Κυριακή, 28 Απριλίου 2013

Δυνατότητα απαλλαγής από το χαράτσι για πολίτες κάτω από το όριο φτώχειας


Δυνατότητα έως και πλήρους απαλλαγής από το τέλος ακινήτων δίνει σε διαβιούντες κάτω από το όριο της φτώχειας, ρύθμιση που κατέθεσε ο υπουργός Οικονομικών κατά τη συζήτηση του πολυνομοσχεδίου στην ΟΛομέλεια της Βουλής.

Ειδικότερα, η ρύθμιση που κατέθεσε ο κ. Στουρνάρας δίδει τη δυνατότητα σε πολίτες που διαβιούν σε καθεστώς «φτώχειας», (υφιστάμενης ή επικείμενης) είτε τής απαλλαγής από τον ειδικό φόρο ακινήτου, είτε περισσότερων δόσεων για την αποπληρωμή του, είτε μείωσης του ύψους της οφειλής, «ώστε τα υπόχρεα πρόσωπα να μπορούν να ανταποκριθούν στην καταβολή του, χωρίς να τίθεται σε κίνδυνο η διαβίωση των ιδίων, ή των προσώπων που συνοικούν με αυτούς και τους βαρύνουν φορολογικά».

Η τροπολογία αφορά ακίνητα που αποτελούν την κύρια και ιδιοκατοικούμενη κατοικία.

Επίσης, ο κ. Στουρνάρας κατέθεσε αναδιατύπωση που επιχειρεί να απαντήσει στις ανησυχίες των επιχειρήσεων της Μακεδονίας και της Θράκης, για τις κρατικές ενισχύσεις που είχαν λάβει και που σήμερα καλούνται να επιστρέψουν εντόκως πίσω, έχοντας κριθεί παράνομες από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Η τροπολογία προβλέπει πως για καθεστώτα κρατικών ενισχύσεων παραμεθορίων περιοχών, που είχαν θεσμοθετηθεί τουλάχιστον πριν από 15 χρόνια, και τα οποία έχουν κριθεί παράνομα αλλά η επίσημη διαδικασία έρευνας ξεκίνησε πριν από 8 έτη ή αργότερα, η απόφαση ανάκτησης των χορηγηθέντων πόρων, διαβιβάζεται στην Κομισιόν «ώστε να εξεταστεί η δυνατότητα ανάκτησης με ευνοϊκότερους όρους, για λόγους προστασίας της οικονομικής, κοινωνικής και εδαφικής συνοχής».

Οι δύο προσθήκες, απαντούν σε σειρά παρατηρήσεων βουλευτών, που εκφράστηκαν κατά τη συζήτηση του πολυνομοσχεδίου στην Επιτροπή Οικονομικών και στην Ολομέλεια.




ethnos.gr
Read more » Διαβάστε περισσότερα...
Read more »

Έγγραφα – Φωτιά: Οι Γερμανοί αναγνώρισαν την ληστεία στην Κατοχή !



Ιστορικά ντοκουμέντα που δεν μπορεί να τα αμφισβητήσει ούτε ο Σόιμπλε...


Έγγραφα – «φωτιά, που αποδεικνύουν πως η ναζιστική Γερμανία αναγνώρισε την οφειλή της στο ελληνικό κράτος, επιστρέφοντας μικρό μέρος των δανεικών, βλέπουν το φως της δημοσιότητας.

Στο μεταξύ, ομάδα από την Τράπεζα της Ελλάδας, το Γενικό Λογιστήριο και το Υπουργείο Εξωτερικών, ετοιμάζει τα επόμενα βήματα της χώρας μας.

Τα ιστορικά ντοκουμέντα προέρχονται από το Υπουργείο Οικονομικών και την Τράπεζα της Ελλάδας:

Μεταξύ άλλων, αναφέρεται ότι θα πρέπει να ανοιχτεί λογαριασμός για να παίρνουν οι κατοχικές δυνάμεις τα χρήματα του αναγκαστικού δανείου, αλλά και ότι περίπου 8.500 αρχαιολογικοί θησαυροί λεηλατήθηκαν και αρπάχθηκαν από τις δυνάμεις του Χίτλερ!

