Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2012

Νέα κριτήρια για τις μετεγγραφές φοιτητών

Με τροπολογία στο νομοσχέδιο για τη λειτουργία του Ιδρύματος Νεολαίας θα προσδιοριστούν οι όροι και οι προϋποθέσεις για τις μετεγγραφές φοιτητών και σπουδαστών. Η κατάθεσή της στη Βουλή θα γίνει εντός των ημερών. Τα κριτήρια για τις μετακινήσεις θα είναι κατά πρώτο λόγο κοινωνικά.

 Περισσότεροι από 40.000 πρωτοετείς φοιτητές αναμένεται να καταθέσουν αιτήσεις για μετεγγραφή το επόμενο διάστημα, καθώς εντός των ημερών η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας θα φέρει σχετική ρύθμιση στη Βουλή.

 Συγκεκριμένα η ρύθμιση θα ενταχθεί στο σχέδιο νόμου «Οργάνωση και Λειτουργία Ιδρύματος Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης και Εθνικού Οργανισμού Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού και άλλες διατάξεις» το οποίο κατατέθηκε χθες, στην επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής.

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, το ποσοστό των φοιτητών που θα μετεγγραφεί ανά τμήμα σε ΑΕΙ-ΤΕΙ θα κυμανθεί μεταξύ 10 έως 15% και θα αφορά κατά κύριο λόγο κοινωνικά κριτήρια.

Συγκεκριμένα, στα μεγάλα αστικά κέντρα (Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα) αναμένεται να μετεγγραφούν σχεδόν 5.000 πρωτοετείς φοιτητές οι οποίοι θα εγγραφούν στο νέο τμήμα από το ερχόμενο ακαδημαϊκό εξάμηνο.

Στόχος του υπ. Παιδείας είναι να «καταργήσει» τα πολλά νοικοκυριά σε μια οικογένεια. Να ευνοηθούν δηλαδή κατά κύριο λόγο οι πολύτεκνοι , τρίτεκνοι κ.ά., οι οποίοι έχουν παιδιά που σπουδάζουν σε διαφορετικές πόλεις και δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν στα τεράστια έξοδα που απαιτεί αυτό.


Για τον λόγο αυτό τα κριτήρια με τα οποία θα γίνουν οι μετεγγραφές των πρωτοετών φοιτητών θα είναι κατά κύριο λόγο κοινωνικά και λιγότερο οικονομικά, ενώ κατά πάσα πιθανότητα δεν θα ενταχθούν στην τροπολογία καθόλου περιπτώσεις ατόμων που αντιμετωπίζουν θέματα υγείας.

Επίσης βασική κατεύθυνση του υπουργείου θα είναι οι ενδιαφερόμενοι να «οδηγηθούν» και στα ιδρύματα της περιφέρειας, επιδίωξη όμως, που δεν μοιάζει ρεαλιστική καθώς η πλειονότητα των νέων θέλει να φοιτήσει στα ιδρύματα της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης και της Πάτρας, όπου υπάρχει και ο κύριος όγκος του πληθυσμού της χώρας. Επίσης, φαίνεται πως δεν θα ληφθούν υπόψη οι βαθμολογικές επιδόσεις των φοιτητών στις Πανελλαδικές.

Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας δέχεται πολλές πιέσεις από την αρχή της ακαδημαϊκής χρονιάς κυρίως από βουλευτές όλων των κομμάτων να προχωρήσει σε μετεγγραφές αλλά ταυτόχρονα δέχτηκε και εισηγήσεις να μην επαναφέρει το σύστημα των μετεγγραφών διότι θα δημιουργηθούν ξανά τεράστια προβλήματα στα ιδρύματα, αλλά όπως φαίνεται «κέρδισαν» οι βουλευτές.

Μάλιστα οι ίδιοι οι παράγοντες, που ζητούσαν από τον υπουργό να μην επαναφέρει το καθεστώς αυτό, του πρότειναν να αναζητηθούν τρόποι ώστε να ενισχυθούν οι οικογένειες με παιδιά που σπουδάζουν σε διαφορετικές πόλεις όσο αφορά σε θέματα σίτισης - στέγασης προκειμένου να μην επανέλθουμε στο παλιό καθεστώς όπου τα ιδρύματα ασφυκτιούσαν μετά τις μετεγγραφές καθώς δεν μπορούσαν να καλύψουν τις ανάγκες τόσο μεγάλου αριθμού φοιτητών.

Πλαφόν και προτεραιότητες
 
Ποιοι ευνοούνται - ποιοι χάνουν

Σύμφωνα με το σχέδιο του υπουργείου Παιδείας, τα κριτήρια με τα οποία θα γίνουν οι μετεγγραφές σε πανεπιστήμια και τεχνολογικά ιδρύματα που εδρεύουν κοντά στον τόπο κατοικίας των φοιτητών θα είναι κατά κύριο λόγο κοινωνικά και δευτερευόντως οικονομικά. Συνεπώς, ευνοημένοι θα είναι οι τρίτεκνοι, οι πολύτεκνοι και γενικώς οι οικογένειες με παιδιά που σπουδάζουν σε διαφορετικές πόλεις.

Οσο αφορά τα οικονομικά κριτήρια, παράγοντες του υπουργείου Παιδείας εξέτασαν την περίπτωση -προκειμένου να μπορέσει να μετεγγραφεί ένας φοιτητής- το ετήσιο κατά κεφαλήν εισόδημα ανά οικογένεια να μην ξεπερνά τα 7.125 ευρώ. Με απλά λόγια, για μια τετραμελή οικογένεια, το οικογενειακό εισόδημα δεν θα πρέπει να ξεπερνά τα 28.500 ευρώ ενώ για οικογένειες με τρία παιδιά, το συνολικό ποσό θα πρέπει να φτάνει έως τα 35.625 ευρώ.

Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες του «ΕΘΝΟΥΣ», ανώτατα στελέχη του υπουργείου Παιδείας που ασχολήθηκαν με τη σύνταξη της ρύθμισης για τις μετεγγραφές, δήλωναν ότι δημιουργούνται αδικίες με το οικονομικό πλαφόν που είχε τεθεί αρχικά και για τον λόγο αυτό εξέταζαν εναλλακτικά σενάρια.

Πάντως μέχρι αργά χθες το βράδυ, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας δεν είχε λάβει οριστικές αποφάσεις. Στο «τραπέζι» έπεσε η ιδέα να ανέβει το κατά κεφαλήν εισόδημα πάνω από τα 7.125 ευρώ, ενώ άλλοι παράγοντες του υπουργείου πρότειναν να μην υπάρχουν καθόλου οικονομικά κριτήρια, εξαιρουμένων βέβαια των οικογενειών με πολύ υψηλά εισοδήματα. Κατά τα λοιπά, προτεραιότητα στις μετεγγραφές θα έχουν παιδιά που ανήκουν σε μονογονεϊκές οικογένειες.

Πανεπιστήμια και ΤΕΙ
 
Θα μετακινηθεί το 10-15% των σπουδαστών ανά τμήμα

Στο 10% με 15% θα κυμανθεί το ποσοστό των φοιτητών που θα πάρει μετεγγραφή ανά τμήμα της ανώτατης εκπαίδευσης. Το ποσοστό αυτό υπολογίζεται επί του αρχικού αριθμού εισακτέων ανά τμήμα ΑΕΙ-ΤΕΙ.

Ως εκ τούτου, για όλα τα ιδρύματα της Αθήνας, Θεσσαλονίκης και Πάτρας όπου θα κατατεθούν οι περισσότερες αιτήσεις, ο αριθμός των μετεγγραφέντων φοιτητών αναμένεται να φτάσει τις 4.500 με 5.000, ενώ οι αιτήσεις θα είναι πολλαπλάσιες.

Πιο συγκεκριμένα, στα 9 ΑΕΙ και ΤΕΙ που εδρεύουν στην Αθήνα, ο αριθμός των μετεγγραφών θα ξεπεράσει τις 2.200, αν ισχύει το 15% επί του αρχικού αριθμού εισακτέων. Τον μεγαλύτερο όγκο θα δεχθεί το πανεπιστήμιο Αθηνών (πάνω από 800), στο ΤΕΙ Αθήνας θα εισαχθούν επιπλέον 421 σπουδαστές, ενώ στο Πανεπιστήμιο Πειραιά κοντά στους 220. Στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο ο αριθμός των μετεγγραφών θα ξεπεράσει τις 150.

Στα ιδρύματα της Θεσσαλονίκης αναμένεται να μετεγγραφούν περίπου 1.400 πρωτοετείς φοιτητές.

Στο Αριστοτέλειο θα προστεθούν άλλοι 843 στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας 159 και στο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης κοντά στους 380.

Αναφορικά με την Πάτρα, στο Πανεπιστήμιο της πόλης, οι μετεγγραφές θα ξεπεράσουν τις 500 και στο ΤΕΙ θα προσεγγίσουν τις 350.

Μετεγγραφές θα υπάρξουν και σε άλλα ιδρύματα της χώρας, ωστόσο το ενδιαφέρον αναμένεται πως θα είναι περιορισμένο και οι θέσεις που θα διατεθούν λιγότερες σε σχέση με τα ΑΕΙ-ΤΕΙ των μεγάλων αστικών κέντρων.
 
Εξεταστική

Στο νομοσχέδιο που θα συζητηθεί στην επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής περιέχεται και ρύθμιση, η οποία αφορά τους επί πτυχίω φοιτητές.

Σύμφωνα με τη ρύθμιση, καθιερώνεται από φέτος μία επιπλέον εξεταστική για τους φοιτητές οι οποίοι χρωστούν ένα ή περισσότερα μαθήματα και θέλουν να τελειώσουν νωρίτερα τις σπουδές τους.

Η δυνατότητα δίνεται στους φοιτητές, επειδή πολλές οικογένειες αντιμετωπίζουν σοβαρά οικονομικά προβλήματα και προκειμένου να επιστρέψουν νωρίτερα στα σπίτια τους και να αναζητήσουν εργασία.



e-go.gr

 

Read more » Διαβάστε περισσότερα...
Read more »

Η μεγάλη κλοπή της πιστωτικής κάρτας

Κρυφές χρεώσεις εν αγνοία των πολιτών επιβάλλουν οι τράπεζες. Πώς εκμεταλλεύονται τα ανεξόφλητα ποσά των πιστωτικών για να καταργούν το ονομαστικό επιτόκιο.


"Δημιουργική λογιστική" φαίνεται ότι χρησιμοποιούν οι τράπεζες, ώστε να κερδίζουν περισσότερα χρήματα από τη χρήση των πιστωτικών καρτών.

Εν αγνοία των πολιτών, επιβάλλουν κρυφές χρεώσεις στα επιτόκια που αγγίζουν μέχρι και το 30%.

