Τετάρτη 1 Απριλίου 2015

Ενας τρομακτικός χάρτης του ανθρώπινου σώματος: Πού συγκεντρώνονται τα βακτήρια


Το ανθρώπινο δέρμα είναι εκτεθειμένο σε τρισεκατομμύρια βακτήρια και ακόμη περισσότερους ιούς, μαζί με τα μόρια των χημικών με τα οποία ερχόμαστε σε επαφή κάθε ημέρα.

Ερευνητές έφτιαξαν τη «χημική τοπογραφία» του ανθρώπινου δέρματος, προκειμένου να κατανοήσουν τι ακριβώς υπάρχει εκεί και πώς αλληλεπιδρούν τα κύτταρα του δέρματος, τα βακτήρια και τα χημικά.

«Κοινότητες» βακτηρίων, διαφορετικού τύπου, υπάρχουν παντού και μέσα στον ανθρώπινο οργανισμό. Αυτός όμως είναι ο πρώτος χάρτης που δείχνει τι κάνουν αυτά τα βακτήρια και πώς αλληλεπιδρούν με τα χημικά, όπως αναφέρει το Business Insider.

Για να φτιάξουν αυτούς τους χάρτες, οι ερευνητές ζήτησαν από έναν άνδρα και μία γυναίκα να μην κάνουν μπάνιο, να μη λουστούν, να μην βάλουν ενυδατική κρέμα ή κάποιο άλλο καλλυντικό προϊόν για τρεις ημέρες. Στη συνέχεια πήραν δείγματα από 400 ξεχωριστά σημεία από το σώμα του κάθε ατόμου, προκειμένου να κάνουν δύο διαφορετικές αναλύσεις.

Από τα ενδιαφέροντα πρώτα συμπεράσματα που έβγαλαν ήταν ότι τα καλλυντικά που έρχονται σε επαφή με το δέρμα, όπως το σαπούνι και το σαμπουάν αφήνουν χημικά υπολείμματα που μένουν εκεί για ημέρες, εβδομάδες ή ακόμη και περισσότερο.

Σε αυτή την εικόνα φαίνεται η βακτηριακή και χημική πολυμορφία στο δέρμα των δύο ανθρώπων που εξετάστηκαν. Το κόκκινο χρώμα δείχνει πού υπάρχει μεγαλύτερη συγκέντρωση και το μπλε τη χαμηλότερη. Τα χέρια, που αγγίζουν τα πάντα, μεταφέρουν πολλά βακτήρια και χημικά μόρια.



Αλλοι χάρτες δείχνουν πού είναι πιο πολλά βακτήρια συγκεντρωμένα.



Οι άνθρωποι μεταφέρουν ακόμη και επικίνδυνα βακτήρια, όπως ο σταφυλόκοκκος, που μπορεί να προκαλέσουν σοβαρές μολύνσεις. Βρέθηκαν στα πιο υγρά μέρη του σώματος, όπως στα πόδια, κάτω από το στήθος μίας γυναίκας ή τη μύτη ενός άνδρα.



Ολο αυτό το εγχείρημα θα βοηθήσει τους ειδικούς να κατανοήσουν πώς τα χημικά- ιδιαίτερα τα καλλυντικά- στα οποία εκτίθεται ο άνθρωπος έχουν συνέπειες στην υγεία του, όπως αναφέρουν οι ερευνητές που δημιούργησαν τους χάρτες. Επιπλέον, θα διαπιστωθεί αν τα βακτήρια εμφανίζονται σε συγκεκριμένα σημεία ως «αντίδραση» στα χημικά που βάζουμε στο δέρμα.




iefimerida.gr











Read more » Διαβάστε περισσότερα...
Read more »

Τα τατουάζ που ξεχώριζαν τους γενναίους απ΄ τους δειλούς. Τους εγκληματίες από τους έντιμους. Η ιστορία των tatoo μέσα από τις χιλιετίες


Το 1722 ολλανδικά πλοία προσέγγισαν τις ακτές των νησιών Σαμόα. Οι ναύτες παρατήρησαν ότι οι ιθαγενείς φορούσαν κολλητά παντελόνια, διακοσμημένα με περίπλοκα σχέδια. Όταν αποβιβάστηκαν και τους είδαν από κοντά, συνειδητοποίησαν ότι αυτά που εξ αποστάσεως θεωρούσαν ως παντελόνια ήταν στην πραγματικότητα το ίδιο τους το δέρμα, που ήταν καλυμμένο απ’ άκρη σε άκρη με τατουάζ.

