Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2012

Ξέπλεναν λαθρεμπόριο αυτοκινήτων με δελτία του ΟΠΑΠ


Την «καρδιά» ενός διεθνούς κυκλώματος  που διακινούσε σε χώρες της  Ασίας αυτοκίνητα κλεμμένα από  την Ευρωπαϊκή Ένωση και «ξέπλενε» τα κέρδη αγοράζοντας κερδισμένα δελτία του ΟΠΑΠ, ξερίζωσαν οι αστυνομικοί της Ασφάλειας στη Λάρισα. Πέντε Έλληνες και δυο Βούλγαροι έχουν συλληφθεί, ενώ βρέθηκαν τέσσερα κλεμμένα πολυτελή αυτοκίνητα και εξακριβώθηκε ότι είχαν ήδη πουλήσει άλλα επτά με παραποιημένα στοιχεία.

Ένας 35χρονος  Έλληνας ήταν ο «εγκέφαλος»  της σπείρας, ο οποίος παραλάμβανε  από τους συνεργούς του σε  όλη την Ευρώπη τα αυτοκίνητα  που έκλεβαν τα μέλη του  κυκλώματος από χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τα έστελναν στην Ελλάδα μέσω Βουλγαρίας.

Τα κλεμμένα οχήματα φυλάσσονταν σε αθέατα σημεία στην εταιρεία ενός 57χρονου και τη μάντρα αυτοκινήτων ενός 45χρονου στη Λάρισα, ο οποίος αναλάμβανε ως εκτελωνιστής που είναι να τα εκτελωνίσει ώστε να προχωρήσει η εξαγωγή τους στην Ταϊλάνδη και την Καμπότζη με κοντέινερ από ναυτιλιακή εταιρεία.

Η εξαγωγή  γινόταν με πλαστά συμφωνητικά αγοραπωλησίας που κατασκεύαζαν τα μέλη του κυκλώματος, τα οποία παραποιούσαν τις πινακίδες και τους αριθμούς πλαισίου των αυτοκινήτων.
Στην κατοχή τους κατασχέθηκαν δυο σφραγίδες που χρησιμοποιούνταν στην πλαστογράφηση των εγγράφων, ενώ οι δράστες αντέγραφαν και τους κωδικούς των immobilizer με μια ειδική συσκευή αντιγραφής και τέσσερα μικροτσίπ!

Στο κύκλωμα  εμπλέκονται ακόμη άλλοι δυο  Έλληνες ηλικίας 47 και 45 χρόνων και δύο Βούλγαροι ηλικίας 39 και 33 χρόνων. Στην εταιρεία του 57χρονου κατασχέθηκαν δύο πολυτελή αυτοκίνητα μάρκας LEXUS και MERCEDES και στη μάντρα του 45χρονου άλλα δύο LAND ROVER και BMW.

Ο εκτελωνιστής θα έπαιρνε αμοιβή 3.000 ευρώ για να στείλει στην Άπω Ανατολή άλλα τέσσερα αυτοκίνητα, ενώ πριν από ένα μήνα είχε εκτελωνίσει για λογαριασμό του 35χρονου «αρχηγού» άλλα τρία, μάρκας BMW , AUDI και MERCEDES με αμοιβή 4.100 ευρώ.
Το βρώμικο  χρήμα από τα κέρδη «ξεπλενόταν»  μέσω 117 κερδισμένων δελτίων του ΟΠΑΠ που βρέθηκαν στο σπίτι του 45χρονυ εκτελωνιστή μαζί με τις αντίστοιχες αποδείξεις πληρωμής τους με ποσά ύψους 102.239,45 ευρώ. Ακόμη κατασχέθηκαν 9.065 ευρώ και 187 λέβα Βουλγαρίας, ένα πλήθος σφραγισμένων και ληξιπρόθεσμων επιταγών ύψους 100.000 ευρώ και τρία κλειδιά και μία κυκλοφορίας από PORSCHE!