Σύμφωνα με τον "Ελεύθερο Τύπο", οι τράπεζες επιβάλλουν τόκους αναδρομικά σε περιπτώσεις όπου δεν μηδενίζεται η κάρτα, αλλά εξοφλείται μέρος του ποσού.

Μάλιστα οι τόκοι αφορούν όχι μόνο στο ποσό που μένει, αλλά και στο ποσό που πληρώθηκε, από την ημερομηνία έκδοσης του λογαριασμού έως και την εξόφληση.

Όπως αναφέρει η εφημερίδα, επικαλούμενη τραπεζικά στελέχη, όταν μένει ανεξόφλητο ποσό στο λογαριασμό, οι τόκοι χρεώνονται επί ολόκληρου του αρχικού ποσού και κλιμακώνονται ανάλογα με τις ημερομηνίες έκδοσης του λογαριασμού, πληρωμής του ποσού και της λήξης.

Αυτό σημαίνει, ότι το ονομαστικό επιτόκιο του 15%-20% στην πράξη καταργείται.

Σύμφωνα με τα στοιχεία των τραπεζών, μόλις το 20% των λογαριασμών πιστωτικών καρτών εξοφλούνται πλήρως κάθε μήνα. Έτσι, αν κάποιος πληρώνει μόνο την ελάχιστη καταβολή κάθε μήνα, το χρέος συνεχώς αυξάνεται.

Αυτή τη στιγμή, στην ελληνική αγορά, κυκλοφορούν περίπου 4 εκατομμύρια πιστωτικές κάρτες. Το 80% των λογαριασμών δεν εξοφλείται πλήρως κάθε μήνα και το 30% όσων λήγουν δεν ανανεώνονται λόγω "Τειρεσία"
 
 
 
news247.gr
Read more » Διαβάστε περισσότερα...
Read more »

8 Δεκεμβρίου 1966: Το τραγικό ναυάγιο του "Ηράκλειον" - 224 νεκροί...

Μία από τις μεγαλύτερες ναυτικές τραγωδίες στις ελληνικές θάλασσες. Συνέβη τις πρώτες πρωινές ώρες της 8ης Δεκεμβρίου 1966, κοντά στην βραχονησίδα Φαλκονέρα... 

(23 ν.μ. βορειοδυτικά της νήσου Μήλου), όταν το επιβατηγό - οχηματαγωγό πλοίο «Ηράκλειον», που εκτελούσε το δρομολόγιο Χανιά - Πειραιάς, βυθίστηκε, λόγω μετατόπισης φορτίου, με αποτέλεσμα να βρουν το θάνατο 224 άνθρωποι.

Το πλοίο είχε ναυπηγηθεί στη Γλασκόβη το 1949 ως δεξαμενόπλοιο με το όνομα «Λέστερσαϊρ», για λογαριασμό αγγλικής εταιρείας. Είχε χωρητικότητα 8.922 κόρων, μήκος 498 πόδια, πλάτος 60 πόδια, βύθισμα 36 πόδια και ανέπτυσσε ταχύτητα 17 κόμβων. Το 1964, μετά τη μετασκευή του σε οχηματαγωγό, περιήλθε στην κραταιά εταιρεία των Αδελφών Τυπάλδου («Typaldos Lines») και από το 1965 δρομολογήθηκε στις ακτοπλοϊκές γραμμές της Κρήτης, με δυνατότητα μεταφοράς 1.000 επιβατών και 300 αυτοκινήτων. 

Για τη μετατροπή του σε οχηματαγωγό είχε απαιτηθεί η αφαίρεση των υποκαταστρωμάτων και έρματος βάρους 200 τόνων για να γίνει το γκαράζ, με αποτέλεσμα την ανύψωση του μεσοκεντρικού βάρους και τη μείωση της ευστάθειάς του. Πάντως, είχε πάρει άδεια πλοϊμότητας από το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας. 

Το «Ηράκλειον» επρόκειτο να αποπλεύσει στις 7 το βράδυ της 7ης Δεκεμβρίου 1966 από το λιμάνι της Σούδας, με προορισμό τον Πειραιά. Το δρομολόγιο καθυστέρησε περίπου 20 λεπτά, εξαιτίας της καθυστερημένης άφιξης στο λιμάνι ενός φορτηγού ψυγείου, βάρους 25 τόνων, το οποίο μετέφερε εσπεριδοειδή. Ο λιμενάρχης Χανίων εξέφρασε επιφυλάξεις για την είσοδο του φορτηγού στο πλοίο, λόγω του βάρους του. Ακολούθησαν διαβουλεύσεις και οι αντιρρήσεις του κάμφθηκαν. Το μοιραίο, όπως αποδείχθηκε, ψυγείο-φορτηγό φορτώθηκε βιαστικά, χωρίς να τηρηθούν οι προβλεπόμενοι κανόνες ασφαλείας. Το πλοίο αναχώρησε για τον προορισμό του στις 7:20 το βράδυ, με καπετάνιο των Εμμανουήλ Βερνίκο. Μετέφερε 206 ταξιδιώτες και 65 μέλη του πληρώματος.

Ο καιρός ήταν βροχερός και στο Αιγαίο έπνεαν άνεμοι 8 έως 9 μποφόρ, σύμφωνα με το σήμα που έφθασε στο Λιμεναρχείο Χανίων στις 8 το βράδυ. Το πλοίο συνέχισε το ταξίδι του κάτω από δύσκολες συνθήκες, μέχρι τις 2 τα ξημερώματα της 8ης Δεκεμβρίου. Την ώρα αυτή βρισκόταν κοντά στη βραχονησίδα Φαλκονέρα, στα όρια του Κρητικού με το Μυρτώο Πέλαγος, και ο κλυδωνισμός του πλοίου έγινε έντονος. 