Ιθαγενής της Πολυνησίας με ολόσωμο τατουάζ

Οι κάτοικοι των νησιών τα αποκαλούσαν “tatau”, που σημαίνει “για να σηματοδοτήσει κάτι”. Τον Ιούλιο του 1769, ο Βρετανός θαλασσοπόρος Τζέιμς Κουκ κατέγραψε για πρώτη φορά τη λέξη στο ημερολόγιο του πλοίου: ”Και τα δύο φύλα βάφουν τα σώματά τους με τα “Tattow”, όπως τα λένε στη γλώσσα τους. Το καταφέρνουν, βάζοντας μαύρο χρώμα κάτω απ’ το δέρμα τους. Είναι τόσο επίπονο, ειδικά η περιοχή των γλουτών, που το κάνουν μόνο μια φορά στη ζωή τους”. Στη Σαμόα, την Ταϊτή, αλλά και στη Νέα Ζηλανδία, τα τατουάζ ήταν ιερή παράδοση. Σηματοδοτούσαν την κοινωνική θέση, το πνεύμα, αλλά και τη δύναμη του κάθε ανθρώπου. Κάθε νεαρός άνδρας έπρεπε να κάνει τατουάζ σε όλο του το σώμα, όταν ενηλικιωνόταν. Αν σταματούσε τη διαδικασία, επειδή δεν άντεχε τον πόνο, θα τον ακολουθούσε για μια ζωή το στίγμα της δειλίας. Το ίδιο ίσχυε και για τις γυναίκες. Πολλοί άνδρες του πληρώματος του Κουκ, επέστρεψαν στην Αγγλία με τατουάζ και τα επιδείκνυαν με περηφάνια. Μέσα σε λίγες δεκαετίες, τα τατουάζ έγιναν σήμα κατατεθέν των ναυτικών. Μάλιστα στις ΗΠΑ, οι ναύτες χρησιμοποιούσαν τα τατουάζ ως στοιχεία ταυτότητας.

Αμερικάνοι ναύτες κάνουν τατουάζ, 1944

Αμέσως μετά την αμερικανική επανάσταση, πολλοί Αμερικανοί ναυτικοί στρατολογούνταν από το βρετανικό ναυτικό. Για να το αποφύγουν, έβγαζαν ειδικά χαρτιά, τα οποία τους απάλλασσαν από την υπηρεσία, αποδεικνύοντας ότι ήταν Αμερικάνοι υπήκοοι. Στα χαρτιά περιγραφόταν και η εμφάνισή τους, για να γνωρίζει το βρετανικό ναυτικό σε ποιο ναύτη αναφέρονταν. Όμως οι περιγραφές ήταν υπερβολικά γενικές και οι Βρετανοί τις αγνοούσαν επιδεικτικά, ισχυριζόμενοι ότι τα χαρτιά ήταν πλαστά ή είχαν κλαπεί από κάποιον άλλοι ναύτη. Έτσι οι Αμερικάνοι έκαναν τατουάζ, τα οποία περιέγραφαν λεπτομερώς στα προσωπικά τους έγγραφα, για να ταυτοποιηθούν και να είναι σίγουροι ότι δεν θα στρατολογούνταν. Τα πρώτα τατουάζ Τα αρχαιότερα τατουάζ προέρχονταν από την εποχή του χαλκού. Το 1991, ανακαλύφθηε ο “Otzi”, μία παγωμένη μούμια που χρονολογείται απ’ την 4η χιλιετία προ Χριστού. Στο δέρμα του εντοπίστηκαν πολλά μικρά τατουάζ, κυρίως στα γόνατά του, τα οποία πιστεύεται ότι χρησιμοποιούνταν ως θεραπεία για την αρθρίτιδα. Τατουάζ βρέθηκαν και στη μούμια μίας ιέρειας απ’ την αρχαία Αίγυπτο, που έζησε 2.000 χρόνο πριν τη γέννηση του Χριστού. Οι μελετητές πιστεύουν ότι χρησιμοποιούνταν στη λατρεία των θεοτήτων και για να υποδείξουν κοινωνικό στάτους.

