Τρίτη 10 Μαΐου 2011

Διευθύντρια του ΙΚΑ κρύβει τα τεράστια χρέη του συζύγου της

Σκάνδαλο πρώτου μεγέθους στο μεγαλύτερο και καταχρεωμένο ασφαλιστικό ταμείο της χώρας, το ΙΚΑ. Διευθύντρια και μάλιστα σε επιτελική θέση στις διοικητικές υπηρεσίες του Ιδρύματος Κοινωνικής Ασφάλισης, καλύπτει τα χρέη του συζύγου της προς το ταμείο, με αποτέλεσμα το «φέσι» να έχει ξεπεράσει, αυτή την στιγμή, τα 4 εκατ. ευρώ! Και όλα αυτά την ώρα που χιλιάδες ασφαλισμένοι αγωνιούν αν θα πάρουν τη σύνταξή τους, από ένα ταμείο που χρωστάει περισσότερα από 9 δισ. ευρώ, και που είναι έτοιμο να «βαρέσει κανόνι»…
Οι καταγγελίες για την κυρία Α.Λ., που είναι διευθύντρια του ΙΚΑ, είναι γνωστές στις αρμόδιες υπηρεσίες του Ιδρύματος. Ο σύζυγός της έχει δύο επιχειρήσεις στην Αθήνα και στην Κεντρική Μακεδονία και ασχολείται με το εμπόριο καπνικών προϊόντων. Οι έλεγχοι που πραγματοποίησαν οι αρμόδιες υπηρεσίες του ΙΚΑ, έφεραν στην επιφάνεια εκπρόθεσμες οφειλές ασφαλιστικών εισφορών που φτάνουν το ποσό των 3.771.008.97 ευρώ για την επιχείρηση της πρωτεύουσας και 522.116,50 ευρώ για την επιχείρηση που βρίσκεται στη βόρειο Ελλάδα. Συνολικά, το χρέος προς το Ταμείο ανέρχεται στο τεράστιο ποσό των 4.293.125,47 ευρώ! Κατά παράδοξο τρόπο όμως, και ενώ οι αρμόδιες υπηρεσίες του ΙΚΑ έχουν ολοκληρώσει τον έλεγχό τους, ο συγκεκριμένος οφειλέτης συνεχίζει να μην καταβάλλει ασφαλιστικές εισφορές προς το Ταμείο.
Η κ. Α.Λ., έχοντας επιλέξει σε θέσεις – κλειδιά ανθρώπους της απόλυτης εμπιστοσύνης της, κατορθώνει ως τώρα να κρατάει το συγκεκριμένο θέμα μακριά από τα «φώτα της δημοσιότητας» και ιδιαίτερα από το γραφείο του διοικητή του ΙΚΑ, κ. Ροβέρτου Σπυρόπουλου… Ως επιλογή κατευθείαν από το γραφείο του τέως υπουργού Εργασίας, κ. Ανδρέα Λοβέρδου, θεωρεί πως μπορεί να καλύψει τα ίχνη και τις παρανομίες του συζύγου της, έχοντας και η ίδια κάλυψη εκ των άνω… Δεν είναι τυχαίο ότι για μια σειρά από «περίεργες» τοποθετήσεις διευθυντών σε συγκεκριμένα υποκαταστήματα του ΙΚΑ, η εν λόγω διευθύντρια έχει κληθεί από το Ειδικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο του υπ. Εσωτερικών για να δώσει εξηγήσεις.
Το βέβαιο είναι ότι ως τώρα, η εν λόγω διευθύντρια πετυχαίνει το στόχο της, καλύπτει τα χρέη του συζύγου της και το ΙΚΑ χάνει εκατομμύρια ευρώ από εισφορές, κάνοντας ακόμα πιο δυσχερή τη θέση του.

πηγή: newsbomb.gr
Read more » Διαβάστε περισσότερα...
Read more »

Χρωστάμε 264 εκατ. στην Τουρκία-Μας πήραν στο «μεζέ»

Ειρωνικά σχόλια για την Ελλάδα δεν κάνει μόνο ο ευρωπαϊκός τύπος. Κάνει και ο τουρκικός. Η εφημερίδα Sabah φιλοξενεί δημοσίευμα, σύμφωνα με το οποίο η «Ελλάδα δεν μπορεί να πληρώσει το χρέος της στην Τουρκία».
Σύμφωνα με την τουρκική εφημερίδα, «η Ελλάδα που έχει χτυπηθεί από την οικονομική κρίση, δεν μπορεί να πληρώσει χρέος 264 εκατομμυρίων ευρώ στην Τουρκία για το φυσικό αέριο.
Πρόκειται για τα τέλη διέλευσης, που οφείλει η χώρα μας στην Τουρκία για φυσικό αέριο, το οποίο προμηθεύεται από το Αζερμπαϊτζάν τα τελευταία χρόνια.
«Η τουρκική εταιρεία αερίου BOTAŞ, τον τελευταίο χρόνο διεξάγει σκληρές διαπραγματεύσεις με την Ελλάδα για την αποπληρωμή του χρέους και σε περίπτωση μη καταβολής του, σχεδιάζει να αποταθεί σε διεθνή διαιτησία», αναφέρεται στο δημοσίευμα.
newsbomb.gr
Read more » Διαβάστε περισσότερα...
Read more »

