Τρίτη 30 Αυγούστου 2011

Ο ΑΣΕΠ κατηγορεί την κυβέρνηση για 55.000 ρουσφετολογικές προσλήψεις

Την απόφαση γνωστοποίησε, ο Πρόεδρος του, Γιώργος Βέης, από το βήμα της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνεια της Βουλής, όπου "κάρφωσε" την Κυβέρνηση αποκαλύπτοντας πως τον επισκέφτηκε στο γραφείο του ο υπουργός Εργασίας, Γιώργος Κουτρουμάνης, ζητώντας τη συμμετοχή του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού, όμως, όπως είπε, ο ίδιος έθεσε ως προϋπόθεση να αλλάξει το περιεχόμενο των προκηρύξεων που είχαν συνταχθεί επί υπουργίας Λούκας Κατσέλη, κάτι που ο κ. Κουτρουμάνης αρνήθηκε, με το επιχείρημα ότι ο χρόνος είναι περιορισμένος και αν υπάρξει καθυστέρηση ελλοχεύει ο κίνδυνος να χάσει η χώρα την προθεσμία για να μη λάβει τα σχετικά Ευρωπαϊκά κονδύλια.

Στην ουσία ο κ. Βέης παραδέχεται ότι το ΑΣΕΠ δεν μπορεί να πραγματοποιήσει κανένα έλεγχο στις προσλήψεις ανέργων που θα γίνουν μέσω ΜΚΟ στο πλαίσιο του προγράμματος "κοινωφελούς εργασίας" το οποίο ξεκινά τον Σεπτέμβριο. Όπως τόνισε οι προκηρύξεις έχουν ήδη καταρτιστεί και τα γεγονότα είναι τετελεσμένα και άρα ο ΑΣΕΠ δεν μπορεί να κάνει ουσιαστιοκό έλεγχο.

Αυτό σημαίνει ότι τελικά οι προσλήψεις δεν θα ελεγχθούν από το ΑΣΕΠ και άρα θα ισχύσουν τα κριτήρια που θα θέτουν οι επιλεγμένες ΜΚΟ.

Μάλιστα, ο κ. Βέης δήλωσε ότι είχε ενημερώσει τον κ. Κουτρουμάνη, λέγοντας πως για να κάνει τον έλεγχο των προκηρύξεων πρέπει να αλλάξουμε την προκήρυξη και συνέχισε "μου είχε πει ότι θα το κάνει αλλά μετά αποδείχθηκε ότι δεν μπορεί να το κάνει. Εάν κάνουμε πραγματικό έλεγχο στις προκηρύξεις θα πρέπει να αλλάξει η όλη διαδικασία".

Σύμφωνα με το συγκεκριμένο πρόγραμμα, κάθε δήμος θα υπογράφει διαγωνισμό μνημόνιο συνεργασίας με ΜΚΟ και η επιλεγμένηυ ΜΚΟ θα προχωρά σε προσλήψεις, με τους προσληφθέντες να απασχολούνται σε διάφορες υπηρεσίες του δήμου με σύμβαση πέντε μηνών και με καθαρές μηνιαίες αποδοχές στα 625 ευρώ. Τα χρήματα αυτά καλύπτονται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο, ενώ το ποσό για την ασφάλιση των εργαζομένων θα καλύπτεται από τον ΟΑΕΔ.

Υπέρ της συμμετοχής του ΑΣΕΠ τάχθηκαν πάντως οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, κ.κ. Κακλαμάνης, Τσούρας και Μπετενιώτης, τονίζοντας πως αυτή είναι απαραίτητη προκειμένου να υπάρξει αξιοκρατία και αποφευχθεί πλέον το φαινόμενο των κομματικών προσλήψεων.