Λογαριασμοί στη πλάτη των Ελλήνων και δόσεις από τους Γερμανούς

Στις 2 Απριλίου του 1942, ο τότε υπουργός Οικονομικών, Σωτήρης Γκοτζαμάνης, έδωσε εντολή στην Τράπεζα της Ελλάδας να ανοίξει δύο ειδικούς λογαριασμούς ώστε να γίνονται αναλήψεις από Γερμανούς και Ιταλούς. Η κεντρική τράπεζα της χώρας μας ακολούθησε πιστά τις οδηγίες της τότε κυβέρνησης και οι κατοχικές δυνάμεις «σήκωναν» λεφτά μέχρι και τον Μάρτιο του 1943.

Στις αρχές Δεκεμβρίου του 1942 η σύμβαση της Ρώμης τροποποιήθηκε, ορίζοντας ότι τα δανεικά θα άρχιζαν να επιστρέφονται στην Ελλάδα από τον Απρίλιο του 1943. Έτσι, εκείνο τον μήνα, οι Γερμανοί κατέβαλαν την πρώτη δόση για την εξόφληση του αναγκαστικού δανείου, ενώ, όπως αναφέρεται στα ντοκουμέντα, υπήρξαν 19 δόσεις, μέχρι και το τέλος του 1944.

Τα έγγραφα υπογράφει ο Έκτορ Τσιρονίκος, που αντικατέστησε τον Σωτήρη Γκοτζαμάνη: επιστρέφει στην Τράπεζα της Ελλάδας δύο επιταγές, «του Ειδικού Πληρεξουσίου του Υπουργείου Εξωτερικών του Ράιχ δια την νότιον Ανατολήν» και ζητεί να πιστωθούν στον λογαριασμό «Ελληνικόν Δημόσιο –
Επιστροφή παρά Γερμανικών Υπηρεσιών δια τους ειδικούς λογαριασμούς βγ1 και βγ2».

Το πρώτο έγγραφο, με ημερομηνία 16 Μαΐου 1944, αναφέρεται σε επιταγή 800 δισ. δραχμών (πληθωριστικό νόμισμα της κατοχής) και το δεύτερο, με ημερομηνία 31 Ιουλίου 1944, σε ποσό 5 τρισ. δραχμών, ενώ η τελευταία δόση καταβλήθηκε στις 16 Σεπτεμβρίου 1944, περίπου ένα μήνα πριν οι Γερμανοί φύγουν από την Ελλάδα. Βέβαια, τα ποσά που πληρώθηκαν είναι κατά πολύ μικρότερα από την ληστεία που σημειώθηκε...

Τα σημερινά ντοκουμέντα που παραθέτει η κυριακάτικη εφημερίδα, αποδεικνύουν περίτρανα ότι η Γερμανία του Χίτλερ είχε αρχίσει να αποπληρώνει τις δόσεις του αναγκαστικού κατοχικού δανείου που συνέτριψε οικονομικά τη χώρα μας.

Συγκλονιστικά ντοκουμέντα είναι και αυτά που αφορούν τις αρπαγές των ελληνικών αρχαιοτήτων, όπως καταγράφονται και πάλι σε έγγραφο της ελληνικής κυβέρνησης το 1946, με το οποίο ζητεί από δημάρχους και κοινοτάρχες όλης της χώρας να στείλουν λεπτομερή κατάλογο των κλαπέντων από τους Γερμανούς αρχαίων αντικειμένων. Ο αριθμός τους είναι ασύλληπτος, καθώς 8.500 τέτοια αντικείμενα έφυγαν στη Γερμανία. Αυτές οι λεηλασίες ήταν οργανωμένες από ανώτερους στρατιωτικούς, από αρχαιολογικές αποστολές και άλλους Γερμανούς αξιωματούχους.

Ώρα για διεκδίκηση των «κλεμμένων»

Στο μεταξύ, το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους έχει ήδη ξεκινήσει τις εργασίες για την σύνταξη της επίσημης γνωμοδότησης για τις γερμανικές αποζημιώσεις.

Το θέμα του κατοχικού δανείου θεωρείται ότι είναι εξαιρετικά ισχυρά θεμελιωμένο και νομικά απαράγραπτο.