Σε βάρος των μελών της σπείρας σχηματίστηκε δικογραφία για σύσταση και συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση, διακεκριμένες κλοπές, πλαστογραφία και ψευδή ανωμοτί κατάθεση και οδηγήθηκαν στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Λάρισας, ενώ η Ασφάλεια συνεχίζει τις έρευνες για να εντοπίσει τους συνεργάτες τους στο εξωτερικό και το σύνολο των εσόδων από την πώληση κλεμμένων αυτοκινήτων.



protothema.gr
Read more » Διαβάστε περισσότερα...
Read more »

Αμνηστία για όσους εντάχθηκαν στον Τειρεσία την περίοδο της κρίσης - «Δώστε ό,τι μπορείτε» το νέο δόγμα του υπ.Οικονομικών για τις οφειλές


- Οι τράπεζες προτείνουν τη μείωση μηνιαίας δόσης του δανείου κατά 30%
- Τι προτείνει το υπ.Οικονομικών για τις οφειλές
- Πλήρης διαγραφή των προσαυξήσεων όταν ο φορολογούμενος είναι συνεπής
- Με τη νέα ρύθμιση θα δίνουν όσα μπορούν ακόμα και 100 ευρώ το μήνα

Τη χορήγηση αμνηστίας σε όσους εντάχθηκαν στη «μαύρη λίστα» του Τειρεσία την περίοδο της κρίσης και έχουν εξοφλήσει την οφειλή τους, προβλέπει η ρύθμιση στην οποία καταλήγουν κυβέρνηση και τράπεζες.

Την ίδια ώρα φαίνεται ότι εγκαταλείπεται η πρόταση για μείωση των δόσεων που πληρώνει ο δανειολήπτης κάθε μήνα στο 30% του μισθού του και η ρύθμιση θα προβλέπει μείωση της μηνιαίας δόσης κατά 30%.

Με τον τρόπο αυτό μειώνεται το βάρος της μηνιαίας δόσης για τους δανειολήπτες, χωρίς παράλληλα να επιβαρύνονται υπέρογκα οι κεφαλαιακές ανάγκες για τις τράπεζες, που ούτως ή άλλως έχουν υπολογιστεί στα 50 δισ. ευρώ.

Οι προτάσεις των τραπεζών θα κατατεθούν, όπως γράφει η εφημερίδα “Καθημερινή” στο υπουργείο Ανάπτυξης την άλλη εβδομάδα αλλά τον τελικό λόγο θα έχει η τρόικα, που χρηματοδοτεί την ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών.

Η χορήγηση αμνηστίας θα αφορά εκείνους που εντάχθηκαν στη «μαύρη λίστα» από το 2009 και μετά, αλλά έχουν τακτοποιήσει τις οικονομικές τους υποχρεώσεις, εξοφλώντας τις οφειλές τους.

Το μέτρο θα ισχύσει έως και το 2014 και σύμφωνα με τις τράπεζες θα λειτουργεί ως επιβράβευση εκείνων που παρά τις δυσκολίες που συνάντησαν ανταποκρίθηκαν στην αποπληρωμή των οφειλών τους.

Υπολογίζεται ότι οι ληξιπρόθεσμες οφειλές περίπου 900 χιλιάδων φυσικών και νομικών προσώπων ξεπερνούν τα 46 δισ. ευρώ.
Σύμφωνα με την εφημερίδα “Τα Νέα Σαββατοκύριακο”, το υπουργείο Οικονομικών, επιχειρώντας την επαναλειτουργία των ταμείων, προσανατολίζεται στο δόγμα «δώστε ό,τι μπορείτε».

Η φιλοσοφία της νέας ρύθμισης, αναδεικνύει τρεις ουσιαστικές διαφοροποιήσεις σε σχέση με τις προηγούμενες ρυθμίσεις:

