Τρίτη 10 Μαρτίου 2015

Νέα περαίωση: Τι θα ισχύσει, ποιους αφορά


Θέμα ημερών πλέον η νέα περαίωση - Κλείνουν με συνοπτικές διαδικασίες χιλιάδες υποθέσεις - Με ποια επιχειρήματα θέλει να πείσει η κυβέρνηση τους δανειστές για το νέο μέτρο

Περαίωση-εξπρές για να πληρώσουν τους φόρους που δεν πλήρωσαν τα προηγούμενα χρόνια, αλλά χωρίς πρόστιμα και προσαυξήσεις, όσοι αμέλησαν να υποβάλουν δηλώσεις εισοδήματος, δίνει η κυβέρνηση, σε μια προσπάθεια να πείσει τους δανειστές ότι μπορεί να συλλέξει άμεσα έσοδα για να κλείσει τις «τρύπες» του προϋπολογισμού.

Μάλιστα η κυβέρνηση «απενεχοποιεί» το μέτρο, επικαλούμενη το επιχείρημα ότι άλλα κράτη προσφέρουν τη δυνατότητα αυτή στους φορολογουμένους τους κάθε πέντε χρόνια περίπου. Δίνει έτσι την εντύπωση ότι η ίδια ρύθμιση θα μπορεί να επανέρχεται από καιρό εις καιρό.

Οφέλη χωρίς κόστος

Στο πλαίσιο του Eurogroup, ο υπουργός Οικονομικών Γιάνης Βαρουφάκης πρότεινε την νέα ρύθμιση -χωρίς να συναντήσει όπως φαίνεται μεγάλες αντιδράσεις- ,ε το επιχείρημα ότι η κυβέρνηση θα εισπράξει έτσι παλαιούς φόρους, χωρίς να επιβάλει νέους.

Εφόσον το μέτρο δεν έχει αρνητική επίπτωση στον κρατικό προϋπολογισμό -καθώς θα σημάνει επιπλέον έσοδα και απώλεια προστίμων που δεν μπορούσαν ίσως ποτέ να εισπραχθούν- η κυβέρνηση θέλει να δώσει τη δυνατότητα σε φυσικά πρόσωπα και επιχειρήσεις να υποβάλουν εκπρόθεσμες δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος για παρελθόντα έτη, oι φορολογούμενοι που δεν υπέβαλαν καν δηλώσεις ή υπέβαλαν ανακριβείς δηλώσεις.

Το μέτρο αναμένεται να ενσωματωθεί άμεσα σε κάποιο από τα προσεχή νομοσχέδια, πιθανότατα σε αυτό για τις 100 δόσεις. Θα ισχύσει για περιορισμένο χρονικό διάστημα, μέχρι τέλος Απριλίου ή Μαΐου κατά πάσα πιθανότητα.

Ποιοι ωφελούνται

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, στη νέα αυτή ρύθμιση θα μπορούν να υπαχθούν εξ ορισμού μισθωτοί, συνταξιούχοι, εισοδηματίες και αγρότες. Θα μπορούν επίσης όμως και επιχειρήσεις ή ελεύθεροι επαγγελματίες να υποβάλουν εκπρόθεσμες συμπληρωματικές δηλώσεις για παλαιά έτη και να δηλώσουν ποσά εισοδημάτων που παρέλειψαν να συμπεριλάβουν στις αρχικές εμπρόθεσμες δηλώσεις τους, χωρίς να επιβαρυνθούν με πρόστιμα και προσαυξήσεις εκπρόθεσμης καταβολής.

Αν το επιλέξουν, θα μπορέσουν να υποβάλουν εκπρόθεσμες αρχικές ή συμπληρωματικές δηλώσεις, για τα έτη που παρέλειψαν να το κάνουν. Αν δηλώσουν φέτος ποια ποσά απέκρυψαν από την Εφορία, δεν θα υποστούν καμία απολύτως κύρωση, δηλαδή θα πληρώσουν τον φόρο που αντιστοιχεί στην κάθε χρονιά σαν να την είχαν υποβάλει κανονικά, χωρίς να επιβαρυνθούν με πρόστιμα και προσαυξήσεις εκπρόθεσμης καταβολής.