Η γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου αναμένεται να περιλαμβάνει συγκεκριμένες κατευθύνσεις για την περαιτέρω πορεία του θέματος, με τις αρμόδιες πηγές να επισημαίνουν πως αυτό που εξετάζεται τώρα είναι ο τρόπος με τον οποίο θα υπολογιστεί το ποσό σε σημερινές τιμές.

Πάντως, το ενδεχόμενο διεθνοποίησης της υπόθεσης θα έχει «βαρύ» κόστος στην εικόνα της Γερμανίας, ενώ στην ελληνική πλευρά συζητείται «plan B» με την εμπλοκή διεθνών δικηγορικών γραφείων με αμοιβή συνδεδεμένη με το αποτέλεσμα της δίκης και αξιοποίηση διεθνών γραφείων «λόμπινγκ» που θα διαμορφώσουν συνθήκες ανθρωπιστικής εκστρατείας για το δίκαιο στη διεθνή κοινή γνώμη.

Ώρα να πληρώσουν αυτοί που πραγματικά χρωστούν!








newsbomb.gr

Read more » Διαβάστε περισσότερα...
Read more »

Οι φορείς του Δημοσίου που καταργούνται-Απολύονται άμεσα όλοι οι εργαζόμενοι


Μέσα στην Μεγάλη εβδομάδα αναμένεται να ανακοινωθούν από την κυβέρνηση οι φορείς του Δημοσίου οι οποίοι θα καταργηθούν και αυτόματα θα απολυθούν οι εργαζόμενοί τους.

Την λίστα που έχουν επεξεργαστεί ιδιωτικές εταιρίες έχουν ήδη στα χέρια τους οι αρμόδιοι του Οικονομικού επιτελείου της κυβέρνησης και περιλαμβάνει την κατάργηση 20+2 φορέων του Δημοσίου.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ από την εφημερίδα «Το Έθνος της Κυριακής» κυβερνητικοί παράγοντες επισημαίνουν η κυβέρνηση προτίθεται να προχωρήσει και στην κατάργηση οργανικών θέσεων ακόμα και διοικητικών μονάδων σε ΔΕΚΟ και σε εταιρείες του ευρύτερου δημόσιου τομέα που βρίσκονται υπό ιδιωτικοποίηση. Για τους υπαλλήλους που υπηρετούν στις συγκεκριμένες θέσεις θα καταγγελθεί η σύμβασή τους και θα απολυθούν αμέσως.

Όπως αναφέρουν κυβερνητικοί αξιωματούχοι, μια μεγάλη δεξαμενή υποχρεωτικών απομακρύνσεων θα προέλθει από καταργούμενες θέσεις στην ΕΥΑΘ, στους οργανισμούς μικρών λιμανιών και μαρινών, στα περιφερειακά αεροδρόμια, αλλά και σε ΔΕΠΑ και ΔΕΣΦΑ, στον Οργανισμό Διεξαγωγής Ιπποδρομιών, αλλά και από την ΕΥΔΑΠ, τον ΟΛΠ και τον ΟΛΘ, τα ΕΛΠΕ ή τη ΛΑΡΚΟ.

Οι φορείς που έχουν μπει στην λίστα είναι:

1. Εθνικό Ινστιτούτο Εργασίας και Ανθρώπινου Δυναμικού

2. Ελληνικό Κέντρο Ευρωπαϊκών Μελετών

3. Κέντρο Προγραμματισμού και Οικονομικών Ερευνών

4. Εθνικό Ίδρυμα Μελετών Θ. Κολοκοτρώνης ο «Γέρος του Μοριά»

5. Ινστιτούτο Αμυντικών Αναλύσεων

6. Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογίας Εθνικής Άμυνας

7. Διεθνής Ακαδημία Ελευθερίας

8. Ίδρυμα της Βουλής των Ελλήνων για τον Κοινοβουλευτισμό και τη Δημοκρατία

9. Κέντρο Διεθνούς και Ευρωπαϊκού Δικαίου

10. Ελληνικό Ινστιτούτο Διεθνούς και Αλλοδαπού Δικαίου

11. Ινστιτούτο Δημοσίου Διεθνούς Δικαίου και Διεθνών Σχέσεων

12. Ινστιτούτο Αιγαίου και Δικαίου της Θάλασσας

13. Κέντρο Ερευνών για Θέματα Ισότητας

14. Γραφείο Ευρέσεως Ναυτικής Συνεργασίας

15. Ταμείο Χρηματοδοτήσεων Δικαστικών Κτιρίων

16. Ανώνυμη Εταιρεία της Διώρυγας της Κορίνθου

17. Ανώνυμη Εταιρεία «Ενοποίηση Αρχαιολογικών Χώρων και Αναπλάσεις»