Το βαρύ φορτηγό - ψυγείο, που ήταν λυμένο, παλινδρομεί εγκάρσια και συγκρούεται με δύναμη με τα πλευρικά τοιχώματα και την πόρτα εισόδου, μέχρι που με ένα δυνατό χτύπημα σπάει τη μία από τις δύο μπουκαπόρτες, δημιουργώντας ένα ρήγμα 17 τ.μ. Τα νερά εισβάλουν ορμητικά και ο ασυρματιστής μόλις που προλαβαίνει να εκπέμψει σήμα κινδύνου στις 2:06 π.μ: «SOS από Ηράκλειον, στίγμα μας 36° 52' B., 24° 08 A., Βυθιζόμαστε.» Και μετά η σιγή. Το πλοίο βυθίζεται μέσα σε λίγα λεπτά σε βάθος 600 - 800 μέτρων. Πολλοί παγιδεύονται στις καμπίνες, μερικές δεκάδες πέφτουν στη θάλασσα. 

Το σήμα κινδύνου κινητοποιεί πολεμικά και εμπορικά πλοία, αλλά φτάνουν αργοπορημένα στο σημείο του ναυαγίου, λόγω της θαλασσοταραχής. Γύρω στις 10 το πρωί μια «Ντακότα» με συγκυβερνήτη τον βασιλιά Κωνσταντίνο υπερίπταται του σημείου του ναυαγίου και εντοπίζει το μοιραίο φορτηγό - ψυγείο να επιπλέει. Ο Τύπος θα μιλήσει για κίνηση εντυπωσιασμού του βασιλιά, αλλά υπάρχει και η εκδοχή ότι πήγε αυτοπροσώπως στο σημείο για να καταρρίψει τους ισχυρισμούς της Τουρκίας, ότι η Ελλάδα αδυνατεί να παράσχει βοήθεια σε κινδυνεύοντα σκάφη στο Αιγαίο. Τα συνεργεία διάσωσης και τα πλοία που έσπευσαν στον τόπο του ναυαγίου χτενίζουν την ευρύτερη περιοχή και κατορθώνουν να περισυλλέξουν μόνο 47 επιζώντες και 25 σορούς. 

Γύρω στις 12 το μεσημέρι, όλη η Ελλάδα γνωρίζει για το τραγικό συμβάν και δεκάδες άνθρωποι συρρέουν στα γραφεία της εταιρείας Τυπάλδου σε Χανιά και Πειραιά για να μάθουν για την τύχη των αγαπημένων τους προσώπων. Η κυβέρνηση Στεφανόπουλου (3η κυβέρνηση «Αποστατών») κηρύσσει πένθος για μία εβδομάδα. 

Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων εκείνης της ημέρας αναφέρονταν στην αποδοκιμασία του Γεωργίου Παπανδρέου προς τον Ανδρέα για τη στάση του σε σχέση με τους Λαμπράκηδες, στη δίκη του «Ασπίδα», στις απολογίες των Εμμανουηλίδη και Κοτζαμάνη για τη δολοφονία του Γρηγόρη Λαμπράκη και τα μεγαλεπίβολα σχέδια της κυβέρνησης για τη μετατροπή της Ελευσίνας σε βιομηχανικό λιμάνι. Αμέσως, όλες σχεδόν οι εφημερίδες κυκλοφορούν έκτακτα παραρτήματα για το τραγικό συμβάν.

Η βύθιση του σκάφους, σύμφωνα με τους ειδικούς, υπήρξε ακαριαία, λόγω παραλείψεων στους όρους ασφαλείας: κακή φόρτωση των αυτοκινήτων, ελλιπής κατασκευή του συστήματος ασφάλειας της «μπουκαπόρτας», έλλειψη συστήματος εκροής των εισερχομένων υδάτων και υψηλή ταχύτητα του πλοίου πάρα τη θαλασσοταραχή, για τη διατήρηση της φήμης του ως του ταχύτερου οχηματαγωγού της γραμμής Κρήτης.

Το ναυάγιο του «Ηράκλειον» αφύπνισε το ελληνικό κράτος, που προχώρησε στη δημιουργία του θαλάμου επιχειρήσεων έρευνας και διάσωσης στο Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας και τη θεσμοθέτηση του απαγορευτικού απόπλου για τα επιβατηγά πλοία. Το ναυάγιο προκάλεσε την κατάρρευση της Typaldos Lines, που κυριαρχούσε τότε στην εγχώρια ακτοπλοΐα, ενώ μπήκαν οι πρώτες ιδέες για τη δημιουργία των Ναυτιλιακών Εταιρειών Λαϊκής Βάσης. 

Η δίκη των κατηγορουμένων άρχισε στις 19 Φεβρουαρίου 1968 στο Κακουργιοδικείο Πειραιά. Είχε προηγηθεί μια σειρά αποκαλύψεων σχετικά με βαρύτατες ευθύνες του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας στην έκδοση πλαστογραφημένων πιστοποιητικών αξιοπλοΐας του σκάφους. Στο εδώλιο κάθισαν τέσσερα στελέχη της πλοιοκτήτριας εταιρίας. 