Σαν σήμερα 10 Μαϊου

Γεγονoτα


1503: Ο Χριστόφορος Κολόμβος ανακαλύπτει τα νησιά Κέιμαν στην Καραϊβική -παράδεισο, σήμερα, των υπεράκτιων εταιρειών- και τα ονομάζει Λας Τορτούγας, εξαιτίας των πολλών θαλάσσιων χελωνών που βλέπει.
1859: Συγκρούσεις φοιτητών - αστυνομίας στην Αθήνα. («Σκιαδικά»)
1902: Ιατρικό επίτευγμα στην Αθήνα. Ο χειρουργός κ. Μαγγίνας αφαιρεί με επιτυχία από ασθενή του ολόκληρο το δεξιό του νεφρό. Η εγχείρηση αυτή έχει ποσοστό επιτυχίας στο εξωτερικό μόλις ένα τοις χιλίοις.
1947: Ψηφίζεται από την αμερικανική βουλή το Σχέδιο Τρούμαν για την παροχή οικονομικής βοήθειας προς την Ελλάδα.
1954: Ο Μπιλ Χάλεϊ και το συγκρότημά του Comets κυκλοφορούν το τραγούδι «Rock Around the Clock», που από πολλούς θεωρείται η ληξιαρχική πράξη γέννησης του Rock n Roll.
1984: Δέκα χρόνια μετά την ίδρυσή του, το ΠΑΣΟΚ πραγματοποιεί το 1ο Συνέδριό του στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας.
  • Γεννησεις
1899: Φρεντ Αστέρ, αμερικανός χορευτής και ηθοποιός. [θαν. 22/6/1987]
1905: Μάρκος Βαμβακάρης, ρεμπέτης, από τους ακρογωνιαίους λίθους της λαϊκής μουσικής. [θαν. 8/2/1972]
1960: Μπόνο Βοξ ή Μπόνο, καλλιτεχνικό ψευδώνυμο του Πολ Ντέιβιντ Χιούζον, ιρλανδός τραγουδιστής των U2.
  • Θανατοι
1566: Λέοναρντ Φουξ, γερμανός βοτανολόγος, που έδωσε το όνομά του στο φυτό Φούξια. [γεν. 17/1/1501]
1956: Μιχαλάκης Καραολής [γεν. 13/2/1933] και Ανδρέας Δημητρίου [γεν. 18/9/1934] απαγχονίζονται στην Κύπρο από τις αρχές της αγγλικής κατοχής.
1968: Γιώργης Τσαρουχάς, πρώην βουλευτής της ΕΔΑ, πεθαίνει σε φυλακή της Θεσσαλονίκης από τα βασανιστήρια ανθρώπων της χούντας.

sansimera.gr
                                                   
Read more » Διαβάστε περισσότερα...
Read more »

Παίρνουμε νέο δάνειο 60δις – Δίνουμε ΔΕΗ, ΟΤΕ, Ελ.Βενιζέλος

Ως δεδομένο παρουσιάζεται από ξένα ειδησεογραφικά πρακτορεία πως η χώρα μας τον Ιούνιο θα πάρει νέο ''πακέτο σωτηρίας'' ύψους 60 δις ευρώ για να τα ''βγάλουμε πέρα'' το 2012 και το 2013 και μάλιστα για εγγυήσεις θα υποθηκεύσουμε δημόσια περιουσία.
 


Σύμφωνα με τα πρακτορεία Dow Jones και Reuters, που επικαλούνται Έλληνα κυβερνητικό αξιωματούχο, αναμένεται νέο πακέτο στήριξης για την Ελλάδα ύψους 60 δις ευρώ, το οποίο θα επικυρωθεί τον επόμενο μήνα.
 
Ανώνυμα ο Έλληνας κυβερνητικός παράγοντας αποκαλύπτει πως το νέο πακέτο θα καλύπτει τα επιπρόσθετα κεφάλαια ύψους 27 δις ευρώ και 32 δις ευρώ που υπολογίζεται ότι χρειάζεται η χώρα το 2012 και το 2013.
 
Υπάρχουν μάλιστα δημοσιεύματα σύμφωνα με τα οποία προυπόθεση για το νέο δάνειο θα είναι η πλήρης αποχώρηση του Δημοσίου από τη ΔΕΗ, τον ΟΤΕ και το Αεροδρόμιο ''Ελ. Βενιζέλος''.
 
Μάλιστα από τις Βρυξέλλες διαρρέεται πως η Ευρωζώνη θέλει ως ενέχυρο κρατική περιουσία ακόμη και για την 5η δόση του Ιουνίου, ενώ αναμένεται να επιμείνει σε σκληρά μέτρα, όπως απολύσεις στο Δημόσιο.
 
Η κυβέρνηση ως τώρα δεν έχει σχολιάσει τα δημοσίευματα. 
 
newsit.gr
Read more » Διαβάστε περισσότερα...
Read more »

Ξανά στα χέρια του Εφραίμ το «ταμείο» του Βατοπεδίου

Στην πλήρη αποκατάσταση του Ηγουμένου της Μονής, Γέροντος Εφραίμ Βατοπεδινού, προέβη η αδελφότητα και η γεροντεία της Ιεράς Μονής Βατοπεδίου.