18. ΑΕΜΥ ΑΕ (Ανώνυμη Εταιρεία Μονάδων Υγείας)

19. Οργανισμός Ανέγερσης Νέου Μουσείου Ακρόπολης

20. Εταιρεία Διανομής Αερίου ΑΕ







iefimerida.gr
Read more » Διαβάστε περισσότερα...
Read more »

Τι σημαίνει η Κυριακή των Βαΐων ; 'Εθιμα και παραδόσεις


Η Κυριακή της Μεγάλης Εβδομάδας ονομάζεται έτσι, γιατί "μετά Βαΐων και κλάδων" έγινε η υποδοχή του Χριστού στα Ιεροσόλυμα.

Ο Χριστός μπαίνει στην πόλη χωρίς την βασιλική πολυτέλεια, καθισμένος επί πώλου όνου, αντί για ροδοπέταλα και τελετές, τα μικρά παιδιά κουνούν τα βάγια των φοινίκων, αντί να τον υποδεχτούν οι πολιτικοί και θρησκευτικοί ηγέτες του τόπου.

Χαρακτηριστικό έθιμο της ημέρας είναι ο στολισμός των εκκλησιών με βάγια, ενώ μετά τη λειτουργία ο παπάς ευλογεί και δίνει στους πιστούς σταυρούς από βάγια, τους οποίους βάζουμε στα εικονίσματα ή όπου αλλού χρειαζόμαστε προστασία.

Στις φωτό από τον ιερό Ναό της Παναγίας Ναυπλίου και τον ιερό Ναό της Αγίας Τριάδος όπου από την παραμονή των Βαίων, γυναίκες μαζεύονται και κόβουν τα βάγια και τα ετοιμάζουν για την εορτή.

Την Κυριακή των Βαΐων είναι έθιμο να τρώμε ψάρι.

Ο Χριστός εισέρχεται στα Ιεροσόλυμα «επί πώλον όνου». Πορεύεται και οι Ισραηλίτες τον υποδέχονται με τιμές ως Βασιλιά. Εκείνος δεν δίνει ιδιαίτερη σημασία στις τιμές, δεν περιορίζεται στο πανηγύρι, στην πρόσκαιρη δόξα, αλλά προχωρεί στο σταυρό και την Ανάσταση.

Η είσοδος του Χριστού στα Ιεροσόλυμα είναι τελικά η είσοδος του μαρτυρίου στην επίγεια ζωή του Κυρίου.

Σε λίγες ημέρες θα μαρτυρήσει και θα θανατωθεί στο σταυρό, για να θανατώσει το θάνατο και να χαρίσει τη ζωή.

ΕΘΙΜΑ

Την Κυριακή των Βαΐων, σε ανάμνηση της θριαμβευτικής εισόδου του Χριστού στα Ιεροσόλυμα, όλοι οι ναοί στολίζονται με κλαδιά από βάγια, από φοίνικες δηλαδή ή από άλλα νικητήρια φυτά, όπως δάφνη, ιτιά, μυρτιά και ελιά. Μετά τη λειτουργία μοιράζονται στους πιστούς.

Η εκκλησία μας καθιέρωσε ήδη από τον 9ο αιώνα το έθιμο αυτό μια και όπως αναφέρει ο Ευαγγελιστής Ιωάννης «όχλος πολύς...έλαβον τα βαΐα των φοινίκων και εξήλθον εις υπάντησιν αυτώ».

Στα πρώτα χριστιανικά χρόνια, στα Ιεροσόλυμα, ο επίσκοπος έμπαινε στην πόλη «επί πώλου όνου», αναπαριστάνοντας το γεγονός, ενώ στα βυζαντικά γινόνταν «ο περίπατος του αυτοκράτορα», από το Παλάτι προς τη Μεγάλη Εκκλησία.