Σταματούν οι έλεγχοι

Με τη νέα ρύθμιση, πολλοί επιχειρηματίες και ελεύθεροι επαγγελματίες θα γλιτώσουν από τα βαριά πρόστιμα που κινδυνεύουν να χρεωθούν σε περίπτωση που οι παραβάσεις τους εντοπιστούν από φορολογικό έλεγχο. Η ρύθμιση αυτή θα λειτουργήσει ως συνοπτική διαδικασία περαίωσης εκκρεμοτήτων στη φορολογία εισοδήματος, αφού θα επιτρέπει την αποφυγή του πλήρους φορολογικού ελέγχου και θα συντομεύει κατά πολύ τη διαδικασία κλεισίματος εκκρεμών φορολογικών υποθέσεων.

Η ρύθμιση στόχο έχει και να αποφορτίσει τους ελεγκτικούς μηχανισμούς από χρονοβόρους ελέγχους. Όπως έχει πει χαρακτηριστικά ο κύριος Βαρουφάκης, «θα χρειάζονταν 50 χρόνια» για να τελειώσουν πχ οι έλεγχοι για τις λίστες της φοροδιαφυγής.

Με το ισχύον καθεστώς, άπαξ και εκδοθεί εντολή ελέγχου για έναν επιτηδευματία, ακόμα και αν αυτός αργεί να ξεκινήσει, ο φορολογούμενος δεν επιτρέπεται να υποβάλει συμπληρωματικές δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος για να συμπεριλάβει αποκρυβείσα φορολογητέα ύλη και να πληρώσει τους αναλογούντες πρόσθετους φόρους και τα προβλεπόμενα ποσά προστίμων και προσαυξήσεων.

Η ρύθμιση θα οδηγήσει έτσι σε κλείσιμο με συνοπτικές διαδικασίες χιλιάδων εκκρεμών φορολογικών υποθέσεων που δεν θα μπορούσαν ποτέ να ελεγχθούν, προκειμένου να εισπράξει χρήματα το δημόσιο.

Βασικό επιχείρημα των υποστηρικτών του μέτρου είναι ότι εφόσον κλείσουν άμεσα πολλές χιλιάδες εκκρεμείς υποθέσεις, οι ελεγκτικές υπηρεσίες θα μπορούν να επικεντρωθούν πλέον στην πρόληψη και καταπολέμηση της φοροδιαφυγής εκεί που γεννιέται, προκειμένου να επιτευχθεί και η είσπραξη των νέων φόρων που αλλιώς χάνονται λόγω αδυναμίας ελέγχου και είσπραξης παλαιών και νέων φόρων ταυτόχρονα.



protothema.gr
Read more » Διαβάστε περισσότερα...
Read more »

90 χρόνια Ολυμπιακός -Από το «Ποδηλατοδρόμιο» στο «Γ. Καραϊσκάκης»


Στις 10 Μαρτίου πριν από 89 χρόνια, η συγχώνευση δύο πειραϊκών σωματείων, του Αθλητικού Ποδοσφαιρικού Συλλόγου Πειραιώς και του Ομίλου Φιλάθλων Πειραιώς, «γέννησε» τον Ολυμπιακό.

Ούτε καν… 100

Το όνομα επιλέχθηκε από τον Νίκο Καμπέρο και τον Μιχάλη Μανούσκο για να πρεσβεύει μια για πάντα ο σύλλογος το ολυμπιακό ιδεώδες και ο δαφνοστεφανωμένος έφηβος επιλέχθηκε ως έμβλημα με χρώματα το κόκκινο του πάθους και το λευκό της αγνότητας. Κάπως έτσι δημιουργήθηκε ο Ολυμπιακός και ιδρυτικά του μέλη ήταν οι: Βασίλης Ανδριανόπουλος, Γιάννης Ανδριανόπουλος, Γιώργος Ανδριανόπουλος, Ντίνος Ανδριανόπουλος, Δημήτρης Ανδρόνικος, Νίκος Ανδρόνικος, Δημήτρης Αυδής, Νίκος Βλάσσης, Στέφανος Εμμανουήλ, Νίκος Ζαχαρίας, Θανάσης Καλλίτσης, Νίκος Καλούδης, Ντίνος Καλούδης, Νότης Καμπέρος, Κώστας Κλειδουχάκης, Όθων Κόκκινος, Τριαντάφυλλος Κρέμος, Παναγιώτης Κωστάλας, Παναγιώτης Λαγουμιτζής, Ανδρέας Λουκάκης, Σπύρος Λουκάκης, Γιάννης Λουλουδάκης, Βαγγέλης Μαγκόπουλος, Μιχάλης Μανούσκος, Σταύρος Μαραγκουδάκης, Γρηγόρης Ντούφας, Θόδωρος Ορλώφ, Φώτης Πρωτοψάλτης, Γιάννης Συμιγδαλάς, Νίκος Συμιγδαλάς, Χρήστος Τζουμερικιώτης, Βρασίδας Τρουποσκιάδης και Σπύρος Ψαλλιδάς.

