Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013

Το πρώτο στημένο ματς !

Στην Αμερική όλα είναι παγκόσμια.
Πολύ περισσότερο στο μπέιζμπολ που η σειρά των πλέι οφ για την ανάδειξη του πρωταθλητή λέγεται "γουόρλντ σίριες" κι έχει φυσικά να κάνει με την αίσθηση που έχουν οι Αμερικανοί για το δικό τους άθλημα.Με τη λογική λοιπόν αυτή το πρώτο μεγάλο σκάνδαλο στημένων αγώνων στο μπέιζμπολ, το 1919, είναι και το πρώτο μεγάλο σκάνδαλο στημένων αγώνων στο κόσμο!

Η λαϊκή φιλολογία της εποχής κρατά ακόμα ζωντανή την ιστορία του "Μπλακ Σοξ" όπως ονομάστηκε το σκάνδαλο.
Ήταν και τότε 9 Οκτωβρίου, αλλά του 1919. Στη σειρά των πλέι οφ του Αμερικάνικου πρωταθλήματος στο μπέιζμπολ υπήρχε ένα ακλόνητο φαβορί, οι "Σικάγο Γουάιτ Σοξ" κι ένα αουτσάιντερ από εδώ έως το... Οχάιο που ήταν η έδρα των "Σινσινάτι Ρεντς".

Σύμφωνα με τους κανονισμούς η πρώτη ομάδα που θα έφθανε τις πέντε νίκες θα έπαιρνε τον τίτλο. Στις 9 Οκτωβρίου οι δύο ομάδες έπαιζαν για 8η φορά. Στο Σικάγο. Οι "Ρεντς" είχαν τέσσερις νίκες κι οι "Γουάιτ Σοξ" τρεις.
Όλοι περίμεναν να γίνει το 4-4 και ο τίτλος να παιχτεί στο 9ο παιχνίδι.Αμ' δε! Οι "Ρεντς" νίκησαν, πήραν τον τίτλο κι όλοι άρχισαν να... ψάχνονται. Οι φήμες για τρελά στοιχήματα στο παράνομο τζόγο που ήλεγχαν οι γκάγκστερ έδιναν κι έπαιρναν.Η αλήθεια χρειάστηκε δύο χρόνια για να λάμψει. Ο Τσαρλς Κομίσκι, ιδιοκτήτης των "Γουάιτ Σοξ" ήταν παλιός παίκτης, πλούσιος, αλλά και τσιγκούνης.

Λέγεται ότι στα συμβόλαια που υπέγραφε με τους παίκτες υπήρχε σημείωση για χρέωση του πλυσίματος των ρούχων τους! Ο Άρνολντ Ροθστάιν πάλι ήταν ένα γκάγκστερ στη Νέα Υόρκη.  Βρήκε τον Τσικ Γκάντλιν, ένας από τους καλύτερους παίκτες της ομάδας και τον... έψησε να στήσει τη σειρά των αγώνων.
Ο Γκάντλιν έβαλε στο κόλπο άλλους επτά συμπαίκτες του. Όλοι μαζί μοιράστηκαν ένα ποσό που έφθασε τα 100.000 δολάρια.
Ας δούμε όμως τη σειρά των αγώνων

1η Οκτωβρίου: Σινσινάτι Ρεντς - Σικάγο Γουάιτ Σοξ 9-1

2α Οκτωβρίου: Σινσινάτι Ρεντς - Σικάγο Γουάιτ Σοξ 4-2

3η Οκτωβρίου: Σικάγο Γουάιτ Σοξ - Σινσινάτι Ρεντς 3-0

4η Οκτωβρίου: Σικάγο Γουάιτ Σοξ - Σινσινάτι Ρεντς 0-2

6η Οκτωβρίου: Σικάγο Γουάιτ Σοξ - Σινσινάτι Ρεντς 0-5

7η Οκτωβρίου: Σινσινάτι Ρεντς - Σικάγο Γουάιτ Σοξ 4-5

8η Οκτωβρίου: Σινσινάτι Ρεντς - Σικάγο Γουάιτ Σοξ 1-4

9η Οκτωβρίου: Σικάγο Γουάιτ Σοξ - Σινσινάτι Ρεντς 5-10

Ο χαμένος τίτλος έφερε ανακρίσεις για το τι ακριβώς έγινε κι η αλήθεια δεν άργησε να αποκαλυφθεί.