Αλλά και για το μέτρο της εργασιακής εφεδρείας, ο κ. Βέης εμφανίστηκε επιφυλακτικός, σημειώνοντας ότι έτσι όπως έχει διατυπωθεί η διαδικασία των μετατάξεων και με βάση το προεδρικό διάταγμα που θα προσδιορίζει τα κριτήρια τους, η ανάμειξη του ΑΣΕΠ είναι συγκεκριμένη. Πρόσθεσε δε ότι το ΑΣΕΠ δεν θέλει σε καμία περίπτωση να εμπλακεί με απολύσεις, ενώ πρότεινε να οργανωθεί το αρχείο προσόντων, ώστε από εκεί να μπορεί αξιοκρατικά να επιλέγει το δημόσιο. Παράλληλα ζήτησε να αυξηθεί τουλάχιστον στο 20%, αντί του 10% που προβλέπεται, το ποσοστό του τακτικού προσωπικού που θα προσλαμβάνεται από το πίνακα.

Ο Γ. Βέης παραδέχτηκε ότι υπάρχει πρόβλημα με την κατάταξη των υπαλλήλων σε οργανισμούς, σημείωσε ότι πρέπει η πολιτεία να καθορίσει κοινωνικά κριτήρια με επιπλέον μοριοδότηση αλλά και στις προσλήψεις να προσμετρούνται και οι δεξιότητες. «Θα πρέπει να αλλάξει η διαδικασία, αν θέλουμε πραγματικά να κάνουμε σωστή δουλειά», πρόσθεσε ο κ. Βέης.



newsit.gr
Read more » Διαβάστε περισσότερα...
Read more »