- Χωρίς ελάχιστο ποσό δόσης. Μέχρι σήμερα, όσοι φορολογούμενοι έμπαιναν σε ρύθμιση οφειλών θα έπρεπε να πληρώνουν τουλάχιστον 300 ευρώ τον μήνα. Με τη νέα ρύθμιση θα δίνουν όσα μπορούν, ακόμα και 100 ευρώ το μήνα.
- Πολλές δόσεις ακόμη και για μικρά χρέη. Εξαιρώντας την παράμετρο του ελάχιστου ποσού δόσης, ακόμα και μικρά χρέη θα μπορούν να «σπάνε» την οφειλή σε έως και 48 δόσεις.
- Η ρύθμιση θα είναι διαρκής. Οποτεδήποτε, οποιοσδήποτε φορολογούμενος δεν μπορεί να πληρώσει στην ώρα του, θα μπορεί να ζητά έως 48 δόσεις.
Στις καινοτομίες της νέας ρύθμισης συγκαταλέγεται η πλήρης διαγραφή των προσαυξήσεων, εφόσον ο φορολογούμενος είναι συνεπής.



newsit.gr
Read more » Διαβάστε περισσότερα...
Read more »

Πετάξτε τον φόβο για το αεροπλάνο


Ενας στους τέσσερις αισθάνεται άβολα με την ιδέα της πτήσης και ένας στους δέκα ανθρώπους διακατέχεται από πραγματική φοβία. Μεθαύριο Δευτέρα σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας ειδικοί θα απαντήσουν σε ερωτήσεις και θα λύσουν απορίες

Αποφεύγουν τα ταξίδια, απορρίπτουν ακόμα και ευκαιρίες εργασίας που προϋποθέτουν συχνές μετακινήσεις και προτιμούν να διανύουν μίλια με τα υπόλοιπα μέσα μεταφοράς προκειμένου να μη ζήσουν την εμπειρία του αεροπορικού ταξιδιού.

Οι άνθρωποι που υποφέρουν από πετοφοβία ή αεροφοβία συχνά διαμορφώνουν τη ζωή τους ανάλογα με αυτήν, παρότι οι ειδικοί επιμένουν ότι πρόκειται για κάτι απολύτως αντιμετωπίσιμο με προσωπική προσπάθεια ή με ειδικά σεμινάρια.

Ενα τέτοιο σεμινάριο διοργανώνεται και στην Αθήνα με ελεύθερη συμμετοχή στο ξενοδοχείο «Caravel» τη Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων του «Athens Flight Week».
Σύμφωνα με τον βασικό εισηγητή του σεμιναρίου, αεροπορικό γιατρό και γενικό γραμματέα της Ελληνικής Εταιρείας Αεροπορικής και Διαστημικής Ιατρικής, Ιωάννη Μάρκου, κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου, στο οποίο θα μιλήσουν επίσης πιλότοι και αεροσυνοδοί, θα επιλυθούν πολλές από τις απορίες που δημιουργούνται στους επιβάτες: «Θα εξηγήσουμε πού οφείλεται ο παραμικρός θόρυβος κατά τη διάρκεια μιας πτήσης ώστε να γίνει αντιληπτό ότι το αεροπλάνο εξακολουθεί να αποτελεί το ασφαλέστερο μέσο μεταφοράς», λέει στο «Εθνος».

Το παράδοξο είναι ότι αυτό το γνωρίζουν ήδη αρκετοί από τους ανθρώπους που υποφέρουν από πετοφοβία. Παρ' όλα αυτά, σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες, το 25% του γενικού πληθυσμού αισθάνεται άβολα με την ιδέα μιας πτήσης, ενώ το 10% παρουσιάζει πραγματική φοβία.

Γι΄ αυτό και εκτιμάται ότι σε κάθε τρεις σειρές καθισμάτων μιας επιβατικής πτήσης υπάρχει κάποιος που θα προτιμούσε να μη βρίσκεται εκεί...

Με βάση έρευνα της Boeing, ένας στους τρεις Αμερικανούς είτε άγχεται ή φοβάται με την ιδέα της πτήσης, με το ποσοστό να εκτοξεύεται μετά τις επιθέσεις της 11ης Σεπτεμβρίου.
Συχνότερα «θύματα» της συγκεκριμένης φοβίας είναι οι γυναίκες, καθώς τα ποσοστά της πετοφοβίας ανάμεσά τους είναι διπλάσια απ΄ αυτά των ανδρών.