Στη διαδρομή αυτή ο αυτοκράτορας μοίραζε στον κόσμο βάγια και σταυρούς και ο Πατριάρχης σταυρούς και κεριά. Με τα βάγια οι πιστοί στόλιζαν τους τοίχους των σπιτιών και το εικονοστάσι τους. Και σήμερα ακόμα όλες οι εκκλησίες στολίζονται με δαφνόφυλλα ή βάγια.

Τα παλιότερα χρόνια τους τα προμήθευαν τα νιόπαντρα ζευγάρια της χρονιάς ή και μόνο οι νιόπαντρες γυναίκες, για το καλό του γάμου τους. Πίστευαν πως η γονιμοποιός δύναμη που κρύβουν τα φυτά αυτά θα μεταφερόταν και στις ίδιες και η μια χτυπούσε την άλλη με τα βάγια.

Τα “βαγιοχτυπήματα” σιγά-σιγά άρχισαν να γίνονται και από τις άλλες γυναίκες και τα παιδιά τις μιμούνταν και όπως χτυπιούνταν μεταξύ τους εύχονταν: “Και του χρόνου, να μη σε πιάν’ η μυίγα”. Δυνάμεις ιαματικές και αποτρεπτικές, μαζί με τις γονιμοποιές, αποδίδονταν στα βάγια και γι αυτό έπρεπε μετά την εκκλησία όλα να τα “βατσάσουν” για το καλό. Τα δέντρα, τα περβόλια, τα κλήματα, τις στάνες, τα ζώα, τους μύλους, τις βάρκες.

Από ένα κλαδάκι κρεμούσαν στα οπωροφόρα, για να καρπίζουν και στα κηπευτικά, για να μην τα πιάνει το σκουλήκι. “Μέσα βάγια και χαρές, όξω ψύλλοι, κόριζες !” ‘Ολα εξαφανίζονταν από τα σπίτια μόλις μπαίναν τα βάγια. Κρατούσαν την πρώτη θέση στο εικονοστάσι και μ’ αυτά “κάπνιζαν” οι γυναίκες τα παιδιά για το “κακό το μάτι”. Στη Λέσβο τα παιδιά, μετά την εκκλησία, στόλιζαν ένα δεμάτι από κλαδιά δάφνης με κόκκινα ή πράσινα πανάκια από καινούργιο φουστάνι, κρεμούσαν κι ένα κουδούνι και καθώς πήγαιναν από σπίτι σε σπίτι ψάλλοντας και λέγοντας εξορκισμούς για τους ψύλλους και τα ποντίκια, έδιναν και ένα κλαράκι δάφνης στη νοικοκυρά.

Στο τέλος ζητούσαν και το χάρισμά τους: “Χρόνια πολλά, εν ονόματι Κυρίου, δό μ’ τ’ αυγό να φύγω.” Στην Ανατολική Ρωμυλία, τα κορίτσια έφτιαχναν με τα βάγια στεφάνια, τους έδεναν μια κόκκινη κλωστή και τραγουδώντας όλες μαζί πήγαιναν και τα πέταγαν στο ρέμα κι όπως έπαιρνε τα στεφάνια το νερό, όποιας πήγαινε μπροστά εκείνη θα γινόταν “συντέκνησσα”.

Πρώτη στο γυρισμό, πρώτη στο χορό και στο δικό της σπίτι η μάνα της θα έφτιαχνε τα φασόλια και θα τις φίλευε όλες, μαζί με ελιές.

Στη Τήνο, την Κυριακή των Βαΐων, τα παιδιά τριγύριζαν στους δρόμους κρατώντας μαζί με το στεφάνι τους την “αργινάρα”, μια ξύλινη ή και σιδερένια ροκάνα που τη στριφογύριζαν με δύναμη. Μέσα σε εκκωφαντικό θόρυβο κατέληγαν στη θάλασσα, όπου πετούσαν στο στεφάνι στο νερό.