Τα τατουάζ του "Otzi" βρέθηκαν πίσω απ' τα γόνατα και στη βάση της σπονδυλικής στήλης. Πιστεύεται ότι χρησιμοποιήθηκαν ως θεραπεία για την αρθρίτιδα

Τα τατουάζ ανά τον κόσμο

Στην αρχαία Ελλάδα και στη Ρώμη, τατουάζ είχαν μόνο οι αιχμάλωτοι, οι δούλοι, οι εγκληματίες και οι λιποτάκτες, έτσι ώστε να μην μπορούν να κρύψουν την “ντροπή” τους από τον κόσμο. Γενικά, τα τατουάζ θεωρούνταν ένα βάρβαρο έθιμο και οι ανώτερες κοινωνικές τάξεις τα αντιμετώπιζαν υποτιμητικά. Το ίδιο ίσχυε και στην Κίνα, όπου συνήθιζαν να σημαδεύουν με τατουάζ τους κατάδικους.

Άντρας με τατουάζ απ' τις Φιλιππίνες

Στην υπόλοιπη Ασία όμως, τα τατουάζ συμβόλιζαν τη δύναμη και συνδέονταν άμεσα με τη θρησκεία και την πνευματικότητα. Στην Ινδία, τα τατουάζ έφεραν την ευλογία των μοναχών. Θεωρούσαν ότι τα τατουάζ έδιναν δύναμη και κουράγιο, αλλά μόνο οι άντρες επιτρεπόταν να τα έχουν, καθώς οι γυναίκες είχαν απ’ τη φύση τους περισσότερη δύναμη απ’ τους άνδρες. Στην Ινδονησία, στις Φιλιππίνες και στην Ταϊβάν, τα τατουάζ δήλωναν την κοινωνική θέση και ότι ο φέρων ήταν ένα ενεργό μέλος της κοινωνίας, που μπορούσε να προσφέρει τις υπηρεσίες του στον κόσμο. Εξίσου διαδεδομένα ήταν και στην Αμερική. Συνήθιζαν να σχεδιάζουν ζώα ή σύμβολα των Θεών, πιστεύοντας ότι έπαιρναν μέσα τους τη θεϊκή ευλογία και δύναμη. Στην Αφρική, αντί για έγχρωμα τατουάζ, σκάλιζαν το δέρμα, δημιουργώντας σημάδια πάνω στο δέρμα. Στην Ευρώπη, τατουάζ ήταν πιο διαδεδομένα στους λαούς της κεντρικής και βόρειας Ευρώπης. Ο Ιούλιος Καίσαρας περιέγραφε του ιθαγενείς της Βρετανίας, που έβαφαν το σώμα τους με μπλε μπογιά, για να τρομοκρατούν τους εχθρούς. Γερμανικά και σκανδιναβικά φύλα χρησιμοποιούσαν τα τατουάζ ως ιερά σύμβολα, που τους συνέδεαν με τους Θεούς και τον κύκλο της ζωής. Με την επικράτηση του Χριστιανισμού, τα τατουάζ απαγορεύτηκαν αυστηρά, γιατί θεωρούνταν κατάλοιπα του παγανισμού και της ειδωλολατρίας. Παρ’ όλα αυτά, υπάρχουν αναφορές ότι πολλοί Σταυροφόροι είχαν τατουάζ με το σύμβολο του σταυρού, έτσι ώστε αν πέθαιναν στη μάχη, να αναγνωρίζονταν ως χριστιανοί και να θάβονταν σύμφωνα με τα χριστιανικά έθιμα.