Τα συμπτώματα που παρουσιάζουν οι επιβάτες με φόβο πτήσης είναι συνήθως μυϊκός τρόμος, αίσθημα δύσπνοιας, αίσθημα παλμών, θωρακικός πόνος, κοιλιακή δυσφορία, εφίδρωση, ζάλη, ξηροστομία, εξάψεις, ωχρότητα, απαισιοδοξία και μειωμένη κρίση.

Το 73% αυτών που φοβούνται την πτήση τρομάζουν στην ιδέα εμφάνισης μηχανικών προβλημάτων στον αέρα, 62% φοβούνται τον κακό καιρό, 36% τις νυχτερινές πτήσεις και 33% τις πτήσεις πάνω από θάλασσα. Αλλα αντικείμενα του φόβου είναι οι κλειστοί χώροι, η πολυκοσμία, οι αναταράξεις, το ύψος, η απογείωση και η προσγείωση, η πιθανότητα ατυχήματος και πλέον και η πιθανότητα αεροπειρατείας.

Στοιχείο που επιτείνει την ανασφάλεια των συγκεκριμένων επιβατών είναι το γεγονός ότι αισθάνονται ανίκανοι να ελέγξουν τις ενέργειες των πιλότων κατά την πτήση ή ακόμη και των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας, τις οποίες απλώς παρακολουθούν παθητικά.

Ο φοβος εισεβαλε και στο χολιγουντ

Διασημότητες που δεν ανοίγουν τα φτερά τους...

Μπορεί να είναι διάσημοι, μπορεί τα ταξίδια να αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της δουλειάς τους, ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι είναι όλοι άνετοι και χαλαροί αμέσως μόλις διαβούν το κατώφλι του αεροσκάφους. Η πετοφοβία, όπως φαίνεται από τις περιπτώσεις των διασήμων, είτε αυτοί κατάφεραν να την αντιμετωπίσουν είτε όχι, δεν κάνει διακρίσεις...

Ντένις Μπέρκαμ: Τον Νοέμβριο του 2000 η ποδοσφαιρική ομάδα της Αρσεναλ ηττήθηκε 4-1 από την αντίστοιχη της Σπάρτακ Μόσχας στη Ρωσία, έχοντας ως μεγάλο απόντα τον παίκτη, ο οποίος έμεινε στην Αγγλία λόγω του φόβου του για τα αεροπλάνα.

Ντέιβιντ Μπόουι: Υστερα από μία άσχημη πτήση τη δεκαετία του ΄70, σταμάτησε τα αεροπορικά ταξίδια. Ξαναπέταξε τη δεκαετία του ΄80, αλλά προσφάτως τα σταμάτησε πάλι.

Μπίλι Μπομπ Θόρντον: Στο παρελθόν είχε δηλώσει «δεν φοβάμαι τις πτήσεις. Φοβάμαι τα ατυχήματα». Ο ίδιος βεβαίως είχε παραδεχτεί αργότερα το παράδοξο, ότι καταπολέμησε τη φοβία του.

Μπεν Αφλεκ: Δουλεύοντας ως ηθοποιός από παιδί, είχε ταξιδέψει μόνος στα 9 του χρόνια με αεροσκάφος, το οποίο είχε χτυπηθεί από κεραυνό.

Γούπι Γκόλντμπεργκ: Πανικοβάλλομαι, τρέμω, ιδρώνω και κλαίω, δήλωνε μέχρι πριν από μερικά χρόνια η γνωστή ηθοποιός. Η ίδια ξεπέρασε στη συνέχεια τη φοβία της καταφέρνοντας να σταματήσει τα πολύωρα ταξίδια που έκανε με άλλα μέσα και ξεπερνούσαν συχνά τις... 40 ώρες.

Κέιτ Γουίνσλετ: Η ίδια και ο σύζυγός της Σαμ Μέντες ταξιδεύουν συνήθως χωριστά, καθώς φοβούνται μήπως ένα ατύχημα στον αέρα αφήσει τα παιδιά τους ορφανά.

Συμβουλές

Θετικές σκέψεις, όχι καφεΐνη και αλκοόλ

Συμβουλές, για να καταπολεμήσουν το άγχος τους πριν από μια πτήση, δίνει στους επιβάτες ο αεροπορικός γιατρός Ιωάννης Μάρκου.