Πρώτα δημιουργήθηκε το ποδοσφαιρικό τμήμα το 1926, ακολούθησε το μπάσκετ το 1931 και στη συνέχεια όλα τα υπόλοιπα αθλήματα, με τον Ολυμπιακό δέκα χρόνια πριν συμπληρώσει έναν αιώνα ζωής να είναι ένας από τους πιο επιτυχημένους σύλλογος ανά τον κόσμο σε όλα τα αθλήματα βάσει τίτλων.



Ο ποδοσφαιρικός Ολυμπιακός, ξεκίνησε την πορεία του χρησιμοποιώντας στα πρώτα χρόνια ύπαρξής του, το «Ποδηλατοδρόμιο», το οποίο είχε δημιουργηθεί για τις ανάγκες των Ολυμπιακών Αγώνων του 1896 και παραχωρήθηκε στον Ολυμπιακό και άνηκε στην εταιρεία των σιδηροδρόμων. Παραχωρήθηκε δωρεάν στην Επιτροπή Ολυμπιακών Αγώνων και άρχισε να χρησιμοποιείται σαν ποδοσφαιρικό γήπεδο τη δεκαετία του 1920.

Από εκεί ξεκίνησε ο Ολυμπιακός μέχρι που τελικά τη δεκαετία του '60, το γήπεδο ανακαινίστηκε πλήρως έως ότου από το 2004 φτάσει στη σημερινή του μορφή. Όσο για το πρώτο παιχνίδι του Ολυμπιακού, φημολογείται ότι ήταν αυτό κόντρα στην ομάδα του γαλλικού πλοίου «Ζαν Ντ'Αρκ», την οποία νίκησε με σκορ 5-0, σχεδόν ένα μήνα μετά την ίδρυσή του.



iefimerida.gr
Read more » Διαβάστε περισσότερα...
Read more »

Καθαρίστε το συκώτι σας με αυτές τις 7 τροφές


Κάθε φορά που καταναλώνουμε περισσότερη τροφή απ' όση χρειαζόμαστε, κάθε φορά που το γεύμα μας περιέχει επεξεργασμένα ή τηγανητά είδη, αλλά ακόμα και κάθε φορά που εκθέτουμε τον εαυτό μας σε αυξημένη ατμοσφαιρική ρύπανση και στρες, το συκώτι μας καταπονείται περισσότερο για να εκτελέσει τις προβλεπόμενες λειτουργίες του.

Όταν το συκώτι κουράζεται πολύ, αδυνατεί να επεξεργαστεί τις τοξίνες και το λίπος με αποτελεσματικό τρόπο. Ειδικά σε εορταστικές περιόδους, όπου η κατανάλωση φαγητού αυξάνεται και οι... παρασπονδίες στο διατροφικό πρόγραμμα "δίνουν και παίρνουν", το συκώτι καταπονείται ακόμα περισσότερο.

Υπάρχουν όμως ορισμένες τροφές που βοηθούν τον ανθρώπινο οργανισμό να καθαρίσει και να αποτοξινώσει το συκώτι. Δείτε ποιες είναι αυτές:

1. Σκόρδο

Ακόμα και μια μικρή ποσότητα έχει τη δυνατότητα να ενεργοποιήσει τα ηπατικά ένζυμα που βοηθούν το σώμα σας να απομακρύνει τις τοξίνες. Το σκόρδο έχει επίσης μεγάλες ποσότητες αλλικίνης και σεληνίου, δύο φυσικών ενώσεων που βοηθούν στον καθαρισμό του ήπατος.