Οι παίκτες που ήταν μπλεγμένοι δεν έπαιξαν ποτέ ξανά σε επαγγελματικό επίπεδο κι ο κόσμος κατάλαβε ότι τίποτα πια δεν ήταν όπως πριν...



pamesports.gr
Read more » Διαβάστε περισσότερα...
Read more »

Τσάι «Tuvunu»: Το ελληνικό προϊόν που πίνεται μανιωδώς στο Σικάγο, το Λος Άντζελες, την Αγγλία

Μετρά μόλις 8 μήνες παραγωγής, κι όμως το ελληνικής προέλευσης τσάι «Tuvunu» κάνει ήδη το γύρο του κόσμου εντυπωσιάζοντας με την αγνή και φυσική του γεύση.

Tο πρώτο τσάι «Tuvunu» εμφιαλώθηκε το Φεβρουάριο του 2013 στη Βεργίνα από τον Δημήτρη Κρις και τον Δημήτρη Πολιτόπουλο που αποφάσισαν να φτιάξουν ένα ρόφημα που θα πίνει όλος ο πλανήτης. Σκεπτόμενοι πως το αλκοόλ τελεί υπό διωγμόν, στράφηκαν στο τσάι. Όχι όμως σε οποιοδήποτε τσάι.

Η ιδιαιτερότητα του προϊόντος βρίσκεται στον σιδερίτη, ένα από τα πιο αρωματικά κι ευεργετικά λουλούδια των ελληνικών βουνών που μπορεί κανείς να απολαύσει όλο το χρόνο κρύο ή ζεστό.

Η συνταγή

Η συνταγή του ροφήματος δεν ήταν εύκολη. Όπως αναφέρει ο Δημήτρη Κρις: «Συνδυάσαμε το τσάι με φρέσκο χυμό λεμονιού, μέλι και ακατέργαστη μαύρη ζάχαρη. Για ένα χρόνο, ωστόσο, παλεύαμε με τους χημικούς και τους τεχνολόγους τροφίμων να σταθεροποιήσουμε το τελικό προϊόν –το εκχύλισμα του τσαγιού είναι ζωντανό. Δεν είχαμε να κάνουμε με μια παχύρρευστη πάστα που την αραιώνεις με νερό, όπως γίνεται με τα περισσότερα αναψυκτικά».

Οι χώρες που υποκλίνονται στο τσάι «Tuvunu»

Σήμερα, το τσάι «Tuvunu» εξάγεται ήδη στις αγορές του Σικάγο, του Λος Άντζελες και της Αγγλίας, σύντομα θα ακολουθήσουν αυτές της Ρωσίας, ενώ, συγχρόνως, διατίθεται σε επιλεγμένες εγχώριες αλυσίδες σουπερμάρκετ, καθώς και σε μικρότερα καταστήματα.

«Το να εξασφαλίσεις ένα ράφι στα μεγάλα σουπερμάρκετ δεν είναι εύκολο. Πρέπει να πείσεις ότι γρήγορα θα κερδίσουν από το προϊόν» αναφέρει ο Δημήτρη Κρις και συμπληρώνει, «Έχει σημασία να κοινοποιείς ευθαρσώς τις αξίες σου στους εμπόρους. Ότι πρόκειται για ένα προϊόν καλό για το περιβάλλον, για τον καλλιεργητή και για τον καταναλωτή: μπορεί να το πιει χωρίς να σκέφτεται ότι θα παχύνει. Ακόμα και στις συναλλαγές δεν χρησιμοποιούμε χαρτί. Δεν στέλνουμε και δεν λαμβάνουμε φαξ. Έχουμε τα πάντα σε στικάκια, ώστε να μειώνουμε το ανθρακικό αποτύπωμα. Και επίσης, δεν έχουμε διαφήμιση. Στόχος μας είναι να το βάλουμε στο χέρι του τελικού καταναλωτή και να μιλήσει από μόνο του. Ό, τι είναι αληθινό, είναι και δυνατό».


Ο επιτυχημένος παραγωγός δε σταματά εκεί αφού εκτός από το τσάι, πειραματίζεται και στη δημιουργία ενός ανθρακούχου νερού, εμπλουτισμένου με ελληνικά βότανα καθώς και σε νέες συνταγές με μέντα, χαμομήλι και φλαμούρι.

iefimerida.gr 
Read more » Διαβάστε περισσότερα...
Read more »
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...