Τρίτη 5 Ιουλίου 2011

Χρ.Παπουτσής: «Απειλούν τη γυναίκα και το παιδί μου»


Επίθεση κατά της οικογένειας και του σπιτιού του κατήγγειλε σήμερα στη Βουλή ο υπουργός Προστασίας του Πολίτης Χρήστος Παπουτσής. Μιλώντας στην επιτροπή θεσμών και διαφάνειας της Βουλής προειδοποίησε: 

«Για όλους εκείνους τους ανήθικους, ανέντιμους και δειλούς τους προειδοποιώ: μακριά τα χέρια από τη γυναίκα μου και το παιδί μου. Αισθάνομαι ότι είμαι κατήγορος και όχι κατηγορούμενος, εναντίον εκείνων που προκαλούν τη βία. Είμαι ενάντια σε αυτή από όπου και αν προέρχεται και η βία γεννά βία. Εκείνοι που θεωρούν ότι υπάρχει προοδευτική βία τους λέω ότι απλά ενισχύουν τη βία των κατασταλτικών μηχανισμών.

«Δεν πρόκειται να με τρομάξει η ιδεολογική πολιτική τρομοκρατία. Γίνεται από δειλούς και ανέντιμους», πρόσθεσε ο κ. Παπουτσής και αναρωτήθηκε: «Έχουν σκεφτεί αυτοί που δεν βρίσκουν μια λέξη να καταδικάσουν αυτά τα φαινόμενα κατά συναδέλφων μου και υιοθετούν τέτοιες πρακτικές, τι θα γίνει αν απευθυνθούμε και εμείς στους ψηφοφόρους μας;»

«Τους προειδοποιώ. Μακριά από τη γυναίκα και το παιδί μου», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Παπουτσής ενώ επιτέθηκε με δριμύτητα κατά του σκηνοθέτη Δημήτρη Κολλάτου, ο οποίος προγραμματίζει συγκέντρωση τη Πέμπτη προς το σπίτι του.

«Ο κ. Κολλάτος, που είναι προέκταση της πλατείας Συντάγματος, όπως ο ίδιος λέει, έχει προγραμματίσει με μια κατάπτυστη ανακοίνωση, να έρθει στο σπίτι μου, και κανείς δεν αντιδρά. Δεν υπάρχει καμία πολιτική δύναμη, ή ο δήμαρχος να καταδικάσει αυτά τα γεγονότα για το σπίτι μου».

Αφορμή για την αντίδραση αυτή του κ Παπουτσή ήταν η παρότρυνση από τον πρώην πρόεδρο της Βουλής Απόστολο Κακλαμάνη, να σχολιάσει το γεγονός ότι δεν έχει ακουστεί στον τύπο και στα κανάλια, η άποψη του για τα τελευταία γεγονότα της Αθήνας.

protothema.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...