Σύμφωνα με την απόφαση του συμβουλίου, επανήλθε στα χέρια του Εφραίμ η οικονομική διαχείριση των θεμάτων της Μονής, ώστε να έχει όλες τις απορρέουσες από τον Καταστατικό Χάρτη του Αγίου Όρους αρμοδιότητες.

Στην απόφαση της γεροντείας αναφέρεται ότι η αδελφότητα πάντοτε παρακολουθούσε τις οικονομικές δραστηριότητες του Ηγουμένου Γέροντα Εφραίμ, διότι ο ίδιος, σύμφωνα με τον Καταστατικό Χάρτη της Αθωνικής Πολιτείας, δεν μπορεί να αποφασίσει χωρίς την ομόφωνη έγκριση της γεροντείας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με τις ίδιες  πληροφορίες, η γεροντεία γνώριζε ότι ουδέποτε υπήρχε πρόβλημα στην οικονομική διαχείριση της Μονής και γενικότερα στην υπόθεση αυτή.

protothema.gr
Read more » Διαβάστε περισσότερα...
Read more »

Ισες ευκαιρίες ζητούν οι υποψήφιοι οδηγοί με αναπηρία

Η πλήρης γκάμα προτάσεων του αναπηρικού κινήματος με στόχο τις ίσες ευκαιρίες στους οδηγούς με αναπηρία ξεδιπλώνεται σε προχθεσινή επιστολή της εθνικής συνομοσπονδίας ΑμεΑ προς τον υπουργό υποδομών, μεταφορών και δικτύων Δημ. Ρέππα.
Οι προτάσεις της συνομοσπονδίας κατατίθενται στα πλαίσια διαβούλευσης του υπουργείου σχετικά με την “αναμόρφωση θεσμικού πλαισίου χορήγησης αδειών σε υποψήφιους οδηγούς”. Eκτός από την άρση των όποιων εμποδίων υφίστανται μέχρι σήμερα οι υποψήφιοι οδηγοί με αναπηρία, οι προτάσεις εστιάζουν και στην “προώθηση  της αναγκαίας εξοικείωσης των εκπαιδευτών οδηγών, αλλά και των λοιπών οδηγών, εξεταστών, ιατρών κ.λπ., με τις ανάγκες των πολιτών με αναπηρία”.

Επιγραμματικά, οι κυριότερες προτάσεις έχουν ως εξής :
• Εισαγωγή νέων μαθημάτων, μεταξύ των οποίων θα πρέπει απαραίτητα να συγκαταλέγεται ενότητα που θα αφορά στα άτομα με αναπηρία, τις ανάγκες τους αλλά και τον τρόπο συναλλαγής με αυτά των εκπαιδευτών οδηγών. Μέχρι σήμερα οι εκπαιδευτές οδηγών δεν λαμβάνουν καμία εκπαίδευση σε θέματα σχετικά με τα άτομα με αναπηρία, στη συντριπτική τους δε πλειοψηφία τόσο αυτοί όσο και οι εξεταστές θεωρούν την όποια αναπηρία ως τεκμήριο μη ικανότητας στην οδήγηση.
• Αναβάθμιση των υπηρεσιών του ΗΝΙΟΧΟΥ (πρόκειται για το ειδικό Κέντρο Αξιολόγησης Ικανότητας και Προετοιμασίας Οδήγησης Ατόμων με Αναπηρία στο Εθνικό Ιδρυμα Αποκατάστασης Αναπήρων) και του ισχύοντος πλαισίου λειτουργίας του. Η αναβάθμιση μεταφράζεται σε επαρκή στελέχωση του ΗΝΙΟΧΟΥ από εξειδικευμένο προσωπικό και σε επέκταση της λειτουργίας του στην περιφέρεια με τη δημιουργία τοπικών παραρτημάτων.
• Πρόβλεψη ειδικών προγραμμάτων για τη θεωρητική εκπαίδευση υποψηφίων οδηγών με αναπηρία μέσω Η/Υ, κατανοητών από όλους και σε προσβάσιμες μορφές. Μέχρι σήμερα ουδέν σχετικό υπάρχει ή προβλέπεται
• Μετάφραση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.) στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα και δωρεάν διανομή του σε ηλεκτρονική μορφή (CD ή DVD) σε άτομα κωφά και βαρήκοα.
• Επιβολή προσβασιμότητας, τέλος, στις υποδομές των υπηρεσιών μεταφορών. Παράλληλα, διαθεσιμότητα διερμηνέων Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας για τα κωφά και βαρήκοα άτομα κατά την συναλλαγή τους με τις υπηρεσίες. Διότι το δικαίωμα στις ίσες ευκαιρίες προϋποθέτει την άσκηση του δικαιώματος στην απρόσκοπτη επικοινωνία... 

enet.gr
Read more » Διαβάστε περισσότερα...
Read more »