H απόφαση του δικαστηρίου εξεδόθη στις 21 Μαρτίου του ιδίου έτους. Με ποινές φυλάκισης από πέντε ως και επτά έτη τιμωρήθηκαν ο εκ των ιδιοκτητών του «Ηράκλειον» Xαράλαμπος Τυπάλδος, ο διευθυντής της εταιρείας Παναγιώτης Κόκκινος και δύο αξιωματικοί του πλοίου. Οι ποινές ξεσήκωσαν αντιδράσεις από την πλευρά των συγγενών, οι οποίοι τις θεώρησαν πολύ επιεικείς. Στις 9 Iανουαρίου 1969 ο δικαστικός φάκελος της υπόθεσης έκλεισε οριστικά, καθώς ο Άρειος Πάγος απέρριψε την αίτηση αναίρεσης των τεσσάρων, οι οποίοι είχαν καταδικασθεί και σε δεύτερο βαθμό για το δυστύχημα. 

Η 8η Δεκεμβρίου είναι ημέρα διπλού πένθους για τα Χανιά. Τρία χρόνια αργότερα, στις8 Δεκεμβρίου 1969, ένα αεροπλάνο της Ολυμπιακής, προερχόμενο από τα Χανιά, κατέπεσε στην Κερατέα, με αποτέλεσμα να σκοτωθούν και οι 90 επιβαίνοντες. 




sansimera.gr

Read more » Διαβάστε περισσότερα...
Read more »

Οι συγκλονιστικές προφητείες του Νοστράδαμου για την Ελλάδα

Τα παρακάτω χωρίς αμφισβήτηση έχουν να κάνουν με την τωρινή κατάσταση που βιώνουμε στην Ελλάδα, επιβεβαιώνοντας έτσι και τις προφητείες των πατέρων της εκκλησίας μας (Πατροκοσμά Αιτωλού, Πατέρα Παΐσιου, Ιωσήφ Βατοπεδινού, κ.ά.)

Ο διασυρμός και χλευασμός της Ελλάδος από τους Δυτικούς

Η Κόρη του Φωτός, από τους φίλους της θα καταδικαστεί. Ότι τάχα το σκότος στη Παλιά Γη έχει φέρει. Θα την βρίζουν και θα την χτυπούν, θα λένε ότι αυτή φταίει. Αλλά σύντομα θα καταλάβουν το λάθος τους.

Ερμηνεία: Η κόρη τους φωτός είναι η Ελλάδα (Ελ=φως, 'λάδα' εκ του 'λας' που σημαίνει γη ή χώρα, δηλαδή Ελλάδα = Χώρα του Φωτός.) Όταν λέει φίλους εννοεί τους Ευρωπαίους οι οποίοι θα γυρίσουν την πλάτη τους στην Ελλάδα επειδή θα νομίζουν ότι αυτή ευθύνεται για την κρίση στην Ευρωζώνη(«ότι τάχα το σκότος στη Παλιά Γη έχει φέρει»). Παλιά Γη είναι η Ευρώπη. Θα την κατηγορούν και θα την χλευάζουν αλλά όταν οι ίδιες τους οι χώρες βρεθούν στην ίδια κατάσταση με την Ελλάδα θα καταλάβουν το λάθος τους (τον διασυρμό της Ελλάδος).

Αποτυχία επίλυσης της οικονομικής κρίσης

Η αρρενωπή γυναίκα θα ασκήσει πίεση στον βορρά. Θα δημιουργήσει δυσφορία σχεδόν σε ολόκληρη την Ευρώπη.Δύο αποτυχίες θα την θέσουν σε τέτοια έλλειψη ισορροπίας. Ώστε ζωή και θάνατος θα ισχυροποιήσουν τους Ανατολικούς Ευρωπαίους.

Ερμηνεία: Η αρρενωπή γυναίκα είναι είτε η Μέρκελ είτε η Λαγκάρντ. Οι δύο αποτυχίες είναι η αποτυχία της επίλυσης του προβλήματος της οικονομικής κρίσης. Η πρώτη αποτυχία έχει να κάνει με την κρίση στην Ελλάδα και η δεύτερη με την παγκόσμια κρίση. Μέσα από την κρίση θα ανατείλουν οι για χρόνια αδύναμοι ανατολικοί Ευρωπαίοι, δηλαδή οι ορθόδοξοι (οι οποίοι θα ενισχυθούν από την Ρωσία του Πούτιν.)

Οι G20 για την Ελλάδα

Θα πουν οι δυνατοί, στο άκρο του Θρόνου, ότι με το δίκιο τους, ο χρυσός της τους ανήκει. Μα δεν θα προφτάσουν στη σκιά της Γης. Τα γεγονότα τρέχουν σε μια μεγάλη πόλη.

Ερμηνεία: Οι δυνατοί είναι οι G20 και το άκρο του θρόνου είναι η βάση των τραπεζιτών στην Wall Street, στην Νέα Υόρκη, οι οποίοι θα διεκδικήσουν τα μεταλλεύματα και το πετρέλαιο της Ελλάδος μη την δικαιολογία ότι η Ελλάδα χρωστάει πολλά στο ΔΝΤ. Αλλά δεν θα προλάβουν να κάνουν τίποτα (όπως άλλωστε επιβεβαιώνουν οι πατέρες της εκκλησίας μας στις δικές τους προφητείες) επειδή κάτι θα συμβεί, μάλλον πόλεμος, στη Μεγάλη Πόλη που δεν είναι άλλη από την Κωνσταντινούπολη! Η «σκιά της γης» ήταν δύσκολο να ερμηνευθεί, αλλά μάλλον ο Νοστράδαμος αναφέρεται στην Ιερουσαλήμ όπου μάλλον θα γίνει εμπόλεμη σύρραξη και έτσι οι G20 θα ασχοληθούν με τον πόλεμο και θα αφήσουν την Ελλάδα στην άκρη.