Όσα πρέπει να ξέρετε αν εμπλακείτε σε τροχαίο ατύχημα


Η ασφάλιση της αστικής ευθύνης έναντι τρίτων από την κυκλοφορία οχημάτων, είναι η πιο διαδεδομένη μορφή ασφάλισης στην Ελλάδα.
Παρ’ όλα αυτά, οι καταναλωτές γνωρίζουν ελάχιστα για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους, ενώ διάφορες φήμες που κυκλοφορούν από στόμα σε στόμα, συμβάλουν στην παραπληροφόρηση και στη περαιτέρω συσκότιση του θέματος.
Στη συνέχεια θα παραθέσουμε ορισμένες βασικές πληροφορίες τις οποίες θα πρέπει να γνωρίζουν όλοι οι καταναλωτές:
Υποχρεωτικές καλύψεις
Η ελληνική νομοθεσία υποχρεώνει τους ιδιοκτήτες τροχοφόρων οχημάτων (αυτοκινήτων, μοτοσικλετών, γεωργικών ελκυστήρων κλπ) να ασφαλίζονται για την αστική τους ευθύνη έναντι τρίτων από ατυχήματα που θα προκληθούν από τα οχήματα τους. Δηλαδή ασφαλιζόμαστε υποχρεωτικά για την περίπτωση που θα προκληθεί από υπαιτιότητα μας κάποιο ατύχημα, οπότε η ασφαλιστική μας εταιρεία θα αποζημιώσει τον αναίτιο τρίτο εμπλεκόμενο. Σήμερα, το όριο ευθύνης των ασφαλιστικών εταιρειών ανέρχεται για τις Σωματικές Βλάβες σε 750.000 € ανά θύμα και για τις Υλικές Ζημιές σε 750.000 € ανά ατύχημα. Αν τυχόν προκαλέσουμε ατύχημα όπου οι ζημιές υπερβαίνουν τα ανωτέρω ποσά, τότε θα πρέπει να καλύψουμε από την τσέπη μας το επιπλέον ποσό.
Προαιρετικές καλύψεις
Όλες οι υπόλοιπες καλύψεις που προσφέρονται από τις ασφαλιστικές εταιρείες, π.χ. κάλυψη κλοπής, φωτιάς, θραύσης κρυστάλλων κλπ., είναι προαιρετικές, δηλαδή αν και είναι πολύ χρήσιμες, δεν είμαστε υποχρεωμένοι να τις συμπεριλάβουμε στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο μας.
Είναι συχνό το φαινόμενο, όταν κάποιος καταναλωτής ζητήσει από τον Ασφαλιστικό του Πράκτορα ή από την Ασφαλιστική του Εταιρεία, να αφαιρεθεί κάποια κάλυψη από το συμβόλαιο (π.χ. ζημιές από καιρικά φαινόμενα) προκειμένου να μειώσει το κόστος, να του απαντάνε ότι αυτό δεν γίνεται διότι οι καλύψεις αυτές είναι μέρος του «πακέτου» και προσφέρονται όλες μαζί.
Ο καταναλωτής οφείλει να γνωρίζει ότι αυτή η απάντηση είναι παραπλανητική και αποσκοπεί στο να διατηρήσει ψηλά τα έσοδα των εταιρειών. Όλες οι εταιρείες έχουν τη δυνατότητα να προσαρμόσουν το συμβόλαιο στις επιθυμίες του καταναλωτή. Αν δείτε ότι επιμένουν στην άρνηση τους, καλό είναι να απευθύνεστε σε άλλη εταιρεία. Στην Ελλάδα δραστηριοποιούνται πολλές ασφαλιστικές εταιρείες και σίγουρα μπορείτε να βρείτε αυτήν που σας ταιριάζει.
Όροι και εξαιρέσεις
Οι περισσότερες Ασφαλιστικές Εταιρείες δίνουν στους πελάτες τους μόνο μια απλή βεβαίωση ασφάλισης, όπου αναφέρονται ονομαστικά οι καλύψεις καθώς και το γνωστό «σήμα» για να το τοποθετήσουμε στο όχημα μας.
Οι καταναλωτές οφείλουν να ζητούν αντίγραφο των Γενικών και Ειδικών Όρων του Ασφαλιστηρίου Συμβολαίου, έτσι ώστε να γνωρίζουν ακριβώς τι τους προσφέρει η κάθε κάλυψη. Π.χ. η κάλυψη για κακόβουλες φθορές μπορεί να συνοδεύεται από εξαίρεση για την περίπτωση που η ζημιά στο όχημα μας προκληθεί κατά τη διάρκεια διαδηλώσεων ή ταραχών.
Έχοντας στα χέρια μας τους Όρους του Συμβολαίου γνωρίζουμε αν οι καλύψεις του Συμβολαίου μας παρέχουν πραγματικό όφελος, ή αν είναι γεμάτες εξαιρέσεις οπότε πληρώνουμε άδικα γι’ αυτές.
Νομική προστασία
Η κάλυψη Νομικής Προστασίας έχει γνωρίσει μεγάλη διάδοση τα τελευταία χρόνια. Το περιεχόμενο της είναι το εξής: σε περίπτωση που προκληθεί κάποιο ατύχημα με το όχημα μας και θεωρούμε ότι δεν φταίμε εμείς αλλά ο άλλος εμπλεκόμενος, η Ασφαλιστική Εταιρεία θα καλύψει τα δικαστικά έξοδα (αμοιβή δικηγόρου, παράβολα δημοσίου κλπ), προκειμένου να κινηθούμε δικαστικώς και να διεκδικήσουμε την αποζημίωση μας.
Αν συνεργαζόμαστε με κάποιον συγκεκριμένο δικηγόρο, μπορούμε να ζητήσουμε από την Ασφαλιστική μας Εταιρεία να αναλάβει αυτός την υπόθεση.
Αν δεν έχουμε δικηγόρο, η Ασφαλιστική μας Εταιρεία θα μας συστήσει κάποιον. Το συμβόλαιο μας θα αναφέρει το όριο κάλυψης, δηλαδή μέχρι ποιο ποσό θα καλύψει η Ασφαλιστική Εταιρεία τα δικαστικά έξοδα (π.χ. μέχρι 3.000 €). Αν κατά τη διάρκεια της δικαστικής διαμάχης, τα δικαστικά έξοδα ξεπεράσουν αυτό το ποσό, θα υποχρεωθούμε να τα καλύψουμε οι ίδιοι.
Ατύχημα με ανασφάλιστο όχημα
