Τέλος εποχής για τα αυτοκίνητα της χλιδής των Ελλήνων βουλευτών καθώς αναγκάζονται πλέον να στριμώξουν τις πολιτικές τους φιλοδοξίες σε τετράτροχα μικρού κυβισμού.
Οι απαστράπτουσες λιμουζίνες, τα θηριώδη Lexus και Mercedes με τα οποία οι εθνοπατέρες «όργωναν» την ελληνική επικράτεια θα δώσουν την θέση τους σε ταπεινά, συμβατικά Ι.Χ. των 1.400 κυβικών καθώς η μείωση του ετήσιου κόστους, που ξεπερνούσε τα 5 εκατομμύρια ευρώ, θα προσπεράσει κατά πολύ το 20%.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με απόφαση του προέδρου της Βουλής κ. Φίλιππου Πετσάλνικου, η οποία εντάσσεται στο γενικότερο σχεδιασμό του για ριζικές περικοπές στα προκλητικά βουλευτικά προνόμια, οι βουλευτές Αθήνας, Πειραιά, οι ευρωβουλευτές καθώς και αυτοί που εκλέχθηκαν από τα ψηφοδέλτια επικρατείας θα δικαιούνται αυτοκίνητα έως 1.400 κυβικά εκατοστά ενώ βουλευτές της επαρχίας θα μπορούν να επιλέξουν Ι.Χ έως 1.800 κυβικά και αυτό γιατί αναγκάζονται να εκτελούν τακτικά δρομολόγια αρκετών χιλιομέτρων ώστε να παραβρίσκονται τόσο στην Βουλή όσο και στις εκλογικές τους περιφέρειες.
Επιπροσθέτως, ο γενικός διευθυντής του κοινοβουλίου κ. Θανάσης Παπαϊωάννου αναφέρει ότι «είναι σαφές πως θα υπάρξει μείωση δαπάνης. Θα υπάρξει επίσης διαφοροποίηση του πλαφόν κόστους για τους βουλευτές Αθήνα Πειραιά και Επαρχίας. Πάντως δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το αυτοκίνητο αποτελεί εργαλείο δουλειάς».
protothema.gr
Οι απαστράπτουσες λιμουζίνες, τα θηριώδη Lexus και Mercedes με τα οποία οι εθνοπατέρες «όργωναν» την ελληνική επικράτεια θα δώσουν την θέση τους σε ταπεινά, συμβατικά Ι.Χ. των 1.400 κυβικών καθώς η μείωση του ετήσιου κόστους, που ξεπερνούσε τα 5 εκατομμύρια ευρώ, θα προσπεράσει κατά πολύ το 20%.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με απόφαση του προέδρου της Βουλής κ. Φίλιππου Πετσάλνικου, η οποία εντάσσεται στο γενικότερο σχεδιασμό του για ριζικές περικοπές στα προκλητικά βουλευτικά προνόμια, οι βουλευτές Αθήνας, Πειραιά, οι ευρωβουλευτές καθώς και αυτοί που εκλέχθηκαν από τα ψηφοδέλτια επικρατείας θα δικαιούνται αυτοκίνητα έως 1.400 κυβικά εκατοστά ενώ βουλευτές της επαρχίας θα μπορούν να επιλέξουν Ι.Χ έως 1.800 κυβικά και αυτό γιατί αναγκάζονται να εκτελούν τακτικά δρομολόγια αρκετών χιλιομέτρων ώστε να παραβρίσκονται τόσο στην Βουλή όσο και στις εκλογικές τους περιφέρειες.
Επιπροσθέτως, ο γενικός διευθυντής του κοινοβουλίου κ. Θανάσης Παπαϊωάννου αναφέρει ότι «είναι σαφές πως θα υπάρξει μείωση δαπάνης. Θα υπάρξει επίσης διαφοροποίηση του πλαφόν κόστους για τους βουλευτές Αθήνα Πειραιά και Επαρχίας. Πάντως δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το αυτοκίνητο αποτελεί εργαλείο δουλειάς».
protothema.gr