Η πείνα στην Ελλάδα

Στις Κυκλάδες, στην Πείρινθο, και στην Λάρισα, στην Σπάρτη και ολόκληρη την Πελοπόννησο, ένας τρομερός λιμός, μια μάστιγα από ψεύτικη σκόνη Εννιά μήνες θα διαρκέσει δίνοντας μορφή σε όλα.

Ερμηνεία: Η Ελλάδα θα πεινάσει (όπως είπε και ο Πατροκοσμάς, ο Παΐσιος και ο Ιωσήφ ο Βατοπεδινός) και η πείνα θα διαρκέσει από τρεις μήνες μέχρι ένα χρόνο (όπως προφήτεψε ο Παΐσιος). Ο Νοστράδαμος μας λέει ότι θα διαρκέσει εννιά μήνες. Η πείνα όμως θα είναι «φτιαχτή», ψεύτικη, αλλά θα είναι τόσο έντονη που θα εξαπλωθεί σαν μάστιγα. «Δίνοντας μορφή σε όλα» εννοεί πως οι Έλληνες θα έρθουν πιο κοντά παίρνοντας μορφή, γινόμενοι έτσι πιο ανθρώπινοι. Δηλαδή η κρίση θα τους φέρει πιο κοντά και θα τους ενώσει.

Το μέλλον των καταπιεσμένων

Οι καταπιεσμένοι, αφέντες θα γίνουν. Γιατί ο Θεός την σειρά αλλάζει. Το φως της, τον κόσμο ξανά θα φέξει. Και τότε όλοι τους θα θυμηθούν ποια είναι Αυτή.

Ερμηνεία: (Η προφητεία αυτή δεν έχει σχέση μόνο με την Ελλάδα, αλλά με όλους όσοι ήταν καταπιεσμένοι και θα γίνουν στο τέλος αφέντες.) «Και τότε όλοι τους θα θυμηθούν ποια είναι Αυτή» Όπως είπαν ο Παΐσιος και ο Ιωσήφ ο Βατοπεδινός, η Ελλάδα θα αρχίσει η ίδια να εκμεταλλευτεί τα πετρέλαιά της και θα γίνει υπερδύναμη («Το φως της, τον κόσμο ξανά θα φέξει»), «όλοι οι Έλληνες θα τρώνε με χρυσά κουτάλια.» Και όχι μόνο οι Έλληνες αλλά και όλοι οι ορθόδοξοι λαοί Σέρβοι, Ρουμάνοι κτλ. επειδή η προφητεία φέρεται γενικά σε όλους όσους ήταν καταπιεσμένοι.
 
 
 
 
 
Read more » Διαβάστε περισσότερα...
Read more »

Η μαρίνα Φλοίσβου πέρασε στα χέρια των Τούρκων!

Μετά την εκχώρηση κυριαρχικών δικαιωμάτων στη γερμανική ηγεμονία, η κυβέρνηση του κ. Αντώνη Σαμαρά επιτρέπει και σε άλλους μνηστήρες να εισβάλλουν ανενόχλητοι. Πριν από λίγες ώρες ανακοινώθηκε ότι ο τουρκικός όμιλος “Dogus” εξαγοράζει το 50% της Μαρίνας Φλοίσβου.

Η αρχή έγινε με μια απλή ανακοίνωση. Οι εταιρείες “Lamda Development” (συμφερόντων του κ. Σπύρου Λάτση) και “D-Marine Investments Holding B.V.” (συμφερόντων του τουρκικού ομίλου “DOĞUŞ”) ανακοίνωσαν «συνεργασία στρατηγικής σημασίας». Η συνεργασία αυτή ξεκινά με τη δημιουργία μιας κοινής εταιρείας, στην οποία οι δύο εταίροι θα κατέχουν από 50% και θα ξεκινήσουν τις «επενδύσεις» σε τουριστικές μαρίνες.

Στην ουσία, η εταιρεία που ανήκει στον κ. Λάτση παραδίδει στους «επενδυτές» τη Μαρίνα Φλοίσβου στο Παλαιό Φάληρο σε αντάλλαγμα της συμμετοχής των Τούρκων στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας με μετρητά. Για μη θεωρηθεί ξεπούλημα αυτή η παραχώρηση σε Τούρκους, οι τεχνοκράτες εκατέρωθεν βρήκαν τα προσχήματα.

Όπως ανακοινώθηκε, τα συμβαλλόμενα μέρη συμφώνησαν ότι η συνολική αξία της συναλλαγής θα προσδιοριστεί οριστικά και πιθανώς να αναπροσαρμοστεί με συγκεκριμένο μαθηματικό τύπο. Ο τύπος αυτός θα λαμβάνει υπ' όψιν το EBITDA της εταιρίας “Flisvos Marina” επί 7 φορές, αφαιρουμένων των καθαρών δανειακών υποχρεώσεων, ανάλογα με την απόδοση της εταιρίας της Μαρίνας για τα έτη 2015 και 2016. Οικονομολόγοι δεν κρύβουν πάντως τις επιφυλάξεις τους για αυτή τη συμφωνία που επιτρέπει διαφόρων ειδών «μαγειρέματα».

