Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

H άλλη εκδοχή του σεξ απίλ

Μετά τον σάλο για στημένους αγώνες και στο σούμο, φαίνεται πως οι αθλητές αναζητούν πιο εύκολους τρόπους να βγάλουν λεφτά. Προκλητικοί και σέξι αντικαθιστούν τα καλλίγραμμα μοντέλα σε διαφήμιση αυτοκινήτου



Η αυτοκινητοβιομηχανία Subaru σκέφτηκε στο νέο της διαφημιστικό σποτ να χρησιμοποιήσει "σέξι" παλαιστές σούμο αντί για καλλίγραμμα μοντέλα για να πλασάρει το νέο Forester.
Οι σούμο φαίνεται να ποζάρουν προκλητικά και σέξι όπως κάνει κάθε επαγγελματίας μοντέλο.
 
Με αυτόν τον τρόπο η αυτοκινητοβιομηχανία επιθυμεί να φανεί ανταγωνιστική αντιπαρατάσσοντας μια άλλη εκδοχή για το τι είναι σέξι, αφήνοντας πίσω τη ξεπερασμένη ιδέα περί όμορφων και σέξι γυναικών με μπικίνι που πλένουν λάγνα το αυτοκίνητο και ποζάρουν δίπλα σε αυτό, διαφημίζοντάς το.
Το διαφημιστικό σποτ διαρκεί περίπου ένα λεπτό και πλαισιώνεται μουσικά από ένα τον μουσικό Peaches.
Στην αρχή ανοίγει μια γκαραζόπορτα όπου αποκαλύπτεται ένας σούμο με το ένα πόδι του στο αυτοκίνητο. Έπειτα η κάμερα μεταφέρει τον θεατή σε μια σειρά από εικόνες μεταξύ των οποίων δύο παλαιστές καθήμενοι πάνω στο νέο Forester απολαμβάνουν το παγωτό τους, σε ένα πλυντήριο αυτοκινήτου αλλά και μια νεαρή γυναίκα να ταΐζει στο στόμα έναν σούμο μια φράουλα.
"Sexy comes standard", είναι το μότο της διαφήμισης ενώ δεν είναι η πρώτη φορά που οι σούμο έχουν πρωταγωνιστήσει σε διαφήμιση.
Πηγή news247.gr


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...