Πίστα Formula 1 στην Πάτρα

Τη δημιουργία πίστας αγώνων Formula 1 στη Χαλανδρίτσα Αχαϊας, ενέκρινε ο υπουργός Ανάπτυξης, Μιχάλης Χρυσοχοϊδης, εντάσσοντας το έργο στον προηγούμενο επενδυτικό νόμο.
Η επένδυση ανέρχεται σε 94,6 εκατ. ευρώ και επιδοτείται κατά 30,5% από τον προηγούμενο επενδυτικό νόμο.
Σύμφωνα με την μελέτη, προβλέπεται η δημιουργία πίστας αγώνων διεθνών προδιαγραφών και όλων των υποστηρικτικών κτηρίων και εγκαταστάσεων για την λειτουργία της επένδυσης.
Η πίστα έχει μελετηθεί για τη λειτουργία αγώνων αυτοκινήτων F1, αγώνων μοτοσικλέτας παγκοσμίου πρωταθλήματος super bike, καθώς επίσης αγώνων και πρωταθλήματος καρτ.
Παράλληλα, μπορεί να φιλοξενήσει αγώνες και άλλων κατηγοριών, όπως επίσης, να χρησιμοποιηθεί και για διοργάνωση εκδηλώσεων.
Το επενδυτικό σχέδιο είχε υποβληθεί από την εταιρία «Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας Α.Ε.» και η έκταση επιφάνειας είναι 928,5 στρέμματα, κάτω από την επαρχιακή οδό Χαλανδρίτσας - Βαλμαντούρας, στην οποία θα εγκατασταθεί το υπό δημιουργία αυτοκινητοδρόμιο και θα απέχει 20 χιλιόμετρα ΝΑ της Πάτρας. Η διάρκεια ολοκλήρωσης του προβλέπεται να είναι 36 μήνες.
Δημιουργούνται 497 θέσεις εργασίας
Φορέας της επένδυσης είναι η εταιρεία «Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας Α.Ε.», που αποτελείται συνολικά από 411 μετόχους, φυσικά και νομικά πρόσωπα (Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, Δήμος Πατρέων, Επιμελητήριο Αχαΐας, Δήμος Φαρρών, ΤΕΔΚ Αχαΐας, Αχαϊκή Συνεταιριστική Τράπεζα κ.α.).
Βασικός μέτοχος του φορέα της επένδυσης είναι η επιχείρηση «Ανώνυμη Επενδυτική Τεχνική Τουριστική και Διαχειριστική Εταιρία Αυτοκινητοδρομίου Πατρών» με διακριτικό τίτλο «Ελληνικό Αυτοκινητοδρόμιο». Συστάθηκε το 2006 και η διάρκεια του έχει ορισθεί σε είκοσι (20) έτη.
Με την ολοκλήρωση της επένδυσης, προβλέπεται να δημιουργηθούν 497 νέες θέσεις εργασίας και σημαντικά οφέλη στην τουριστική ανάπτυξη της περιοχής. Μετά την έγκριση από το υπουργείο Ανάπτυξης απαιτείται κύρωση της σχετικής υπουργικής απόφασης από τη Βουλή.

ethnos.gr

Read more » Διαβάστε περισσότερα...
Read more »

Φυλάκιση με αναστολή σε Θάνου, Κεντέρη

Ποινές φυλάκισης από έξι έως και τριαντατρείς μήνες, με αναστολή, επέβαλε το Τριμελές Πλημμελειοδικείο στους κατηγορούμενους για την υπόθεση του δηλωθέντος τροχαίου των Ολυμπιονικών Κώστα Κεντέρη και Κατερίνας Θάνου λίγο πριν την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας, το 2004.
Το δικαστήριο επέβαλε στους δύο Ολυμπιονίκες συνολική ποινή, κατά συγχώνευση,31 μηνών φυλάκισης, και στον προπονητή τους, Χρήστο Τζέκο, φυλάκιση 33 μηνών.
Οι κατηγορούμενοι γιατροί του ΚΑΤ καταδικάστηκαν σε ποινές φυλάκισης από 6 έως 8 μήνες, ενώ στους δύο αυτόπτες μάρτυρες επιβλήθηκε φυλάκιση 7 και 15 μηνών.
Μάλιστα, πριν την έκδοση της τελικής απόφασης, ο προπονητής Χρήστος Τζέκος αποχώρησε από το δικαστήριο, όταν άκουσε την πρόταση του εισαγγελέα, που ζήτησε ως ποινή βάσης τα 4 χρόνια.
Το δικαστήριο έδωσε ανασταλτικό αποτέλεσμα στις εφέσεις όλων των κατηγορουμένων.
Λίγο νωρίτερα, με απόφασή του, το δικαστήριο αναγνώρισε ελαφρυντικά μόνο στους αυτόπτες μάρτυρες (πρότερος έντιμος βίος) και στους γιατρούς (μη ταπεινά ελατήρια), γεγονός που προκάλεσε τη δυσαρέσκεια της υπεράσπισης των τριών βασικών κατηγορουμένων. Μάλιστα, όπως είπε ο συνήγορος του κ. Τζέκου, Μιχάλης Δημητρακόπουλος, σκοπεύει να καταθέσει αγωγή κακοδικίας, θεωρώντας εσφαλμένη την κρίση του δικαστηρίου. Απευθυνόμενος στην έδρα, ο συνήγορος σχολίασε την απόφαση λέγοντας "ετιμήθη η δικαιοσύνη σήμερα".
Οι κατηγορίες για την υπόθεση αφορούσαν τα αδικήματα της ψευδορκίας, ψευδούς αναφοράς στις αρχές, ηθική αυτουργία σε ψευδείς βεβαιώσεις και ηθική αυτουργία σε παράβαση καθήκοντος όσον αφορά τους δύο αθλητές, παράβαση καθήκοντος και ψευδείς βεβαιώσεις για τους γιατρούς, ψευδορκία, ψευδή αναφορά στις αρχές και παράβαση του νόμου περί απαγορευμένων ουσιών για τον προπονητή και ψευδορκία και ψευδή αναφορά στις αρχές για τους αυτόπτες.

news247.gr
Read more » Διαβάστε περισσότερα...
Read more »

Ολική μεταμόσχευση προσώπου στις ΗΠΑ

Ολική μεταμόσχευση προσώπου στις ΗΠΑ


Ο πρώτος ασθενής που υποβλήθηκε σε ολική μεταμόσχευση προσώπου στις ΗΠΑ, κατάφερε να ανακτήσει την αίσθηση της όσφρησης.