Ιάπωνας με τατουάζ, 1875

Τα τατουάζ στην Ιαπωνία

Ιάπωνας με τατουάζ, 1875 Αρχικά, τα τατουάζ στην Ιαπωνία χρησιμοποιούνταν ως τιμωρία για εγκληματίες. Σταδιακά, η τέχνη του τατουάζ αναπτύχθηκε σε τέτοιο βαθμό, που χρησιμοποιούνταν ως διακοσμητικό του σώματος σαν ένα περίτεχνο κιμονό ή κόσμημα. Από τον 18ο αιώνα μέχρι και το τέλος του δευτέρου παγκοσμίου πολέμου, τα τατουάζ απαγορεύονταν δια του νόμου στην Ιαπωνία, επειδή πίστευαν ότι έδιναν μία βάρβαρη, απολίτιστη εικόνα της χώρας προς τα έξω. Η απαγόρευση είχε ως αποτέλεσμα να συνδεθούν αποκλειστικά με το εγκληματικό στοιχείο και συγκεκριμένα, την ιαπωνική μαφία, την περίφημη “Γιακούζα”. Για πολλές δεκαετίες, τα τατουάζ ήταν συνώνυμα με το έγκλημα και το περιθώριο στον δυτικό κόσμο. Σε πολλές χώρες της δύσης, συμμορίτες τα χρησιμοποιούσαν για να συμβολίσουν τη θέση τους στην οργάνωση ή πόσα χρόνια είχαν μείνει στη φυλακή. Από τη δεκαετία του ’70 και έπειτα, τα τατουάζ άρχισαν να απενοχοποιούνται και πλέον έχουν γίνει αποδεκτά από το μεγαλύτερο μέρος της κοινωνίας ως προσωπικός τρόπος έκφρασης ή απλά ένα στοιχείο του lifestyle. Στη σειρά επιστημονικής φαντασίας “Dominion”, οι Άγγελοι με επικεφαλής τον Αρχάγγελο Γαβριήλ, διεξάγουν πόλεμο εναντίον της ανθρωπότητας. Στον πλευρό των ανθρώπων έχει ταχθεί ο Αρχάγγελος Μιχαήλ. Το μέλλον της ανθρωπότητας φαντάζει αβέβαιο, μέχρι την εμφάνιση του “εκλεκτού”, που σύμφωνα με μία προφητεία θα σώσει τον κόσμο απ’ την καταστροφή. Ο εκλεκτός θα αποκαλυφθεί, όταν εμφανιστούν τατουάζ σε όλο του το σώμα, τα οποία αν αποκρυπτογραφηθούν, θα του δείξουν το δρόμο της σωτηρίας.

H σειρά επιστημονικής φαντασίας “Dominion”, που έχει καθηλώσει εκατομμύρια τηλεθεατές σε όλο τον κόσμο, προβάλλεται κάθε Παρασκευή τα μεσάνυχτα στον OTE CINEMA 1HD....



mixanitouxronou.gr
Read more » Διαβάστε περισσότερα...
Read more »

Τέρμα οι εγγυητικές επιστολές και από τις ελληνικές τράπεζες


Και τις τελευταίες στρόφιγγες ρευστότητας προς τις επιχειρήσεις έκλεισε το τελευταίο διάστημα η ασφυκτική κατάσταση των τραπεζών, με το σύνολο της αγοράς, πλην του τουρισμού, να έχει νεκρώσει.

Την απαισιόδοξη αυτή διαπίστωση κάνουν τραπεζίτες και παράγοντες της αγοράς, παρακολουθώντας την εξέλιξη των επαφών της ελληνικής κυβέρνησης με τους εταίρους υπό την τεράστια πίεση των χρηματοδοτικών αναγκών της χώρας. Όπως αναφέρουν, ήδη κατά το τελευταίο τρίμηνο η ζημιά που έχει υποστεί η πραγματική οικονομία είναι ασύλληπτη έως μη αναστρέψιμη, αφού πέρα από τα πλέον των 25 δισ. ευρώ που έχουν χάσει οι τράπεζες από την εκροή καταθέσεων, καταγράφονται πραγματικές ζημίες και από την μείωση του ρυθμού ανάπτυξης. Ήδη από τη μείωση των προβλέψεων για ρυθμό ανάπτυξης στο 1,4% φέτος έναντι αρχικής πρόβλεψης για 2,9%, υπάρχει μία απώλεια 3 δισ. ευρώ επί προϋπολογιστικής βάσης, αναφέρεται χαρακτηριστικά στο Capital.gr. Σημειώνεται δε, ότι και η πρόβλεψη για ανάπτυξη στο 1,4% φέτος κρίνεται μη ρεαλιστική βάσει της μέχρι τώρα πορείας της Οικονομίας.

