Το αστέρι του λογότυπου της Mercedes αντιπροσωπεύει την κυριαρχία της στο εδάφος, στη θάλασσα και στον αέρα…
Πρώτα χρησιμοποιήθηκε σε ένα Daimler το 1909, ένα στεφάνι δαφνών προστέθηκε το 1926 για να δηλώσει την ένωση με την Benz, και απλοποιήθηκε αργότερα στο τρέχον σχέδιο το 1937…..
Το σύμβολο της Ιταλικής εταιρείας δεν είναι τίποτε άλλο από τον θυρεό της πόλης του Μιλάνου που έχει τις καταβολές του στην εποχή των σταυροφοριών-εξ'ού και ο σταυρός. Το φίδι απεικονίζεται να τρώει έναν Σαρακηνό, ο φόβος και ο τρόμος των Ιπποτών.
Οι 4 δακτύλιοι του λογοτύπου συμβολίζουν τις 4 εταιρείες του ομίλου Auto-Union (1932)-δηλαδή τις DKW, Horch, Wanderer & Audi. Στα Λατινικά η λέξη "Αudi" σημαίνει ακούω, αλλά επίσης το όνομα ενός εκ των ιδρυτών ήταν "Hoerch" που προφέρεται "hear" και άρα στα Λατινικά μεταφράζεται "Audi"!!!
Το σήμα της Βαυαρικής εταιρείας, απεικονίζει τον προστατευτικό θόλο που είχαν τα ελικοφόρα μαχητικά αεροσκάφη όπως φαίνεται μπροστά από την έλικα. Συνήθως για λόγους ασφαλείας όλα τα αεροσκάφη είχαν-και έχουν-μια airscrew με κάποιο έντονο χρώμα σε λευκό φόντο, ώστε να γίνεται εμφανής η περιστροφή από τα πληρώματα εδάφους. Το όνομα BMW προέρχεται από τα αρχικά του Bayerische Motoren Werke και ξεκίνησε σαν εταιρεία, με την κατασκευή κινητήρων για αεροσκάφη.
Όχι δεν συμβολίζει έναν "ανάποδο λοχία"!! O Andre Citroen έκανε τα πρώτα του βήματα στη μηχανοκίνηση κατασκευάζοντας γρανάζια και τα 2 βελοειδή σχήματα, απεικονίζουν τα "δόντια" των γραναζιών.
Το περίφημο άλογο της Ferrari ήταν το έμβλημα του Ιταλού άσσου του Ά Παγκοσμίου πολέμου, Francesco Baracca, του οποίου οι γονείς έπεισαν τον Ferrari να το χρησιμοποιήσει για τα αγωνιστικά του αυτοκίνητα.
To δεξί χέρι του Κου Φόρντ ήταν ο Harold Wills, ο οποίος έβγαζε τα πρός το ζήν στα νειάτα του τυπώνοντας επαγγελματικές κάρτες. Όταν λοιπόν το 1903 ο Ford έψαχνε για λογότυπο διεπίστωσε πώς η handwritten γραμματοσειρά που είχε χρησιμοποιήσει ο Wills για την cart de visit του ήταν αυτό που ήθελε. Το Οβάλ σχήμα εμφανίστηκε το 1912 και το μπλέ χρώμα προστέθηκε με το λανσάρισμα του μοντέλου Ford Model A το 1927..
H Fiat χρησιμοποίησε το συγκεκριμένο λογότυπο (1969-1999) από ένα πραγματικά ατυχές γεγονός. Όταν το 1982 και εν μέσω μιας διακοπής του ηλεκτρικού ρεύματος, ο διευθηντής του τμήματος σχεδιασμού της Mario Maioli περνούσε δίπλα από το εργοστάσιο Mirafiori είδε το προφίλ των πάνελ με το λογότυπο της Φίατ να διαγράφεται στο ηλιοβασίλεμα. Οι πέντε μπάρες ήταν τα κενά μεταξύ των γραμμάτων του πάνελ!!
Σήμερα η Fiat επέστρεψε στις "ρίζες" της (1999-2006)
Όπως και με την Alfa romeo το σήμα της mazerati ήταν το σύμβολο της επαρχίας της Bologna, όπου αρχικά κατασκευάζονταν τα αυτοκίνητα.