Ο Dallas Wiens τραυματίσθηκε το Νοέμβριο του 2008, όταν ακούμπησε το κεφάλι του σε ένα ηλεκτρικό καλώδιο υψηλής τάσης κατά τη διάρκεια εργασιών σε εκκλησία, με αποτέλεσμα το πρόσωπό του να καεί ολοσχερώς. Πέρασε τις επόμενες 90 ημέρες στην εντατική, διασωληνωμένος και σε καταστολή, ενώ οι γιατροί τον υπέβαλλαν σε περισσότερες από 20 επεμβάσεις.

Για την επέμβαση χρειάσθηκαν 30 γιατροί και πάνω από 15 ώρες προκειμένου να αποκτήσει το νέο του πρόσωπο.

Εμφανώς συγκινημένος, δήλωσε πως περιμένει με αγωνία να αγκαλιάσει την κόρη του και ελπίζει να επιστρέψει στις σπουδές του, μετά την ανάρρωσή του. Δυστυχώς οι γιατροί δεν κατάφεραν να αποκαταστήσουν την όραση του Γουάινς.

Κατά την επέμβαση, αντικαταστάθηκαν όλα τα χαρακτηριστικά του προσώπου του  Dallas μεταξύ αυτών η μύτη, τα χείλη, το δέρμα, οι μύες του προσώπου και τα νεύρα που τους τροφοδοτούν.

Οι χειρουργοί, ωστόσο, δεν κατόρθωσαν να του μεταμοσχεύσουν νέα μάτια, ώστε να ανακτήσει τη χαμένη του όραση.





Πηγή newsbeast.gr
Read more » Διαβάστε περισσότερα...
Read more »

"Η Ελλάδα κατέχει παράνομα το Φαρμακονήσι και το Αγαθονήσι"




Σε μία εξαιρετικά προκλητική δήλωση προχώρησε ο πρόεδρος του Δημοκρατικού Κόμματος της Τουρκίας Namik Kemal Zeybek που ισχυρίστηκε ότι η Ελλάδα κατέχει παράνομα το Φαρμοκονήσι και το Αγαθονήσι, δύο νησιά που διατείνεται ότι ανήκουν στην Τουρκία.
"Τα δύο αυτά νησιά ανήκουν βρίσκονται υπό την κατοχή της Ελλάδας", σημείωσε, τονίζοντας πως η κυβέρνηση του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν παρέμεινε σιωπηλή.
Θέλοντας να αποδείξει τους ισχυρισμούς του, ανέφερε ότι το Φαρμακονήσι και το Αγαθονήσι ανήκουν στην Τουρκία σύμφωνα με τη Συνθήκη της Λωζάνης και βρετανικούς χάρτες του 1947.
Συνέχισε αναφέροντας ότι οι Έλληνες αξιωματικοί πηγαίνουν παράνομα στα νησιά αυτά, παραβιάζουν τα σύνορα και πατάνε σε τουρκικά εδάφη, ενώ κατηγόρησε τον Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, επισημαίνοντας ότι επιτρέπει την παρανομία αυτή.
"Θα πάω χωρίς βίζα, χωρίς διαβατήριο. Αν δεν βρω βάρκα, θα πάω κολυμπώντας και θα βγω στο νησί αυτό. Ξέρω ότι το έθνος δεν θα με αφήσει μόνο", σημείωσε.
Θυμίζει μάλιστα το ρόλο της πρώην πρωθυπουργού της Τουρκίας, Tansu Çiller, στην κρίση των Ιμίων και τη στάση της αναφορικά με την ελληνική σημαία.
"Έτσι θυμάμαι εκείνες τις ημέρες της εθνικής συνειδητοποίησης", ανέφερε χαρακτηριστικά, συμπληρώνοντας ότι "η ελληνική σημαία κατέβηκε".
Υπενθυμίζεται ότι στις 30 Ιανουαρίου του 1996, η πρωθυπουργός της Τουρκίας δήλωνε μέσα στην τουρκική βουλή ότι την επόμενη ημέρα η ελληνική σημαία θα έχει κατέβει από τα Ίμια.

Πηγή news247.gr
Read more » Διαβάστε περισσότερα...
Read more »

Απίστευτη τραγωδία – Τον σκότωσαν την ώρα που πήγαινε τη γυναίκα του να γεννήσει




 Τον σκότωσαν για να του πάρουν την κάμερα που θα κατέγραφε τις πρώτες στιγμές του παιδιού του
- Η ετοιμόγεννη σύζυγος και η μητέρα του τον βρήκαν μέσα σε μια λίμνη αίματος
- Δέχθηκε επίθεση με μαχαίρι από τρία άτομα στη μέση του δρόμου
- Σοκ στη γειτονιά της οδού Ηπείρου στο κέντρο της Αθήνας



















Δεν χωράει ανθρώπινος νους την τραγωδία που γράφτηκε τα χαράματα στην καρδιά της Αθήνας στη συμβολή των οδών 3ης Σεπτεμβρίου και Ηπείρου.