Πριν από την πτήση

Αποβάλετε τις αρνητικές σκέψεις. Εστιάστε στον προορισμό σας και στο τι θα κάνετε μόλις φτάσετε εκεί.

Εάν ταξιδεύετε με παιδιά, σε καμία περίπτωση μην τους μεταδώσετε το άγχος σας. Διαβεβαιώστε τα ότι εάν υπήρχε κίνδυνος για την ασφάλειά τους, δεν θα κάνατε αυτό το ταξίδι.
Πάρτε μαζί σας περιοδικά με έγχρωμες και ζωηρές εικόνες και μια συσκευή για να ακούτε μουσική.

Μιλήστε με κάποιον από το πλήρωμα.

Κοιμηθείτε καλά πριν το ταξίδι και αποφύγετε την κατανάλωση καφεΐνης και αλκοόλ πριν και κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.

Κατά την πτήση

Στρέψτε τις εξόδους αέρα προς τα εσάς. Τεντώστε τα άκρα και διαπιστώστε πόσος χώρος σάς αναλογεί. Εάν αισθανθείτε αίσθημα δύσπνοιας, κρατήστε την αναπνοή σας για λίγα δευτερόλεπτα στο τέλος κάθε εισπνοής και εκπνοής.

Συνηθίστε τις αναταράξεις. Τα αεροσκάφη είναι κατασκευασμένα έτσι ώστε οι επιβάτες να μη διατρέχουν τον παραμικρό κίνδυνο από αυτές, αρκεί να είναι δεμένοι με τις ζώνες του καθίσματός τους.

Κατά τη διάρκεια της προσγείωσης, καταπίνετε συχνά ή μασάτε τσίχλα, ώστε να μη βουλώσουν τα αυτιά σας.


ethnos.gr
Read more » Διαβάστε περισσότερα...
Read more »

"Στόλος" 44.000 κρατικών ΙΧ στην υπηρεσία συζύγων και συγγενών πολιτικών


Όπως δείχνουν τα στοιχεία,  τα υψηλά κλιμάκια δεν εγκαταλείπουν τη λογική των πολυτελών οχημάτων, ενώ υπηρεσιακά αυτοκίνητα χρησιμοποιούν και άτομα που δεν τα δικαιούνται, ενώ πολλοί χρησιμοποιούν οχήματα περισσότερα από αυτά που δικαιούνται για προσωπικές εξυπηρετήσεις των ιδίων και των οικογενειών τους.
Σύμφωνα με την Καθημερινή, αν ο αριθμός τους παραμένει απροσδιόριστος και οι εκτιμήσεις μιλούν για 44.000.

Μάλιστα, τα υψηλά κλιμάκια που οδηγούν υπηρεσιακά αυτοκίνητα πρόσωπα που δεν το δικαιούνται, δεν φέρουν τα απαραίτητα συνοδευτικά έγγραφα, όπως Διαταγή Πορείας και το Δελτίο Κίνησης.

Με την εικόνα αυτή για τα περίπου 44.000 κρατικά οχήματα, που σήμερα κυκλοφορούν βρίσκεται αντιμέτωπη η ηγεσία του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης.

Ο αριθμός των αυτοκινήτων είναι μειωμένος σε σχέση με την πρώτη καταγραφή του 2006 (57.000 οχήματα), παραμένει ωστόσο υπερβολικός, αναλογικά με το μέγεθος και τις λειτουργικές ανάγκες της Διοίκησης.

Σημειώνεται, πως στις χώρες της Βόρειας Ευρώπης, ο κρατικός στόλος μετριέται σε εκατοντάδες, ενώ στις σκανδιναβικές χώρες σε μερικές δεκάδες οχήματα.

Υπενθυμίζεται, ότι με απόφαση του πρώην υπουργού, Γ. Ραγκούση, έχουν περιοριστεί οι δικαιούχοι κρατικών αυτοκινήτων, ενώ κάθε φορέας υποχρεώνεται να διατηρεί μόνο πέντε κρατικά αυτοκίνητα.


news247.gr
Read more » Διαβάστε περισσότερα...
Read more »
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...