Το λογότυπο της Mazda είναι το πνευματικό τέκνο του διασήμου Ιάπωνα corporate image maker, Rei Yoshimura. Το V που σηματίζεται απεικονίζει απλωμένα φτερά πουλιού και κατά την εταιρεία " το αίσθημα της αποστολή της εταιρείας, την ευγένεια και την ευελιξία"
Το λογότυπο με το περίφημο «βέλος με φτερά» χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά το 1926. Η προέλευσή του καλύπτεται από πέπλο μυστηρίου: ενίοτε λέγεται ότι ο δημιουργός της ιδέας (το στιλιζαρισμένο κεφάλι ενός Ινδιάνου που φοράει κορδέλα με πέντε φτερά) είναι ο εμπορικός διευθυντής της Skoda Plzeň, T. Maglic. Το μπλε και λευκό κυκλικό λογότυπο, το οποίο συμπληρώνεται από ένα βέλος με φτερά που δείχνει προς τα δεξιά και συνδυάζεται με ένα στιλιζαρισμένο πτερύγιο, χρησιμοποιείται ακόμα και σήμερα σε ορισμένα γνήσια εξαρτήματα Skoda (π.χ. τζάμια παραθύρων και μπλοκ κινητήρα).
Παρόλο που το λογότυπο Skoda θεωρείται ένα από τα πλέον αυθεντικά και στιλιστικά «καθαρά» εμπορικά σήματα κατασκευάστριας εταιρείας στον κόσμο, ο δημιουργός του δεν είναι ακόμα γνωστός. Το μαύρο και πράσινο λογότυπο, το οποίο χρησιμοποιείται από το 1994, προσδίδει στη Skoda περισσότερη αυθεντικότητα – το μαύρο συμβολίζει την εκατονταετή παράδοση, ενώ το πράσινο υποδηλώνει την περιβαλλοντική μέριμνα στην παραγωγή.
Το λογότυπο της Mitsubishi είναι μια ολοκλήρωση δύο οικογενειακών λογότυπων, και αντιπροσώπευε αρχικά τρία κάστανα νερού. Έχει προέλθει από τον οικόσημο του Yataro Iwasaki, ιδρυτής της Tsukumo Shokai, και το οικόσημο της οικογένειας Yamanouchi, από τη γενιά Tosa. Όσον αφορά στο όνομα, σημαίνει κυριολεκτικά «τρία κάστανα νερού» -Mitsu σημαίνει τρία και Hishi είναι η λέξη για το κάστανο νερού.
Το σύγχρονο λογότυπο της Opel ήταν αρχικά ένα πηδαλιούχο αεροσκάφος μέσα σε «Ο», που αντιπροσώπευε τη γερμανική πείρα εφαρμοσμένης μηχανικής (1937- 1947). Εξελίχθηκε, σε ένα αεροπλάνο (1954- 1964), και έπειτα στη σημερινή αστραπή το 1964.
Ένα από τα πρώτα πρότυπα Peugeot χτίστηκε στην πόλη Μπέλφορτ, του οποίου το έμβλημα ήταν το λιοντάρι. Το αυτοκίνητο ήταν γνωστό ως λιοντάρι-Peugeot και υιοθέτησε το έμβλημα του Μπέλφορτ.
Το λογότυπο της Pontiac αντιπροσωπεύει ένα βέλος.Αυτό το λογότυπο εισήχθη το 1958, αντικαθιστώντας το κεφάλι ενός Ινδιάνου αρχηγού από το 1928.
Το διακριτικό της Porsche είναι το οικόσημο της Στουτγάρδης (όπου κατασκευάζονται τα αυτοκίνητα).Η πόλη στηρίχτηκε στα αγροκτήματα, το οποίο εξηγεί το άλογο• τα ελαφοκέρατα και οι κόκκινες και μαύρες λωρίδες είναι μέρος του οικόσημου του Βασιλείου του Wurttemberg.