Στην περίπτωση που κάποιο από τα εμπλεκόμενα οχήματα, δεν είναι ασφαλισμένο (είτε γιατί ο ιδιοκτήτης του αμέλησε να το ασφαλίσει είτε διότι έκλεισε η ασφαλιστική του εταιρεία), τότε το ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ, αναλαμβάνει το ρόλο να καλύψει τις ζημιές που τυχόν προκλήθηκαν από υπαιτιότητα του ανασφάλιστου οδηγού. Το ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ καλύπτει μόνο τις ζημιές που σχετίζονται με τις υποχρεωτικές καλύψεις (Αστική Ευθύνη για Υλικές Ζημιές και Σωματικές Βλάβες) και όχι ζημιές που σχετίζονται με τις προαιρετικές καλύψεις (π.χ. Κλοπή). Ο αναίτιος οδηγός δεν έχει να φοβάται κάτι αν εμπλακεί σε ατύχημα με ανασφάλιστο όχημα.
Θα καλέσει την Τροχαία για να καταγραφεί το συμβάν και στη συνέχεια θα επικοινωνήσει με το ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ για να κανονίσει την αποζημίωση του, όπως δηλαδή θα έκανε αν το άλλο όχημα ήταν ασφαλισμένο. Το ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ θα καταβάλει αποζημίωση και στη συνέχεια θα στραφεί κατά του ανασφάλιστου οδηγού για να πάρει από αυτόν όποιο ποσό κατέβαλε ως αποζημίωση.
Αν όμως το όχημα ήταν ασφαλισμένο σε Ασφαλιστική Εταιρεία που έκλεισε και δεν είχε περάσει 1 μήνας από την ημέρα που έκλεισε μέχρι την ημέρα του ατυχήματος, τότε το ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ δεν δικαιούται να κυνηγήσει τον ανασφάλιστο οδηγό.
Ατύχημα με οδηγό που δεν έχει δίπλωμα ή είναι μεθυσμένος
Πολλοί οδηγοί θεωρούν ότι αν εμπλακούν σε ατύχημα όπου ο υπαίτιος οδηγός δεν έχει δίπλωμα ή είναι μεθυσμένος (ή είναι υπό την επήρεια ναρκωτικών ουσιών), τότε έχουν πρόβλημα και δεν θα αποζημιωθούν. Η άποψη αυτή 100% λανθασμένη.
Σε μια τέτοια περίπτωση, θα καλέσουμε την Τροχαία, θα επιμείνουμε να γίνει αλκοτέστ και να καταγραφούν τα αποτελέσματα και θα βεβαιωθούμε ότι στο Δελτίο που θα συντάξει η Τροχαία αναφέρεται ότι ο άλλος οδηγός δεν έχει δίπλωμα.
Στη συνέχεια θα επικοινωνήσουμε με την Ασφαλιστική Εταιρεία του άλλου οδηγού, η οποία οφείλει να μας αποζημιώσει κανονικά. Κατόπιν βέβαια η Ασφαλιστική Εταιρεία που μας αποζημίωσε, θα στραφεί κατά του μεθυσμένου ή χωρίς δίπλωμα πελάτης της και θα διεκδικήσει από αυτόν όποιο ποσό μας κατέβαλε.
Προσοχή: το γεγονός ότι κάποιος οδηγός δεν έχει δίπλωμα ή οδηγούσε μεθυσμένος δεν συνεπάγεται αυτομάτως ότι είναι υπεύθυνος για την πρόκληση του ατυχήματος.
Υπάρχουν περιπτώσεις όπου τα Δικαστήρια θεώρησαν ότι από τις συνθήκες του ατυχήματος προέκυψε ότι η σύγκρουση προκλήθηκε από τον άλλο (δηλαδή από τον νηφάλιο ή με κανονικό δίπλωμα) οδηγό και η μέθη ή η έλλειψη διπλώματος δεν συνέβαλαν στην πρόκληση του ατυχήματος!
Τι κάνουμε αν εμπλακούμε σε τροχαίο ατύχημα
Η μεγάλη διάδοση στη χρήση των τροχοφόρων οχημάτων, έχει οδηγήσει στο να είναι τα τροχαία ατυχήματα καθημερινό φαινόμενο. Αν εμπλακούμε σε ατύχημα, ασχέτως αν θεωρούμε ότι φταίμε ή όχι, οφείλουμε να διατηρήσουμε την ψυχραιμία μας και να αποφύγουμε ανώφελες αντιπαραθέσεις.
Καλούμε αμέσως την Τροχαία, το ΕΚΑΒ αν υπάρχουν τραυματίες και τη Φροντίδα Ατυχήματος της Ασφαλιστικής μας Εταιρείας. Αποφεύγουμε να μετακινούμε τα οχήματα από την τελική τους θέση μετά τη σύγκρουση, εκτός αν δημιουργείται κίνδυνος για νέο ατύχημα.
Αν υπάρχουν αυτόπτες μάρτυρες κρατάμε τα στοιχεία τους και ζητάμε να παραμείνουν στο σημείο μέχρι να έρθει η Τροχαία, για να τους καταγράψει και αυτή.
Σημειωτέον ότι η Τροχαία, αν υπάρχουν μόνο υλικές ζημιές, συντάσσει ένα απλό Δελτίο Συμβάντος με ελάχιστες πληροφορίες.
Γι’ αυτό θα πρέπει να επιμείνουμε να καταγραφούν πρόσθετες χρήσιμες λεπτομέρειες, όπως π.χ. οι πινακίδες σήμανσης, η λειτουργία των φωτεινών σηματοδοτών, η ύπαρξη παρανόμως παρκαρισμένων οχημάτων που περιορίζουν την ορατότητα ή εμποδίζουν την ομαλή κυκλοφορία. Αν υπάρχουν τραυματισμοί, θα πρέπει να δηλωθούν άμεσα, ακόμη και αν είναι ελαφριοί.
Σε ατυχήματα με τραυματισμούς, η Τροχαία συντάσσει μια πληρέστερη δικογραφία με σχεδιάγραμμα του τόπου του ατυχήματος, λαμβάνει καταθέσεις από τους εμπλεκόμενους και από τους μάρτυρες κλπ. Σε κάθε περίπτωση είμαστε πολύ προσεκτικοί στο τι δηλώνουμε και στο τι υπογράφουμε. Λαμβάνουμε αντίγραφα όλων των εγγράφων από την Τροχαία.
Καλό είναι να συμβουλευόμαστε δικηγόρο, ο οποίος θα μας καθοδηγήσει στις περιπτώσεις που τα πράγματα δεν εξελίσσονται ομαλά.
Τέλος, δεν πρέπει να απογοητευόμαστε αν δούμε ότι η Ασφαλιστική Εταιρεία του υπαίτιου οδηγού αρνείται να μας αποζημιώσει. Η προσφυγή στα Δικαστήρια πρέπει να είναι η τελευταία μας επιλογή, αλλά δυστυχώς κάποιες φορές είναι και η μόνη επιλογή για να αποζημιωθούμε.

