Τετάρτη 2 Μαρτίου 2011

Πάνω από 35.000 εκφράζουν τα συλλυπητήριά τους μέσω Facebook






Με το που έγινε γνωστή η εν ψυχρώ δολοφονία των δυο αστυνομικών της Ομάδας ΔΙΑΣ, χρήστες του ίντερνετ άνοιξαν σελίδα στην μνήμη τους στο Facebook.






'Ετσι, από τα ξημερώματα χιλιάδες χρήστες επσικέπτονται την σελίδα
ΕΙΣ ΜΝΗΜΗΝ ΤΩΝ ΘΥΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΔΙ.ΑΣ και εκφράζουν την οργή τους αλλά και τον αποτροπιασμό τους για τα τραγικά γεγονότα.

Γράφει κάποιος:

Πως να πείς συλληπητήρια..και τι να πεις σ' αυτούς τους γονείς που χάσαν τα παλληκάρια τους;Δεν υπάρχουν λόγια.Αυτά τα παιδιά που είναι καθημερινά εκτεθειμένα στον κίνδυνο για την δική μας ασφάλεια,καλό είναι να αισθάνονται την αγάπη μας κάθε μέρα και όχι μόνο όταν βρίσκονται σε τέτοιες καταστάσεις.Να περάσει το μήνυμα στα παιδιά,μα και σε εμάς τους μεγαλύτερους,ότι ο Αστυνομικός είναι προστάτης και φίλος.Ο Θεός ας δώσει κουράγιο στις οικογένειες τους και μακάρι να υπάρξει παραδειγματική τιμωρία στους ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ!

.. κάποιος άλλος συμπληρώνει:


ΠΑΙΖΑΤΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΑΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕΤΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΕΙΣΑΣΤΝ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΑΙΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΣΑΡΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΑΡΚΑ ΜΑΣ ΠΑΣΧΙΖΑΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΓΛΥΤΩΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΟΥΡΚΟ ΚΑΙ ΚΥΤΤΑΖΑΤΕ ΤΑ ΑΣΤΕΡΙΑ ΤΩΡΑ ΓΙΝΑΤΕ ΕΝΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΤΑΞΙΔΙ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΑΙΜΑ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΟΥ ΧΥΝΕΤΑΙ ΑΔΙΚΑ


......

...για να συνεχίσουν πολλοί πολλοί ακόμα :




"Γιέ μου, σπλάχνο τῶν σπλάχνων μου, καρδούλα τῆς καρδιᾶς μου,
πουλάκι τῆς φτωχιᾶς αὐλῆς, ἀνθὲ τῆς ἐρημιᾶς μου,
πῶς κλείσαν τὰ ματάκια σου καὶ δὲ θωρεῖς ποὺ κλαίω
καὶ δὲ σαλεύεις, δὲ γρικᾷς τὰ ποὺ πικρὰ σοῦ λέω;
Στὴ στράτα ἐδῶ καταμεσὶς τ᾿ ἄσπρα μαλλιά μου λύνω
καὶ σοῦ σκεπάζω τῆς μορφῆς τὸ μαραμένο κρίνο.
Φιλῶ τὸ παγωμένο σου χειλάκι ποὺ σωπαίνει
κι εἶναι σὰ νὰ μοῦ θύμωσε καὶ σφαλιγμένο μένει.
Δὲ μοῦ μιλεῖς κι ἡ δόλια ἐγὼ τὸν κόρφο δές, ἀνοίγω
καὶ στὰ βυζιὰ ποὺ βύζαξες τὰ νύχια, γιέ μου μπήγω."





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...