Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

«Ο Νίκος μιλούσε ελληνικά»

Η σύζυγος του Νίκου Ξυλούρη, η Ουρανία Ξυλούρη μίλησε για τις ημέρες της γνωριμίας της με τον λυράρη της Κριτής. «Όταν συναντούσαμε τον άνθρωπο της ζωής μας κάτι μιλούσε μέσα μας», είπε η Ουρανία Ξυλούρη σε συνέντευξή της στη ΝΕΤ. «Ήταν ένας γάμος και μου είπε ο πατέρας μου έχει έρθει ένα κοπέλι από τα ανώγεια και λένε πως παίζει καλά θες να πάμε; Πήγαμε, εγώ τότε ήμουν στα 16. Εκεί ο Νίκος έπαιζε εγώ χόρευα. Νέοι ήμασταν και οι δυο φυσικό δεν ήταν να συναντηθούμε;».

Όταν ρωτήθηκε τι θα έκανε ο Νίκος Ξυλούρης αν έβλεπε τη σημερινή κατάσταση απάντησε χωρίς δισταγμό:
« Ο Νίκος αγαπούσε πολύ την Ελλάδα και θα προσπαθούσε να τη στήσει όρθια. Όσο μπορούσε από το μετερίζι του. Όσο μπορούσε από εκεί που ήταν. Όχι αυτό το κυνηγητό που της κάνουν. …Ο Νίκος δεν μιλούσε «χρωματιστά». Μιλούσε ελληνικά. Και δήλωνε: είμαι Έλληνας» είπε η σύζυγος του.   
Σαν σήμερα το 1980  πέθανε ο Νίκος Ξυλούρης.
 
Πηγή newsday.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...