news247.gr
Read more » Διαβάστε περισσότερα...
Read more »

Ξέφραγο αμπέλι ο Κορυδαλλός


Στα πράσα πιάστηκαν δύο Αλβανοί και ένας Έλληνας γνωστής οικογένειας από την επαρχία να αποδράσουν από τον Κορυδαλλό.
Οι τρεις άνδρες κρατούνται στην Γ' πτέρυγα των φυλακών, φαίνεται ότι έσκαβαν εδώ και καιρό για να φτιάξουν τούνελ μήκους 10 μέτρων που θα τους οδηγούσε από το κελί τους στα γήπεδα του Δήμου Κορυδαλλού και από εκεί στην ελευθερία. Το τούνελ οδηγούσε αρχικά στο υπόγειο των φυλακών και μετά στον πίσω προαύλιο χώρο.
Σύμφωνα με πληροφορίες ήθελαν ακόμα να σκάψουν 9 μέτρα για να φτάσουν στην έξοδο.
Σύμφνωνα με πληροφορίες, οι τρεις υπόδικοι κάτω από τη μύτη των αρχών δούλευαν μεθοδικά, ωστόσο η προσπάθειά τους απέτυχε και συνελήφθησαν εκ νέου, με ακόμη μία κατηγορία.
Οι δύο Αλβανοί και ο Έλληνας (που κρατούνταν για υποθέσεις τοκογλυφίας) έγιναν αντιληπτοί το βράδυ της Τρίτης, κατά τη διάρκεια ελέγχου που έκαναν οι σωφρονιστικοί υπάλληλοι.

news247.gr
Read more » Διαβάστε περισσότερα...
Read more »

Σαν σήμερα 30 Αυγούστου

1832: Η Διάσκεψη του Λονδίνου ορίζει τα ελληνοτουρκικά σύνορα στη γραμμή Αμβρακικού - Παγασητικού κόλπου.

