρουσία του την στιγμή της δολοφονίας του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου το 2008 .

Νέα παιδιά λίγο πάνω λίγο κάτω από την ηλικία του Νίκου και του Αλέξη ,  προσπαθούν να συμπαρασταθούν στον 20 χρονο που σύμφωνα με τους οικείους του,  άλλαξε δραματικά ως χαρακτήρας ,  από την μαύρη εκείνη μέρα.

Μέσα σε λίγες  ώρες  το μήνυμα που ξεκίνησε από μια σελίδα κοινωνικής δικτύωσης έχει εξαπλωθεί και σε πολλές άλλες και οι νέοι στέλνουν την δική τους ερμηνεία στην βία που μπορεί να αλλοιώσει τους ανθρώπους ειδικά  όταν την βιώνουν στην κρίσιμη ηλικία των 16 ετών.

Πηγή TheSnews
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...