Λίγο μετά τις πέντε, νύχτα ακόμη ο 44χρονος άνδρας κατέβηκε βιαστικά στο δρόμο από το διαμέρισμά του στην οδό Ηπείρου και άρχισε να κινείται προς την Ιουλιανού όπου είχε αφήσει σε ένα πάρκινγκ το αυτοκίνητό του.


Βιαζόταν καθώς η γυναίκα του είναι ετοιμόγεννη. Την είχε αφήσει στο σπίτι μαζί με τη μητέρα του. Θα επέστρεφε για να πάνε μαζί στο μαιευτήριο. Περίμεναν από ώρα σε ώρα το δεύτερο παιδί τους.

Στο πάρκινγκ όμως περίμενε ο θάνατος. Κοντά στο χώρο στάθμευσης είχαν στήσει καρτέρι τρεις ληστές που κρατούσαν μαχαίρια.

Ο 44χρονος έμελλε να πέσει πάνω τους. Προσπάθησε να τους ξεφύγει, όμως δεν πρόλαβε. Τον χτύπησαν με το μαχαίρι τουλάχιστον 3 φορές στα πλευρά στα χέρια και το λαιμό.

Μάταια ο άτυχος άνδρας προσπάθησε να διαφύγει. Κρατήθηκε με όλες του τις δυνάμεις και έκανε μερικά μέτρα.
Δεν τα κατάφερε. Ξεψύχησε μέσα σε μια λίμνη αίματος λίγα βήματα από την πόρτα του.

Στο διαμέρισμα η ετοιμόγεννη γυναίκα του και η μάνα του περίμεναν. Η ώρα περνούσε. Οι δυο γυναίκες αποφάσισαν να κατέβουν και να τον περιμένουν στο δρόμο.

Όταν βγήκαν όμως αντίκρισαν το αποτρόπαιο θέαμα. Ο 44χρονος ήταν πεσμένος, νεκρός στο πεζοδρόμιο.\
Ακολούθησαν σκηνές από αρχαία τραγωδία. Οι γείτονες κάλεσαν ασθενοφόρο. Η ετοιμόγεννη γυναίκα είχε πάθει σοκ.

Το σημείο αποκλείστηκε από τους αστυνομικούς που αμέσως άρχισαν ανθρωποκυνηγητό για να εντοπίσουν τους δράστες ωστόσο χωρίς αποτελέσματα μέχρι αυτή την ώρα.

Το τραγικό είναι ότι ο 44χρονος πρέπει να μπήκε στο στόχαστρο τον αδίστακτων ληστών λόγω της κάμερας που κρατούσε. Την είχε μαζί του για να καταγράψει τις πρώτες στιγμές στη ζωή του παιδιού του, στιγμές ευτυχίας που δεν τον άφησαν να ζήσει. 



Πηγή newsit.gr
Read more » Διαβάστε περισσότερα...
Read more »

Οι υπουργοί πιέζουν τον πρωθυπουργό για ανασχηματισμό




 Συνάντηση εκτάκτως θα έχει την Τρίτη ο πρωθυπουργός με τον Κάρολο Παπούλια
- Ο Λοβέρδος ζήτα ευθέως από τον πρωθυπουργό ανασχηματισμό και ξεκάθαρες πολιτικές
- Μετά τον Λοβέρδο και η κα Διαμαντοπούλου ζητά ανασχηματισμό μέχρι την Τετάρτη
- Βουλευτές του ΠΑΣΟΚ λένε ότι δεν ψηφίζουν τα νέα μέτρα και μιλούν ανοιχτά για πρόωρες εκλογές












Τη χειρότερη στιγμή για την οικονομία μας, η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ βρίσκεται στα χειρότερα της.
 
Ένας πρωτοκλασσάτος υπουργός όπως ο κύριος Λοβέρδος εμφανίζεται να παραδίδει μαθήματα διακυβέρνησης στον πρωθυπουργό αμφισβητώντας τον δηλαδή ευθέως.Δηλαδή την ώρα που η οικονομία μας ψυχοραγεί επιλέγει ο υπουργός Υγείας να κάνει πολιτική παρέμβαση και υποδείξεις στο Γιώργο Παπανδρέου, ενώ θα έπρεπε όλοι να μοχθήσουν για να σωθεί η χώρα.

Και σαν να μην έφθαναν οι πρωτοφανείς βόμβες του κ. Λοβέρδου, έρχεται η υπουργός Παιδείας, κα Διαμαντοπούλου και δίνει και εκείνη μαθήματα διακυβέρνησης στον πρωθυπουργό ζητώντας επίσης ανασχηματισμό και μάλιστα του δίνει και χρονικό περιθώριο μέχρι την Τετάρτη. Η κα Διαμαντοπούλου δεν έμεινε μόνο εκεί, αλλά καταφέρθηκε κατά συναδέλφων της υπουργών, λέγοντας πως δεν μπορεί μόνος του ο πρωθυπουργός να οδηγεί καράβι και το πλήρωμα να αλληλοσπαράζεται.