1918: Ο σοβιετικός ηγέτης Βλαντιμίρ Λένιν πυροβολείται και τραυματίζεται κατά τη διάρκεια ομιλίας του σε εργοστάσιο της Μόσχας, σε μία δολοφονική απόπειρα από τη Φάνια Καπλάν, μέλος του Σοσιαλιστικού Επαναστατικού Κόμματος.

1933: Ιδρύεται η γαλλική αεροπορική εταιρία «Air France».

1937: Γεννήθηκε ο Μπρους ΜακΛάρεν, νεοζηλανδός σχεδιαστής αυτοκινήτων, οδηγός αγώνων και μηχανικός, ιδρυτής της «Μακ Λάρεν» που διαπρέπει στους αγώνες της Formula 1.

1938: Πέθανε ο Μαξ Φάκτορ, ιδρυτής της ομώνυμης εταιρείας καλλυντικών και εφευρέτης του «make up».

1943: Γεννήθηκε ο Λάκης Χαλκιάς, λαϊκός τραγουδιστής.

1944: Σοβιετικά στρατεύματα εισέρχονται στο Βουκουρέστι, εκδιώκοντας τους Ναζί.

1972: Γεννήθηκε η Κάμερον Ντιάζ, μοντέλο και ηθοποιός από τις ΗΠΑ.

1992: Ο Μίκαελ Σουμάχερ κερδίζει το γκραν-πρι του Βελγίου, επιτυγχάνοντας την πρώτη νίκη του στη Formula 1.

2003: Πέθανε ο Τσαρλς Μπρόνσον, καλλιτεχνικό ψευδώνυμο του Τσαρλς Μπουτσίνσκι, αμερικανός ηθοποιός.



sansimera.gr
Read more » Διαβάστε περισσότερα...
Read more »

Διανομή γεωργικής γης με συμβολικό ενοίκιο


Μέσα στο επόμενο 15ήμερο αναμένεται να ξεκινήσουν οι διαδικασίες διανομής δημόσιας γεωργικής γης έναντι συμβολικού ενοικίου σε νέους αγρότες, ακτήμονες, γεωργούς με μικρό κλήρο αλλά και κτηνοτρόφους. Το πρόγραμμα ξεκινά από τους νομούς Ημαθίας, Θεσσαλονίκης, Κιλκίς και Πιερίας, ενώ υπολογίζεται ότι μέχρι τις αρχές Οκτωβρίου θα έχει εφαρμογή σε όλες τις Περιφέρειες της χώρας.
Όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Κώστας Σκανδαλίδης, μετά τη σύσκεψη που είχε σήμερα με τους 13 περιφερειάρχες της χώρας, η συνολική πολιτική γης (διανομή, καταπατήσεις, ιδιοκτησιακές διαφορές κ.α.) θα παρουσιαστεί αναλυτικά στο υπουργικό συμβούλιο πιθανόν και την Τετάρτη.
ιευκρίνισε πως οι εκτάσεις που έχουν επιλεγεί συνολικά είναι απόλυτα "καθαρές" και οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να καταθέτουν τις αιτήσεις τους σε ειδική διαδικτυακή εφαρμογή του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και κατόπιν θα επιλέγονται με βάση συγκεκριμένα κριτήρια που άμεσα θα κοινοποιηθούν.
Επίσης, οι περιφερειάρχες συμφώνησαν με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης για την ανάληψη δράσεων σε τρία ακόμη βασικά ζητήματα: Τον προγραμματισμό της κατάρτισης ανέργων μέσω των κέντρων γεωργικής κατάρτισης σε αγροτικά επαγγέλματα σε συνεργασία με το υπουργείο Εργασίας, την ανάληψη από την Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση αρμοδιότητας διοίκησης, λειτουργίας και αξιολόγησης δημοσίων έργων που συμπεριλαμβάνονται στο πρόγραμμα "Αλέξανδρος Μπαλτατζής" αλλά και την αξιοποίηση των ακινήτων ιδιοκτησίας του υπουργείου και τη διαδικασία υποβολής προτάσεων.