Για τις επιχειρήσεις η κατάσταση είναι πλέον τραγική, αφού πλην ελαχίστων εξαιρέσεων που εμφανίζουν ακόμη ικανοποιητικές πωλήσεις, το σύνολο των επιχειρήσεων βρίσκει κλειστές τις πόρτες χρηματοδότησης των τραπεζών.

Είναι τέτοιο δε, το «στέγνωμα» των τραπεζών που τις τελευταίες ημέρες ζητούν cash collateral από τους επιχειρηματίες – πελάτες τους προκειμένου να τους παράσχουν τα απολύτως αναγκαία κεφάλαια. Όπως αναφέρουν τραπεζίτες στο Capital.gr, οι τράπεζες πλέον, σε κάθε αίτημα χρηματοδότησης από τους επιχειρηματίες, ζητούν οι τελευταίοι να τους φέρουν εκ των προτέρων το ισόποσο σε καταθέσεις. Μόνο με βάση τις καταθέσεις αυτές δέχονται να τους εκδώσουν εγγυητική για να μπορέσουν να κάνουν εισαγωγή πρώτων υλών ή προϊόντων και με τον όρο, παράλληλα, ότι θα δεσμεύσουν τις καταθέσεις τους για την εξόφληση των τιμολογίων της επιχείρησης εφόσον αυτή δεν μπορέσει να τα εξυπηρετήσει από τις πωλήσεις της. Προφανώς, υπό τις παρούσες συνθήκες, καμία επιχείρηση δεν φέρνει καταθέσεις στην τράπεζα.

Η εξέλιξη αυτή έρχεται μετά τη διακοπή της έκδοσης εγγυητικών επιστολών από τις ξένες τράπεζες τον Φεβρουάριο, όταν η Οικονομία δεχόταν τους πρώτους ισχυρούς κλυδωνισμούς βαδίζοντας προς τη συμφωνία της 20ης Φεβρουαρίου για χορήγηση τετράμηνης παράτασης προς την ελληνική κυβέρνηση. Έκτοτε η κατάσταση δεν έχει ομαλοποιηθεί, αντιθέτως οξύνεται, πλήττοντας καίρια τη ρευστότητα των τραπεζών.

Στο πλαίσιο αυτό, οι ελληνικές τράπεζες δεν σταμάτησαν εσχάτως μόνο την ανανέωση εγγυητικών επιστολών, αλλά έκλεισαν και τα πιστωτικά όρια των επιχειρήσεων. Στην πράξη, δηλαδή, οι επιχειρήσεις δεν έχουν πρόσβαση στα μειωμένα, έστω, δανειακά πλαφόν που τους είχαν ορίσει οι τράπεζες προκειμένου να καλύπτουν πληρωμές τιμολογίων τους ή άλλες τρέχουσες ανάγκες τους.

Η κατάσταση αυτή για τις επιχειρήσεις αγγίζει και τους μισθούς των υπαλλήλων τους, καθώς, σύμφωνα με πληροφορίες του Capital.gr, πλέον και παραρτήματα πολυεθνικών εταιριών που λειτουργούν στην Ελλάδα (όχι ως θυγατρικές τους) αντιμετωπίζουν δυσκολία να καταβάλουν μισθούς ακόμη και σε διοικητικά τους στελέχη.


capital.gr
Read more » Διαβάστε περισσότερα...
Read more »

30.000 αστυνομικές φωτογραφίες από την σκοτεινότερη περίοδο της Νέας Υόρκης είναι τώρα διαθέσιμες online


Διαμελισμένα σώματα, ολέθρια τροχαία, φρικιαστικές σκηνές δολοφονιών, ανατριχιαστικά πορτρέτα εγκληματιών. Δεν πρόκειται για την νέα ταινία του Scorsese, αλλά για τα φωτογραφικά αρχεία του Αστυνομικού Τμήματος της Νέας Υόρκης (το γνωστό πλέον σε όλους μας λόγω των αμέτρητων αναφορών του σε χολιγουντιανές ταινίες, NYPD) από τις πιο σκοτεινές, εγκληματικές περιόδους του.