2. Γκρέιπφρουτ

Με υψηλή περιεκτικότητα τόσο σε βιταμίνη C όσο και σε αντιοξειδωτικά, το γκρέιπφρουτ αυξάνει τις φυσικές διαδικασίες καθαρισμού του ήπατος. Ένα μικρό ποτήρι φρέσκου χυμού από γκρέιπφρουτ θα βοηθήσει στην παραγωγή των αποτοξινωτικών ενζύμων του ήπατος που βοηθούν καθαρίσει το συκώτι από καρκινογόνες ουσίες και άλλες τοξίνες.

3. Παντζάρια και καρότα

Και τα δύο είναι εξαιρετικά υψηλά σε φυτικά φλαβονοειδή και β-καροτένιο. Τα παντζάρια και τα καρότα μπορούν να βοηθούν στην τόνωση και βελτίωση της συνολικής λειτουργίας του ήπατος.

4. Πράσινο τσάι

Είναι γεμάτο αντιοξειδωτικά, γνωστά ως κατεχίνες, μια ένωση που είναι γνωστό ότι βοηθάει στην καλή λειτουργία του ήπατος.

5. Πράσινα φυλλώδη λαχανικά

Ένας από τους πιο ισχυρούς συμμάχους μας στον καθαρισμό του ήπατος, τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, μπορούν να καταναλωθούν ωμά, μαγειρεμένα, ή να γίνουν χυμός. Είναι πλούσια σε φυτικές χλωροφύλλες και απορροφούν τις τοξίνες από το αίμα. Επίσης, εξουδετερώνουν τα βαρέα μέταλλα, τα χημικά και τα φυτοφάρμακα, τα οποία συσσωρεύονται στον οργανισμό και συμβάλλουν στην αύξηση της δημιουργίας και της ροής της χολής, την ουσία που απομακρύνει τα απόβλητα από τα όργανα και το αίμα.

6. Αβοκάντο

Αυτή η "υπερτροφή" βοηθά στην παραγωγή της γλουταθειόνης, μιας ένωσης που είναι απαραίτητη για το συκώτι, για να μπορεί αυτό να καθαρίζει τις βλαβερές τοξίνες.

7. Μήλα

Με υψηλή περιεκτικότητα σε πηκτίνη, τα μήλα παίζουν σημαντικό ρόλο στο να καθαρίσει και να απελευθερώσει το σώμα τις τοξίνες από το πεπτικό σύστημα. Αυτό, με τη σειρά του, καθιστά ευκολότερο για το συκώτι να χειριστεί το τοξικό φορτίο κατά την διάρκεια της διαδικασίας καθαρισμού του οργανισμού.



http://therapeftis.blogspot.gr/
Read more » Διαβάστε περισσότερα...
Read more »

Το Twitter κάνει την είσοδο του στην ελληνική αγορά


Η στιγμή που αρκετοί marketers και advertisers της ελληνικής αγοράς περίμεναν επιτέλους κατέφθασε!

Μπορεί η στιγμή αυτή να άργησε κάπως, αλλά κάλλιο αργά παρά ποτέ δε λένε;

Από αυτό το μήνα, το Twitter μπήκε δυναμικά στη ελληνική αγορά και τα brands της χώρας μας έχουν πλέον τη δυνατότητα να το χρησιμοποιήσουν για διαφημιστικούς σκοπούς.

Κάθε εταιρία έχει την ευκαιρία να χρησιμοποιήσει τα νέα ad products που προσφέρει η πλατφόρμα, με σκοπό να πετύχει τους marketing στόχους που έχει θέσει.

Πιο συγκεκριμένα, το εν λόγω social network παρέχει στα brands τη δυνατότητα να δημιουργήσουν καμπάνιες κατάλληλες για το προϊόν ή την υπηρεσία που επιθυμούν να προωθήσουν και ιδανικές για την επίτευξη των εκάστοτε στόχων.