Στην κοινή δήλωσή τους που έκαναν οι διευθύνοντες σύμβουλοι κ.κ. Χουσνί Αχάν του Ομίλου “Dogus” και Οδυσσέας Αθανασίου της “Lamda Development” υποστηρίζουν ότι τίθενται οι βάσεις για μια μακροχρόνια και επιτυχημένη επιχειρηματική συνεργασία. Τα δύο ανώτατα στελέχη ισχυρίζονται ότι η συμφωνία θα συνεισφέρει όχι μόνο στην απόδοση των δύο ομίλων αλλά και στην στενότερη οικονομική συνεργασία μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας προς όφελος της νέας επιχειρηματικής δραστηριότητας της Ελλάδας αλλά και της εθνικής οικονομίας.

Κατευθυνόμενη ενέργεια

Διπλωματικοί παρατηρητές πάντως, δίνουν μια άλλη διάσταση στο θέμα, η οποία έχει και διαστάσεις εθνικού χαρακτήρα. Η συνεργασία της “Dogus” με την “Lamda Development” θα μπορούσε να θεωρηθεί πολιτικώς κατευθυνόμενη από το πολιτικοστρατιωτικό κατεστημένο της Άγκυρας και με τις ευλογίες του Τούρκου υπουργού Εξωτερικών κ. Αχμέτ Νταβούτογλου.

Τα προβλήματα της εθνικής οικονομίας και η αναποτελεσματικότητα της κυβέρνησης του κ. Αντώνη Σαμαρά σε όλα τα επίπεδα δημιουργεί ευκαιρίες στους Τούρκους να εισβάλλουν και να ελέγξουν τη χώρα με την ισχύ του χρήματος. Ο «οικονομικός Αττίλας» εξαπολύθηκε με την συνεργασία “Dogus” – “Lamda”.

Συνεργάτης τουρκικής εφημερίδας σχολίαζε χθες βράδυ σε δημοσιογραφικό πηγαδάκι στο Κολωνάκι ότι η εταιρεία των συμφερόντων του κ. Λάτση θα αποτελέσει τον «Δούρειο Ίππο» για να εξαγοραστούν μαρίνες με οικονομικό και «στρατηγικό» ενδιαφέρον σε ολόκληρη την επικράτεια. Ταυτοχρόνως, οι Τούρκοι επενδυτές είναι πρόθυμοι μέσα από αυτή τη νέα εταιρεία να βάλουν χέρι σε τουριστικές υποδομές αλλά και σε ακίνητα, ειδικά τώρα που ασκούνται πιέσεις για να αρχίσουν οι πλειστηριασμοί.

Οικονομικός «Αττίλας»

Για όσους δεν γνωρίζουν, ο όμιλος “Dogus” δεν είναι ένας τυχαίος οργανισμός. Αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες τουρκικές εταιρείες συμμετοχών (στην οποία εικάζεται ότι συμμετέχει και το πανίσχυρο Μετοχικό Ταμείο Στρατού της Τουρκίας).

Δραστηριοποιείται ενεργώς στον τουρισμό, στην κτηματαγορά, στην παροχή χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, στα αυτοκίνητα, στις κατασκευών, στα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας και στα έργα εκμετάλλευσης ανανεώσιμων πηγών ενέργειας. Ο όμιλος διαθέτει 150 εταιρείες στις οποίες απασχολούνται περισσότεροι από τριάντα χιλιάδες εργαζόμενοι και επενδύει πάντοτε όπου η Τουρκία προωθεί στρατηγικούς αντικειμενικούς σκοπούς που αφορούν στη διείσδυση και στον έλεγχο κρατών που μπορεί να διαδραματίσουν δορυφορικό ρόλο προς αυτήν.

Τα δεδομένα είναι σαφή και τα στοιχεία είναι προφανή. Ο «Αττίλας» στην Κύπρο άρχισε με τα όπλα.

Ο νέος «Αττίλας» ξεκινά με την απόβαση στο Φάληρο «επενδυτών» με χαρακτήρα και αντίληψη μεμέτη.

Στο λαό και στην αποκαλούμενη ταξική ελίτ επαφείεται τώρα να αναλάβουν τις πατριωτικές ευθύνες τους και να απαντήσουν ότι η Ελλάδα δεν ξεπουλιέται και δεν κατακτιέται. Η πρώτη κίνηση μπορεί να γίνει απ’ όσους διαθέτουν σκάφη και τα ελλιμενίζουν στη Μαρίνα Φλοίσβου.

Σε ένδειξη αντίδρασης επιβάλλεται να επιλέξουν εναλλακτικές λύσεις και να δώσουν το μήνυμα σε όσους θα επιτρέψουν στους Τούρκους να εξαπολύσουν «επενδυτική επίθεση» όπου οι Έλληνες θα είναι πάλι υπόδουλοι, υπάλληλοι και παραγγελιοδόχοι του εκάστοτε δραγάτη της Άγκυρας. Έτσι φαντάζεστε ότι θα ξεπεραστεί η κρίση;

 
 
 
Read more » Διαβάστε περισσότερα...
Read more »

Φόροι αντί…σεξ

Κάποτε, το τρίπτυχο της επιτυχίας ενός άρθρου ήταν η γνωστή ρήση «αίμα, στέμμα, σπέρμα». Με το αίμα έχουμε πάθε ανοσία και το στέμμα πλέον δεν έχει κανένα ενδιαφέρον. Το «σπέρμα» όμως; Αυτό αντικαταστάθηκε από τη φοροδιαφυγή! «Με τη Βρετανία και άλλες ευρωπαϊκές χώρες στο έλεος της λιτότητας που απορρέει από την κρίση χρέους, οι φόροι αντικαθιστούν το σεξ στα καθημερινά πρωτοσέλιδα του λαϊκού Τύπου, σε μια σπασμωδική κίνηση ενάντια σε εταιρείες και ιδιώτες που κατηγορούνται για μη καταβολή του μεριδίου τους» γράφει ο Harvey Morris στους New York Times. 