Το έθιμο της περιφοράς των κλαδιών θυμίζει την “ειρεσιώνη”, το στολισμένο με καρπούς κλαδί, που στις γιορτές της άνοιξης περιέφεραν στους δρόμους τα παιδιά, στην αρχαιότητα. Τα βάγια τα έπλεκαν σε πάρα πολλά σχέδια: φεγγάρια, πλοία, γαϊδουράκια, το πιο συνηθισμένο όμως ήταν ο σταυρός.

Σε μερικά μέρη τους έδιναν το σχήμα του ψαριού. Ψάρι είχαν σαν σημάδι αναγνώρισης οι πρώτοι χριστιανοί, η λέξη ΙΧΘΥΣ, εξάλλου, προέρχεται από τα αρχικά Ιησούς Χριστός Θεού Υιός Σωτήρ.

Αν και είναι εκόμα σαρακοστή, η εκκλησία την Κυριακή των Βαϊων επιτρέπει το ψάρι.

Έτσι και το τραγούδι των παιδιών λέει: “Βάγια, Βάγια των βαγιών, τρώνε ψάρι και κολιό, κι ως την άλλη Κυριακή με το κόκκινο αυγό ! ” Αναγράφει το <<Ωρολόγιο>>: <<Πέντε μέρες προ του Νομικού Πάσχα, ερχόμενος ο Ιησούς από τη Βηθανία στα Ιεροσόλυμα, έστειλε δύο από τους μαθητές του και του έφεραν ένα ονάριο και αφού κάθισε πάνω του εισερχόταν στη πόλη.

Ο λαός μόλις άκουσε ότι έρχεται ο Ιησούς (είχαν μάθει και τα περί αναστάσεως του Λαζάρου) έλαβαν στα χέρια τους βάϊα από φοίνικες και πήγαν να τον προϋπαντήσουν. Άλλοι με τα ρούχα τους, άλλοι έκοβαν κλαδιά από τα δένδρα και τα έστρωναν στο δρόμο όπου διερχόταν ο Κύριος και τον ακολουθούσαν.

Ακόμα και τα νήπια τον προϋπάντησαν και όλοι μαζί φώναζαν: <<Ωσαννά, ευλογημένος ο ερχόμενος εν ονόματι Κυρίου, ο βασιλεύς του Ισραήλ>> (Ιωαν.ιε΄). Αυτή τη λαμπρή και ένδοξο πανήγυρη της εισόδου στα Ιεροσόλυμα του Κυρίου εορτάζομε αυτή τη Κυριακή.

Σήμαιναν δε τα βάϊα, οι κλάδοι των φοινίκων, τη κατά του διαβόλου και του θανάτου νίκη του Χριστού. Το δε Ωσαννά ερμηνεύεται σώσον παρακαλώ. Το δε πωλάριο της όνου και το κάθισμα του Ιησού πάνω του, ζώου ακάθαρτου κατά τον νόμο τους, σήμαινε τη πρώην ακαθαρσία και αγριότητα των εθνών και την μετά από λίγο υποταγή αυτών στο άγιο Ευαγγέλιο.

Η Εκκλησία μας ψάλλει:
Αφού ταφήκαμε μαζί με Σε, Χριστέ και Θεέ μας, δια του βαπτίσματός μας (το οποίο είναι τύπος του θανάτου Σου και της ταφής Σου), αξιωθήκαμε δια της αναστάσεώς Σου να εισέλθωμε στην αθάνατο ζωή της Βασιλείας Σου. Γι' αυτό υμνούντές Σε, κράζομε: Βοήθησέ μας και σώσε μας, Συ, που ως Θεός κατοικείς στα ύψιστα μέρη του Ουρανού. Άς είσαι ευλογημένος Συ, που έρχεσαι απεσταλμένος από τον Κύριο!




dogma.gr
Read more » Διαβάστε περισσότερα...
Read more »

Αστυνομικίνες με Ferrari στο κυνήγι των… κακών


Είναι γνωστό πως οι αρχές του Ντουμπάι κάνουν τα τελευταία χρόνια προσπάθειες να αναδείξουν το κρατίδιο σε τουριστικό προορισμό αξιώσεων. Στο πλαίσιο αυτό έχουν επενδύσει τεράστια ποσά σε πολυτελέστατες ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις και σε διαφημιστικές εκστρατείες αξιώσεων. Μία από τις προτεραιότητές τους δε, είναι να εμφυσήσουν στους εν δυνάμει επισκέπτες τους το αίσθημα της ασφάλειας.

