“Σφαγή” αναμένεται στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά. Οι πηγές που χθες έλεγαν ότι η ιδιοκτησία προσανατολίζεται στην απόλυση 350 εργαζομένων, ανέβαζαν -μετά το ραντεβού Βενιζέλου-Σάφα- τον αριθμό των απολύσεων που θα γίνουν σε κύματα στους 900!
Η λογική που υποτίθεται στηρίζει αυτή τη πολιτική έχει να κάνει με το γεγονός ότι το Ναυπηγείο του Σκαραμαγκά,έχει απομείνει χωρίς ουσιαστικό έργο.
Μετά από τη καταγγελία της σύμβασης για τα δύο νέα υποβρύχια 214 και τον εκσυγχρονισμό ενός παλαιότερου 209,από τους Γερμανούς της HDW,το μόνο που έχει απομείνει είναι η ολοκλήρωση των τριών υποβρυχίων 214. Τίποτα άλλο!
Όπως έλεγαν άνθρωποι που γνωρίζουν καλά την κατάσταση που επικρατεί στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά “γι΄ αυτές τις εργασίες είναι ζήτημα αν απαιτούνται 100 εργαζόμενοι”!
Αυτή τη στιγμή στον Σκαραμαγκά εργάζονται 1200 άνθρωποι.
Η έλευση του κ.Ισκαντάρ Σάφα είχε δημιουργήσει μία συγκρατημένη είναι η αλήθεια αισιοδοξία στους εργαζόμενους, η οποία βέβαια πολύ σύντομα εξανεμίστηκε. Το Ναυπηγείο δεν έχει πάρει καμία δουλειά,αυτές που περίμενε από τη Λιβύη “χάλασαν” λόγω του εμφυλίου και το μοναδικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να δώσει μία ανάσα στον Σκαραμαγκά ,είναι ο εκσυγχρονσμός των φρεγατών ΜΕΚΟ του ελληνικού στόλου. Ένα πρόγραμμα 400 εκατομμυρίων ευρώ ,το οποίο δύσκολα μπορεί να ανοίξει αυτή τη στιγμή,με την οικονομική κρίση που ταλανίζει τη χώρα.
ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΗΡΩΣΕΙ
Πηγές του ΥΕΘΑ απαντώντας σ΄ όσα δημοσίευσε το Onalert για τα χρήματα που ήδη έχουμε πληρώσει για τα υποβρύχια, υποστήριζαν ότι το ποσό που έχει δοθεί "είναι 300.000.000 και βρίσκεται στα χέρια του κ.Σάφα και όχι των Γερμανών". Σημαίνει αυτό ότι ο κ.Σάφα θα επιστρέψει τα χρήματα; Κανείς δεν ρισκάρει να πει ναι. Ωε γνωστόν μετά από την απομάκρυνση από το ταμείο "ουδέν λάθος αναγνωριζεται". Το θέμα είναι ότι στην περίπτωσή μας δεν έχουμε πάρει ...ούτε το προϊόν! Μόνο πληρώσαμε.
Η λογική που υποτίθεται στηρίζει αυτή τη πολιτική έχει να κάνει με το γεγονός ότι το Ναυπηγείο του Σκαραμαγκά,έχει απομείνει χωρίς ουσιαστικό έργο.
Μετά από τη καταγγελία της σύμβασης για τα δύο νέα υποβρύχια 214 και τον εκσυγχρονισμό ενός παλαιότερου 209,από τους Γερμανούς της HDW,το μόνο που έχει απομείνει είναι η ολοκλήρωση των τριών υποβρυχίων 214. Τίποτα άλλο!
Όπως έλεγαν άνθρωποι που γνωρίζουν καλά την κατάσταση που επικρατεί στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά “γι΄ αυτές τις εργασίες είναι ζήτημα αν απαιτούνται 100 εργαζόμενοι”!
Αυτή τη στιγμή στον Σκαραμαγκά εργάζονται 1200 άνθρωποι.
Η έλευση του κ.Ισκαντάρ Σάφα είχε δημιουργήσει μία συγκρατημένη είναι η αλήθεια αισιοδοξία στους εργαζόμενους, η οποία βέβαια πολύ σύντομα εξανεμίστηκε. Το Ναυπηγείο δεν έχει πάρει καμία δουλειά,αυτές που περίμενε από τη Λιβύη “χάλασαν” λόγω του εμφυλίου και το μοναδικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να δώσει μία ανάσα στον Σκαραμαγκά ,είναι ο εκσυγχρονσμός των φρεγατών ΜΕΚΟ του ελληνικού στόλου. Ένα πρόγραμμα 400 εκατομμυρίων ευρώ ,το οποίο δύσκολα μπορεί να ανοίξει αυτή τη στιγμή,με την οικονομική κρίση που ταλανίζει τη χώρα.
ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΗΡΩΣΕΙ
Πηγές του ΥΕΘΑ απαντώντας σ΄ όσα δημοσίευσε το Onalert για τα χρήματα που ήδη έχουμε πληρώσει για τα υποβρύχια, υποστήριζαν ότι το ποσό που έχει δοθεί "είναι 300.000.000 και βρίσκεται στα χέρια του κ.Σάφα και όχι των Γερμανών". Σημαίνει αυτό ότι ο κ.Σάφα θα επιστρέψει τα χρήματα; Κανείς δεν ρισκάρει να πει ναι. Ωε γνωστόν μετά από την απομάκρυνση από το ταμείο "ουδέν λάθος αναγνωριζεται". Το θέμα είναι ότι στην περίπτωσή μας δεν έχουμε πάρει ...ούτε το προϊόν! Μόνο πληρώσαμε.