 Αφορμή, η φοροδιαφυγή των Starbucks στη Βρετανία. Η εταιρεία με έδρα το Σιάτλ προσφέρθηκε να πληρώσει στη βρετανική κυβέρνηση 20 εκατ. λίρες μέσα στα επόμενα χρόνια, αφού όπως αποδείχθηκε, φοροδιαφεύγει από το 1998. Μερίδα πολιτικών, εφημερίδες και πολίτες έχουν εξοργιστεί με το θέμα. Και φυσικά η Starbucks δεν είναι η μόνη εταιρεία. Η Google και η Amazon, μεταξύ άλλων, βρίσκονται στο στόχαστρο ευρωπαϊκών κυβερνήσεων –και κυρίως πολιτών που οργανώνοντας σε ομάδες πίεσης- επειδή καταφέρνουν να βρίσκουν παραθυράκια που του επιτρέπουν να πληρώνουν τους ελάχιστους φόρους στην Ευρώπη.

Το επιχειρηματικό λόμπι υποστηρίζει ότι αυτού του είδους οι αντιδράσεις βλάπτουν τις επιχειρήσεις. Αναλυτές τονίζουν την ανάγκη λήψης μέτρων από την ΕΕ. Η Μάργκαρετ Χοτζ, μέλος του κόμματος των Εργατικών και πρόεδρος της βρετανικής Επιτροπής Public Accounts, κατηγορεί τις επιχειρήσεις για «ανηθικότητα». Οι καταναλωτές απειλούν με μποϊκοτάζ, ενώ έχει γίνει κοινό ανέκδοτο ότι «οι φόροι είναι προαιρετικοί» -όπως και το σεξ άλλωστε..



rendezvous.blogs.nytimes.com
Read more » Διαβάστε περισσότερα...
Read more »

Στα χέρια του πρωθυπουργού η μυστική μελέτη για φυσικό αέριο και πετρέλαιο νότια της Κρήτης - Γίνεται λόγος για όφελος μαμούθ έως 1,3 τρισ. δολάρια

- Πίσω από τις μελέτες κρύβεται ο νορβηγικός κολοσσός PGS
- Τα τελικά αποτελέσματα των μελετών αναμένονται μέσα στο 2013
- Ο υποθαλάσσιος πλούτος της χώρας θα μας βγάλει από το οικονομικό και ενεργειακό αδιέξοδο;
- Απατείται χάραξη ΑΟΖ πριν αρχίσουν τα τρυπάνια

Σάλο προκάλεσε την προηγούμενη εβδομάδα η μελέτη της Deutsche Bank σύμφωνα με την οποία έχουν εντοπιστεί υποθαλάσσια κοιτάσματα υδρογονανθράκων νότια της Κρήτης και μάλιστα τόσα όσα ώστε η Ελλάδα ξεχρεώνει και με το παραπάνω και βγαίνει οριστικά από το οικονομικό αδιέξοδο.

Μετά τη μελέτη της γερμανικής τράπεζας, έρχεται στο φως και νέα αποκάλυψη πάνω στο συγκεκριμένο θέμα που ενισχύει ακόμη περισσότερο την αισιοδοξία. Ειδικότερα, σύμφωνα με την εφημερίδα Κεφάλαιο, ο νορβηγικός κολοσσός PGS ύστερα από μυστικές σεισμικές μελέτες που διενήργησε ερήμην του ελληνικού κράτους, διαθέτει σοβαρές ενδείξεις αλλά και τεκμήρια για τεράστια κοιτάσματα υδρογονανθράκων νοτίως της Κρήτης. Το αποκαλυπτικό έγγραφο με τη μελέτη βρίσκεται στα χέρια του πρωθυπουργού ο οποίος έχει ενημερωθεί και προσωπικά.

Μάλιστα σύμφωνα με την εφημερίδα Real News, οι επιστήμονες κ.κ Λυγερός, Κονοφάγος και Φώσκολος αποτιμούν το όφελος της χώρας από την εκμετάλλευση των κοιτασμάτων φυσικού αερίου και ίσως πετρελαίου από 270 δισ. έως και 1,3 τρισ. δολάρια. Σημειώνεται ότι η μελέτη της Deutsche Bank αποτιμούσε τα υποθαλάσσια κοιτάσματα φυσικού αέριου νοτίως της Κρήτης στα 427 δισεκατομμύρια ευρώ, δηλαδή καθαρό όφελος για το δημόσιο της τάξης των 214 δισ. ευρώ -ή 107% του σημερινού Ακαθάριστου Εγχώριου Προϊόντος.

Τα αποτελέσματα των σεισμολογικών ερευνών που έχουν ξεκινήσει αναμένονται στα μέσα του 2013 ενώ σημειώνεται πως απαιτείται χάραξη ΑΟΖ.

Τέλος, οι υπολογισμοί της τράπεζας αφορούν μόνον τα υποθαλάσσια κοιτάσματα των υποθαλάσσιων εκτάσεων νοτίως της Κρήτης και όχι και αυτών του Ιονίου ή και του Αιγαίου.



newsit.gr
Read more » Διαβάστε περισσότερα...
Read more »
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...