Πάμε να δούμε όμως μαζί τα προσφερόμενα objective-based Twitter Ads:
Tweet Engagements

Οι χρήστες συνηθίζουν στο Twitter να έχουν έντονους διαλόγους και συζητήσεις, να εξερευνούν ενδιαφέροντα θέματα και να μοιράζονται ιδιαίτερο περιεχόμενο.

Μέσω μίας Tweet Engagement καμπάνιας δίνεται η δυνατότητα να γίνεις μέρος αυτής της δυναμικής και να επωφεληθείς από τη δημιουργία ισχυρών σχέσεων τόσο με users όσο και με brand advocates.

Έτσι, προσεγγίζεις μεγάλο αριθμό ατόμων και «ανοίγεις» συζητήσεις.
Website clicks or conversions

Με αυτή την επιλογή μπορείτε να στέλνετε κόσμο στο site σας προκειμένου να αυξήσετε το traffic ή ακόμα καλύτερα τα conversions (π.χ. online αγορά, subscription, sign up).

Ακόμη, με τη δυνατότητα εξειδικευμένου targeting έχετε την ευκαιρία να προσεγγίσετε πιο ποιοτικό κοινό, μέσω της επιλογής των επιθυμητών keywords, interests, location κ.ά..
App installs or app engagements

Προωθήστε το app σας με μία App install καμπάνια προκειμένου να πετύχετε περισσότερα downloads και μεγαλύτερο engagement.



Αυτή η επιλογή είναι πλέον διαθέσιμη από το Twitter, εφόσον έχει παρατηρηθεί ραγδαία αύξηση του αριθμού των ατόμων που ανοίγουν την πλατφόρμα από κάποια mobile συσκευή.

Έτσι, με αυτό το εργαλείο μπορούν να δημιουργηθούν καμπάνιες οι οποίες επιτρέπουν το «κατέβασμα» και το «άνοιγμα» της mobile εφαρμογής απευθείας από το tweet.
Followers

Αν θέλετε να μεγαλώσετε το community σας με σχετικό κοινό τότε η ιδανική επιλογή είναι μία Followers campaign.

Με μία τέτοια καμπάνια προτρέπεις τους χρήστες να αλληλεπιδράσουν με το brand σου και αν μείνουν ικανοποιημένοι με το experience που θα τους προσφέρεις, είναι πιθανό να κερδίσεις το πολυπόθητο engagement.

Όταν, λοιπόν, δημιουργείς ευκαιρίες αλληλεπίδρασης που αφήνουν θετικές εντυπώσεις στους χρήστες, τους ωθείς να προβούν ευκολότερα σε κάποια αγορά, να μοιραστούν το περιεχόμενό σου και να το συζητήσουν με τους φίλους τους.
Leads on Twitter

Με το tool αυτό μπορείτε να μαζέψετε τα emails όσων ενδιαφέρονται για την επιχείρηση, το προϊόν/υπηρεσία ή την προσφορά σας.

Με την προσθήκη μίας Lead Generation Card και μερικών clicks μπορούν πλέον οι δυνητικοί σας πελάτες να καταχωρήσουν τα στοιχεία τους, ώστε να ακολουθήσει μετά δικό σας follow-up.
twitter 2

Με περισσότερους από 288 εκατ. χρήστες, έχει παρατηρηθεί ότι οι άνθρωποι έρχονται στο Twitter για να συνδεθούν, να συμμετέχουν και να παρακολουθούν ό,τι τους ενδιαφέρει.

Γι’ αυτό το Twitter δημιούργησε τις κατάλληλες προοπτικές για τις επιχειρήσεις για να έρχονται σε επαφή με τους (δυνητικούς) πελάτες τους μέσω πιο προσωπικών αλληλεπιδράσεων. Αυτές οι αλληλεπιδράσεις συντελούν στο «χτίσιμο» θετικού κλίματος και wom (word-of-mouth) γύρω από το brand.

Μερικά επιπλέον tools που παρέχει το Twitter είναι τα promoted tweets, promoted accounts και τα promoted trends για τα οποία μπορείτε να μάθετε περισσότερα στο site του Twitter για businesses.

Καλώς μας ήρθες Twitter!




spinningsm.gr
Read more » Διαβάστε περισσότερα...
Read more »
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...