Το διαμαντένιο λογότυπο της Renault χρησιμοποιήθηκε αρχικά το 1924 (ήταν προηγουμένως κυκλικό), και είχε έναν πολύ λειτουργικό σκοπό -το κέντρο του διακριτικού ήταν κομμένο για να επιτρέπει στον ήχο από την κόρνα, που βρισκόταν από πίσω, να βγαίνει.
Το λογότυπο της Rover αντιπροσωπεύει ένα σκάφος Βίκινγκ, μια σύνδεση μεταξύ της έννοιας του «Rover» (το να περιπλανιέται κάποιος) και των Βίκινγκ.
Το λογότυπο της Saab που παρουσιάζεται εδώ, παρουσιάσθηκε το 2000, είναι μια εξέλιξη του σχεδίου του 1987 (η επιχείρηση χρησιμοποιούσε ένα λογότυπο με κείμενο μέχρι τότε).Σχεδιασμένο από τον καλλιτέχνη Carl Fredik Reutersward, το αρχικό λογότυπο απεικόνιζε ένα μυθολογικό κτήνος Gripen.Το κεφάλι του Gripen προέρχεται από το οικόσημο του Count von Skane, το οποίο χρησιμοποιήθηκε ως σύμβολο για τη σουηδική επαρχία Skane, όπου η Saab ιδρύθηκε.
Η ιστορία του λογότυπου της Seat είναι αβέβαιη, αν και προφανώς αντιπροσωπεύει το «S».
Το λογότυπο της Skoda είναι ένα φτερωτό βέλος, αλλά δεν έχει καμία προφανή σημασία (εκτός από το να δώσει την εντύπωση της ταχύτητας)
Εκτός από το όνομα «έξυπνο», το «c» είναι για το «συμπαγές», και το βέλος για την «προνοητικότητα».
Η Subaru είναι η πρώτη ιαπωνική επιχείρηση που χρησιμοποίησε όνομα που προέρχεται από τη γλώσσα της, και εκείνο το όνομα απεικονίζεται στο λογότυπό της.Το όνομα αναφέρεται σε μια ομάδα αστεριών στον αστερισμό του Ταύρου (γνωστός και ως Πλειάδες). Γιατί 6 αστέρια στο λογότυπο;Τα πέντε μικρότερα αστέρια αντιπροσωπεύουν τις 5 επιχειρήσεις που συγχώνευσαν για να διαμορφώσουν τις βαριές βιομηχανίες Fuji (πρόγονος της Subaru) το 1953, ενώ το έκτο αστέρι αντιπροσωπεύει τη μεγαλύτερη ενοποιημένη επιχείρηση.
Το λογότυπο της Toyota αποτελείται από τρεις ελλείψεις, που αντιπροσωπεύουν την καρδιά του πελάτη, την καρδιά του προϊόντος, και τις πάντα επεκτεινόμενες τεχνολογικές προόδους και τις ευκαιρίες που βρίσκονται μπροστά.Μια άλλη ερμηνεία είναι ότι αντιπροσωπεύει τις τρεις πτυχές της κουλτούρας της επιχείρησης -ελευθερία, ομαδικό πνεύμα και πρόοδος.Επίσης, στα ιαπωνικά «Toyo» σημαίνει αφθονία, και το «TA» είναι ρύζι (αν και το όνομα επιλέχτηκε από το όνομα του ιδρυτή, όχι για την κυριολεκτική έννοιά του).Σε μερικούς ασιατικούς πολιτισμούς, εκείνοι που ευλογούνται με μια αφθονία ρυζιού θεωρούνται ευλογημένοι με μεγάλο πλούτο.
Το λογότυπο της Volkswagen είναι απλό, αλλά το όνομα ενδιαφέρει -στα γερμανικά, μεταφράζεται ως «αυτοκίνητο του λαού».
VOLVO σημαίνει «κυλώ» στα λατινικά, και το λογότυπο είναι το συμβατικό σύμβολο στους χάρτες για τον χάλυβα (που ήταν η διασημότερη βιομηχανία της Σουηδίας).Το σύμβολο δεν είναι αυθόρμητο, αντιπροσωπεύει την ασπίδα και τη λόγχη του Άρη, επίσης το αλχημικό σύμβολο για το σίδηρο.