naftemporiki.gr
Read more » Διαβάστε περισσότερα...
Read more »

Η κατάντια του ελληνικού πανεπιστημίου διώχνει τους αριστούχους


Με δάκρυα χαράς και ενθουσιασμού υποδέχτηκαν οι περισσότεροι υποψήφιοι τη χτεσινή ανακοίνωση των βάσεων εισαγωγής σε ΑΕΙ και ΤΕΙ, ενώ αρκετοί μαθητές κατόρθωσαν να περάσουν το κατώφλι της σχολής των ονείρων τους, εξαιτίας της πτώσης ρεκόρ που σημείωσαν οι φετινές βάσεις.
Ωστόσο, ένας υποψήφιος - υπόδειγμα στην ηλικία των 18 έκανε τη διαφορά, παγώνοντας τα χαμόγελα ενθουσιασμού των στενών φίλων και συγγενών.
Η οικονομική κρίση και οι πελατειακές σχέσεις που κυριαρχούν στον εργασιακό στίβο ωθούν τον 18χρονο αριστούχο Νικόλαο Περάκη να κλείσει οριστικά την πόρτα στην Ελλάδα και να μεταναστεύσει μόνιμα στην Γερμανία, επιβεβαιώνοντας τη ρήση ότι "η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της".
Ο 18χρονος Νίκος κατάφερε να εισαχθεί στο τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, συγκεντρώνοντας μία από τις υψηλότερες βαθμολογίες πανελλαδικώς, δηλαδή 19.721 μόρια, αλλά δεν ενδιαφέρεται να αποκτήσει πτυχίο από τη χώρα του.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας "Αδέσμευτος Τύπος", ο μικρός, αλλά θαυματουργός Νίκος αν και δηλώνει ευτυχής που κατάφερε να εισαχθεί σε ένα από τα πιο υψηλόβαθμα τμήματα της χώρας, επιθυμεί να φύγει στο εξωτερικό.
"Ήμουν μαθητής στη Γερμανική Σχολή Αθηνών και παράλληλα με τις πανελλήνιες, έδωσα και τις αντίστοιχες Γερμανικές και κατάφερα να πάρω υποτροφία για τη σχολή Μηχανολογίας του Μόναχο", δήλωσε ο ίδιος στην εφημερίδα.
Αν και για καιρό τώρα η επιλογή αποτελούσε δίλημμα, πλέον δηλώνει πεπεισμένος για τη μόνιμη μετανάστευσή του. "Τι να κάνω εδώ;", αναρωτιέται.  "Στη Γερμανία ξέρω ότι θα μπορώ να ολοκληρώσω τον κύκλο σπουδών μου στα τέσσερα χρόνια, χωρίς να αγωνιώ για κάθε εξάμηνο για το αν θα το χάσω ή όχι, λόγω καταλήψεων, κινητοποιήσεων και έλλειψης οργάνωσης. Λυπάμαι αλλά είναι καλύτερο για μένα να φύγω", ολοκληρώνει ο 18χρονος Νίκος.

news247.gr
Read more » Διαβάστε περισσότερα...
Read more »

Ο πλανήτης «κάρβουνο»


Τον πιο σκοτεινό πλανήτη ανακάλυψαν οι επιστήμονες του Κέντρου Αστροφυσικής Harvard- Smithsonian.
Ο πλανήτης TrEs-2b ανακαλύφθηκε πριν από πέντε έτη και σύμφωνα με νέα μελέτη είναι ένας από τους πιο παράξενους πλανήτες που γνωρίζουμε.
Πρόκειται για έναν γίγαντα αερίου που απορροφά το 99% του ηλιακού φωτός με αποτέλεσμα να είναι εξαιρετικά σκοτεινός. Όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά οι ερευνητές ο TrEs-2b είναι πιο μαύρος και από το κάρβουνο!
Ο TrEs-2b βρίσκεται σε απόσταση 750 ετών φωτός στον αστερισμό του Δράκοντα και κινείται πολύ κοντά στο μητρικό του άστρο, σε απόσταση μόλις πέντε εκατομμυρίων χλμ. Δηλαδή το ηλιακό φως τον «λούζει» κυριολεκτικά συνεχώς.
Η θερμοκρασία στην ατμόσφαιρα του πλανήτη υπολογίζεται ότι αγγίζει τους χίλιους βαθμούς Κελσίου.