Ευθεία κριτική όμως έκανε η υπουργός και στο εσωτερικό του ΠΑΣΟΚ, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες φέρεται να δήλωσε πως η Νέα Δημοκρατία, ο Τσίπρας και το μισό ΠΑΣΟΚ "να μην καταλαβαίνουν τι σημαίνει να μην πάρουμε τη δόση".
 
Τον Α.Λοβέρδο και την κα Διαμαντοπούλου ακολούθησαν αμέσως μετά βουλευτές του ΠΑΣΟΚ που ζητούν εν χορώ εκλογές σαν να μην καταλαβαίνουν πως το καράβι φαίνεται να έχει πάρει αναπότρεπτη πορεία προς τα βράχια.
 
Δεν μπορούν όπως λένε να διαχειριστούν αυτά που έρχονται και πρέπει να πάμε σε εκλογές, ενώ είναι παραπάνω από σαφές πως αυτή την ώρα περιττεύουν οι δηλώσεις και αντιθέτως είναι ανάγκη να πειθαρχήσουν και να δουλέψουν όλοι.
 
Πότε γίνονται όλα αυτά;Λίγα 24ωρα μετά το θρίλερ του Λουξεμβούργου που όλοι ζήσαμε.Συμβαίνουν την ώρα που δεχόμαστε καταιγισμό δημοσιευμάτων και δηλώσεων που μας δείχνουν ακόμα ακόμα και την έξοδο από την ευρωζώνη και επιστροφή στη δραχμή, την ώρα που ξένες κυβερνήσεις μαζί με κοινοτικούς αξιωματούχους ψάχνουν εναγωνίως λύσεις για εμάς γιατί εμείς αναλωνόμαστε σε ...υψηλή πολιτική!
 
Κάτω από αυτό το πρίσμα ως φυσιολογική συνέπεια πήραμε από τις αγορές αυτό που αξίζει στην εικόνα μας, δηλαδή το νέο χαστούκι-υποβάθμιση από τον διεθνή οίκο S&P που μας απειλεί μάλιστα ότι τα χειρότερα έρχονται.
 
Για αυτό και το Χρηματιστήριο μας συντρίβει καθημερινά προς τα κάτω κάθε ρεκόρ και έφτασε ο τραπεζικός κλάδος να συγκρίνεται με το 1997, δηλαδή γύρισε πίσω 14 ολόκληρα χρόνια.

Πηγή newsit.gr
Read more » Διαβάστε περισσότερα...
Read more »

Η ιστορία του ποδήλατου - Πότε το γνωρίσαμε στην Ελλάδα



Δεν υπάρχει συγκεκριμένη χρονολογία στην οποία να αποδίδεται η εφεύρεση του ποδηλάτου, επομένως ούτε συγκεριμένος ‘εφευρέτης’ αυτού. Πολύ πριν την εμφάνιση κάποιας κατασκευής παρόμοιας με ένα τυπικό σύγχρονο ποδήλατο, έχει καταγραφεί ένα ποικίλο φάσμα οχημάτων που εκμεταλλεύονταν μόνο τη μυϊκή δύναμη του αναβάτη τους.

Μία από τις κατασκευές αυτές, που από πολλούς θεωρείται ο πρόγονος του ποδηλάτου, ήταν η ‘draisienne’. Η draisienne κατασκευάστηκε από το Γερμανό βαρώνο Καρλ Φον Ντράις, το 1817 (η ονομασία ‘draisienne’ αποτελεί γαλλική απόδοση του ονόματος του κατασκευαστή της). Η draisienne ήταν σχεδόν εξ’ολοκλήρου κατασκευασμένη από ξύλο. Μη διαθέτοντας πετάλια, ο αναβάτης την έθετε σε κίνηση σπρώχνοντας με τα πόδια του προς τα πίσω. Η κατασκευή του Φον Ντράις έγινε γνωστή και ως hobby-horse, αντανακλώντας την πεποίθηση των οπαδών της ότι θα αντικαθιστούσε το βασικό μεταφορικό μέσο του 19ου αιώνα, το άλογο.

Το 1839, ο Σκωτσέζος σιδηρουργός Κιρκπάτρικ Μακμίλαν σχεδιάζει την ‘velocipede’. Ο Μακμίλαν βελτίωσε την κατασκευή του Φον Ντράις, εισάγοντας τη χρήση των πεταλιών, συνδεδεμένων με ράβδους με τον οπίσθιο τροχό. Με αυτό τον τρόπο, ο αναβάτης δεν ήταν πλέον αναγκασμένος να φέρνει τα πόδια του σε επαφή με το έδαφος, κάτι που περιόριζε σημαντικά την ταχύτητα του οχήματος. Είκοσι χρόνια αργότερα, το 1860, ο Γάλλος Πιέρ Μισώ αλλάζει το σχέδιο της velocipede, συνδέοντας τα πετάλια απευθείας με τον μπροστινό τροχό. Αργότερα, ο Μισώ θα εισάγει τη χρήση συμπαγούς καουτσούκ στους τροχούς, δείχνοντας ουσιαστικά το δρόμο προς τα γνωστά στις μέρες μας λάστιχα.