Στο πλαίσιο αυτό αναβαθμίζουν και τις υπηρεσίες που παρέχουν οι αρχές ασφαλείας, ιδίως στις τουριστικές περιοχές και στις ξενοδοχειακές ζώνες. Εκεί που αναλαμβάνουν δράση τα νέα, ειδικά σώματα της Αστυνομίας. Γιατί «ειδικά»; Πρώτον γιατί στελεχώνονται κυρίως από γυναίκες (!), γεγονός από μόνο του πρωτόγνωρο για αραβική χώρα και δευτερευόντως γιατί ο «εξοπλισμός» τους απέχει έτη φωτός από κάθε άλλο αστυνομικό σώμα στον πλανήτη!

Έτσι το νέο σώμα της Dubai Police που είναι υπεύθυνο για τον έλεγχο της κυκλοφορίας στις τουριστικές περιοχές, στελεχώνεται από νεαρές αστυνομικούς ειδικά εκπαιδευμένες να χειρίζονται άψογα και αποτελεσματικά τα … οχήματα της υπηρεσίας. Ήτοι μια ChevroletCamaro που… προϋπήρχε στο στόλο της Αστυνομίας, αλλά και τα δύο νέα αποκτήματα, μια… Lamborghini και μια Ferrari FF!



protothema.gr
Read more » Διαβάστε περισσότερα...
Read more »

Από ένα ταμείο όλες οι συντάξεις – Ποιους αφορά και πώς θα υπολογιστεί το ποσό της σύνταξης


Τη δημιουργία ενός ενιαίου ενεού συνταξιοδοτικού Ταμείου με κορμό το ΙΚΑ σχεδιάζει η κυβέρνηση, με στόχο αυτό να τεθεί σε ισχύ από το 2015.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της Καθημερινής της Κυριακής, η σύσταση του σχεδιαζόμενου Εθνικού Οργανισμού Σύνταξης θα επιτευχθεί με την ενσωμάτωση των βασικών ασφαλιστικών φορέων της χώρας : ΙΚΑ – ΕΤΑΜ, ΟΓΑ, ΕΤΑΑ και ΟΑΕΕ .

Σύμφωνα με την εφημερίδα, η εξέλιξη αυτή προοιωνίζεται τόσο από την μετατροπή του ΙΚΑ σε κέντρο είσπραξης ασφαλιστικών εισφορών των μεγάλων Ταμείων από την 1η Ιουλίου του 2013, όσο και από από πρόσφατη ανακοίνωση ένταξης του ΟΠΑΔ στο ταμείο των μισθωτών της χώρας.

Η δημιουργία του φορέα θα γίνει στα πρότυπα του σουηδικού μοντέλου. Αυτό σημαίνει ότι θα απαιτηθεί ο ολικός ανασχεδιασμός της δομής παροχών. Στόχος της κυβέρνησης είναι το νέο ταμείο να αρχίζει να λειτουργεί το 2015, οπότε και αναμένεται να γίνει η έναρξη του θεσμού της βασικής σύνταξης.

Η βασική σύνταξη, η οποία έχει προσδιορισθεί στα 360 ευρώ και θα καταβάλλεται από το κράτος, θα αποτελεί συνταξιοδοτική βάση για όσους θεμελιώσουν δικαίωμα από την 1η Ιανουαρίου 2015, καθώς και για όσους συμπληρώνουν το ανώτατο ηλικιακό όριο δίχως να πληρούν τις απαιτούμενες προϋποθέσεις.

Η τελική σύνταξη θα συμπληρώνεται με βάση το αναλογικό-ανταποδοτικό τμήμα, το οποίο θα είναι συνδεδεμένο με τις εισφορές που έχουν καταβληθεί καθ' όλη τη διάρκεια του ασφαλιστικού βίου. Το τρίπτυχο θα κλείνει με τη δυνατότητα συμπληρωματικών παροχών από επαγγελματικά ταμεία κατά επιχείρηση, κλάδο ή επάγγελμα.



newsit.gr
Read more » Διαβάστε περισσότερα...
Read more »
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...