newsbomb.gr
Read more » Διαβάστε περισσότερα...
Read more »

Σκάει βόμβα από το Σ.τ.Ε. για τα κλειστά επαγγέλματα

Απόφαση – σταθμό ετοιμάζεται να βγάλει το Συμβούλιο της Επικρατείας  τις επόμενες ημέρες και η οποία  αναμένεται να αλλάξει το χάρτη των κλειστών επαγγελμάτων στη χώρα μας! Σύμφωνα με πληροφορίες, το ΣτΕ αναμένεται να κρίνει αντισυνταγματική τη διατήρηση οποιουδήποτε κλειστού επαγγέλματος για οποιοδήποτε λόγο (πληθυσμιακό, γεωγραφικό κλπ) στη χώρα μας και θα βασίζεται σε σχετικό άρθρο του Συντάγματος περί ελεύθερης επαγγελματικής επιλογής των Ελλήνων πολιτών.

Η απόφαση  θα αφορά όλα τα επαγγέλματα και  θα επιβεβαιώνει με ταυτόν τον τρόπο  την απόφαση της κυβέρνησης να ανοίξει δεκάδες επαγγέλματα  από τις 2 Ιουλίου 2011.

Φορτηγατζήδες, αρτοποιοί, λογιστές, ναυτικοί πράκτορες, ψυκτικοί και ψυχολόγοι είναι μερικά μόνο από τα κλειστά επαγγέλματα για τα οποία έχει ανακοινώσει η κυβέρνηση το άνοιγμά τους. Όμως υπάρχει και μια κατηγορία για την οποία υπάρχουν εκκρεμότητες...

Δικαίωση  Ραγκούση 

Έτσι  πρώτα απ’ όλα θα έχει άμεση  επίδραση στο ακανθώδες θέμα των  ταξιτζήδων.

Ένα μεγάλο μέρος του καλοκαιριού οι ιδιοκτήτες ταξί διαδήλωναν αντιδρώντας στην απόφαση  του νέου υπουργού Μεταφορών κ. Γιάννη Ραγκούση να απελευθερώσει το επάγγελμα, αρνούμενος να υπογράψει το Προεδρικό Διάταγμα που είχε αφήσει ο προκάτοχός του κ. Δημήτρης Ρέππας φεύγοντας από το υπουργείο.

Ο νυν  υπουργός Εσωτερικών κ. Ραγκούσης, μετά την απόφαση αυτή, θα μπορεί να αισθάνεται δικαιωμένος για τη στάση την  οποία κράτησε, αφού θα του επιτρέπεται να απελευθερώσει το επάγγελμα χωρίς περιορισμούς. Είναι βέβαιο πως πάνω σε αυτή την απόφαση θα βασιστεί το πλαίσιο που θα ανακοινώσει τον επόμενο μήνα.

Ο κ. Ραγκούσης  είχε δεχθεί σφοδρή κριτική και εσωκομματικά πυρά για την επιλογή του να μην υπογράψει το επίμαχο Προεδρικό Διάταγμα, απόφαση που είχε προκαλέσει την οργή των ταξιτζήδων οι οποίοι είχαν αντιδράσει με κινητοποιήσεις. Αρχές Αυγούστου είχαν ανακοινώσει πως δίνουν διορία μέχρι τις 5 Σεπτεμβρίου στον υπουργό για να δημοσιοποιήσει τις προτάσεις του.

Το ΣτΕ  φαίνεται όμως ότι θα τους προλάβει...   



protothema.gr
Read more » Διαβάστε περισσότερα...
Read more »
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...