Το 1870 οι Βρετανοί Τζέιμς Στάρλεϋ και Γουίλλιαμ Χίλμαν σχεδιάζουν ένα ποδήλατο με αρκετά μεγαλύτερο μπροστινό τροχό. Με αυτό τον τρόπο καταφέρνουν την εκπληκτική, για την εποχή, ταχύτητα των 24 χλμ/ώρα. Το μοντέλο που κατασκεύασαν ονομάστηκε ‘ariel’ και ήταν το πρώτο ποδήλατο εξ’ ολοκλήρου κατασκευασμένο από μέταλλο. Βασικό μειονέκτημα του μεγέθους του μπροστινού τροχού του ariel αποτελούσε η ιδιαίτερα υψηλή θέση της σέλας που, λόγω της φτωχής κατανομής βάρους, είχε ως αποτέλεσμα τη μείωση της ασφάλειας του αναβάτη.

Στην Αγγλία, στα χαρακτηριστικά ποδήλατα με μεγάλο μπροστινό τροχό, αποδόθηκε η χαϊδευτική ονομασία ‘penny-farthings’. Η αιτία βρίσκεται στην παρομοίωση του μεγέθους των τροχών ενός τέτοιου ποδηλάτου με τα νομίσματα της εποχής: Ο μεγάλος μπροστινός τροχός δίπλα στον μικρό οπίσθιο, θύμιζε το μεγάλο νόμισμα του ενός penny δίπλα σε αυτό του ενός farthing.

Τα επόμενα χρόνια, μια σειρά ενδιαφέρουσων ιδεών και εφευρέσεων εφαρμόζονται στο ποδήλατο, βελτιώνοντας το συνεχώς: η μετάδοση κίνησης μέσω αλυσίδας, η χρήση ταχυτήτων, τα φρένα, ο ‘κούφιος’ σκελετός, το ‘δυναμό’ και η σαμπρέλα αποτελούν τις πλέον χαρακτηριστικές αυτών των εφευρέσεων. Για παράδειγμα, μετά την εισαγωγή της αλυσίδας και των ταχυτήτων, δεν υπήρχε η ανάγκη ένα ποδήλατο να διαθέτει μεγάλου μεγέθους μπροστινό τροχό προκειμένου να κατορθώνει μεγάλες ταχύτητες. Έτσι, το 1885 είναι η χρονιά που κατασκευάζεται το μοντέλο ‘rover’, που συχνά χαρακτηρίζεται ως το πρώτο σύγχρονο ποδήλατο. Κατασκευαστής του ήταν ο Τζον Κεμπ Στάρλεϋ, ανιψιός του Τζέιμς Στάρλεϋ.

Η επιστροφή σε μικρότερου μεγέθους τροχούς βελτίωσε σημαντικά την άνεση με την οποία κανείς θα μπορούσε πλέον να κάνει ποδήλατο. Ως φυσικό επακόλουθο, τα τελευταία χρόνια του 19ου αιώνα το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού για το ποδήλατο έχει αυξηθεί κατακόρυφα. Με το πέρασμα στον 20ο αιώνα ένας μεγάλος αριθμός ποδηλατικών λεσχών κατακλύζει και τις δύο πλευρές του ατλαντικού ωκεανού, αντικατοπτρίζοντας την καινούργια μόδα. Παράλληλα, εμφανίζονται οι πρώτες βιομηχανίες κατασκευής ποδηλάτων. Ως παράδειγμα μπορεί να αναφερθεί η βιομηχανία Raleigh, η οποία λίγα χρόνια μετά την ίδρυσή της έφτασε να παράγει περίπου 30.000 ποδήλατα το χρόνο. Ιδρυτής της ήταν ο Άγγλος Φρανκ Μπάουντεν.

Μέσα στο πρώτο μισό τα μέσα του 20ου αιώνα, το ποδήλατο έχει γίνει το βασικό μέσο μετακίνησης για εκατομμύρια κατοίκους του πλανήτη. Ιδιαίτερα βοηθητική προς αυτή την κατεύθυνση ήταν η επαφή πολλών υπανάπτυκτων χωρών με τις ευρωπαϊκές χώρες, λόγω της αποικιοκρατίας. Από την άλλη πλευρά βέβαια, η ανάπτυξη των μηχανοκίνητων μέσων μεταφοράς είχε ως αποτέλεσμα να μειωθεί αρκετά το ενδιαφέρον για το ποδήλατο σε αρκετές ανεπτυγμένες χώρες. Εξαίρεση αποτελούν ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Γερμανία, η Δανία και η Ολλανδία, στις οποίες η χρήση του ποδηλάτου διατηρήθηκε σε υψηλά επίπεδα.

ΠΟΤΕ ΗΡΘΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Στην Ελλάδα το πρώτο ποδήλατο ήρθε το 1885, ενώ το 1890, τη χρονιά ίδρυσης της Διεθνούς Ποδηλατικής Ομοσπονδίας, έγιναν οι πρώτοι ποδηλατικοί αγώνες. Το πρώτο ποδηλατοδρόμιο της χώρας κατασκευάζεται στην Αθήνα για τις ανάγκες των πρώτων Ολυμπιακών Αγώνων, Πρόκειται για το μετέπειτα ποδοσφαιρικό Γήπεδο Καραϊσκάκη. Στους Αγώνες του 1896 οι ποδηλάτες Κωνσταντινίδης και Παρασκευόπουλος αναδεικνύονται Ολυμπιονίκες στα δύο αγωνίσματα ποδηλασίας (85 και 320 χιλιόμετρα αντίστοιχα).



Πηγή newsit.gr
Read more » Διαβάστε περισσότερα...
Read more »
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...