Το τέλος του καμποτάζ, ανακοίνωσε ο υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.
Ο κ. Χρυσοχοΐδης, δήλωσε ότι στόχος του νέου νομοθετικού πλαισίου που θα διέπει την κρουαζιέρα είναι η ανάπτυξη των υπεραξιών από τον τομέα, τον οποίο προσδοκά η Ελλάδα, καθώς όλες οι εταιρείες του εν λόγω τομέα έχουν εκφράσει ενδιαφέρον για ανάπτυξη του αριθμού προσεγγίσεων σε ελληνικά λιμάνια.
Σύμφωνα με τον υπουργό, κάποια από αυτά θα αποτελέσουν λιμάνια αφετηρίας για τα πλοία των εταιρειών.
Επίσης, ετοιμάζεται νέο νομοθετικό πλαίσιο, με στόχο την περαιτέρω ενδυνάμωση της ανταγωνιστικότητας της ελληνικής σημαίας, που θα αναφέρεται κατά κύριο λόγο στη φορτηγό ναυτιλία, ενώ θα συμπεριλαμβάνονται και θέματα όπως η ναυτική εκπαίδευση.
Τι είναι το καμποτάζ
O γαλλικός όρος Καμποτάζ, αναφέρεται στις θαλάσσιες μεταφορές. Σαν ναυτικός, όρος, σημαίνει ότι χωρίς τη χορήγηση του προνομίου του Καμποτάζ, ένα ξένο πλοίο δεν μπορεί να μεταφέρει επιβάτες ή εμπορεύματα που φορτώθηκαν από ένα λιμάνι σε ένα άλλο στην ίδια χώρα.
Υπάρχουν δύο τύποι ναυτιλιακού καμποτάζ. Το μικρό καμποτάζ συνεπάγεται εμπορικές συναλλαγές ανάμεσα σε δύο λιμάνια της ίδιας ακτής μιας χώρας και το μεγάλο καμποτάζ συνεπάγεται εμπορικές συναλλαγές που αρχίζουν και τελειώνουν σε διαφορετικές ακτές της ίδιας χώρας.
news247.gr