Τη Δευτέρα που μας πέρασε, το Εθνικό Κληροδότημα για τις Ανθρωπιστικές Επιστήμες ανακοίνωσε μια νέα επιχορήγηση προς στήριξη της ψηφιοποίησης περίπου 30.000 φωτογραφιών του τμήματος από το 1914 έως το 1975, μέσω της οποίας τα σπάνια αυτά αρχεία θα γίνουν διαθέσιμα για πρώτη φορά στο κοινό.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ των New York Times, οι χιλιάδες αυτές φωτογραφίες κρατούνταν όλα αυτά τα χρόνια σε κουτιά, μέσα σε σκονισμένες αποθήκες. Στην πορεία τέθηκαν υπό την προστασία του Τμήματος Μητρώου και Υπηρεσιών Πληροφόρησης της Νέας Υόρκης και μόλις το 2012 τα Δημοτικά Αρχεία της Νέας Υόρκης αποφάσισαν να δημοσιοποιήσουν περίπου 870.000 φωτογραφίες μέσω της διαδικτυακής βάσης δεδομένων του Δήμου. Συνολικά, τα αρχεία του NYPD περιέχουν 2.2 εκατομμύρια φωτογραφίες, βίντεο, ηχητικά αρχεία και επιπλέον υλικό από την εγκληματική δραστηριότητα εκείνων των χρόνων.

Οι φωτογραφίες που θα δημοσιοποιηθούν σε ψηφιακή μορφή χάρη στην επιχορήγηση, αποτελούν κομμάτι του «New York City Police Department Photograph Collection 1914-1975, Preservation and Access Project» το οποίο έχει σκοπό να μεταφέρει σε ψηφιακή μορφή ολόκληρο το αχανές αρχείο του τμήματος και να το μοιραστεί με τον κόσμο.

Οι περισσότερες ασπρόμαυρες φωτογραφίες του αρχείου θυμίζουν σχεδόν όλες τις αστυνομικές ταινίες μυστηρίου που έχεις δει στη ζωή σου, δεν είναι όμως όλες τους το ίδιο τρομακτικές.

Σίγουρα υπάρχουν σκηνές με παραμορφωμένα πτώματα πεταμένα στη μέση του δρόμου

municipalarchivescrime

municipalarchivescrime

Αυτή που απεικονίζει τα αποτελέσματα μιας βομβιστικής επίθεσης στον σταθμό της Pennsylvania από τον διαβόητο George S. Metesky, γνωστό και ως «Mad Bomber», ο οποίος δρούσε επί 16 χρόνια στην Νέα Υόρκη.

municipalarchivescrime

Αυτή που δείχνει το «μετά» μιας ξέφρενης καταδίωξης

municipalarchivescrime

Ή η φωτογραφία ενός τραμ που ξέφυγε από τις ράγες και «πάρκαρε» μέσα στη βιτρίνα του κοντινότερου καταστήματος

municipalarchivescrime

Υπάρχουν όμως και άλλες, λιγότερο αιματηρές, όπως αυτή που απεικονίζει διαδηλωτές να σκαρφαλώνουν στα αστυνομικά οδοφράγματα έξω από το Πανεπιστήμιο της Κολούμπια

municipalarchivescrime

Aυτή που δείχνει αστυνομικούς του Μανχάταν να καίνε «άσεμνα» βιβλία στο Αρχηγείο Αστυνομίας της πόλης

municipalarchivescrime

Αυτή που έπιασε στα πράσα δύο ανήλικα μέλη συμμοριών να κάνουν ένα κάπως ανορθόδοξο οτοστόπ στην προσπάθειά τους να αποφύγουν τους αστυνομικούς

municipalarchivescrime

Ή αυτή που απεικονίζει έναν αστυνομικό του σώματος κατά τη διάρκεια ανίχνευσης στοιχείων στον τόπο του εγκλήματος

municipalarchivescrime

Υπάρχει, βέβαια, και αυτή που απεικονίζει το άδειο δωμάτιο της μικρής Virginia Bender, η οποία βρέθηκε νεκρή στο κρεβάτι της έπειτα από προφανή στραγγαλισμό και μαχαιρώματα, τον Ιούνιο του 1939. Ο μόνος «ένοικος» του δωματίου είναι πλέον η εντελώς ανατριχιαστική κούκλα της, η οποία πιθανότατα είναι και ο δολοφόνος.

municipalarchivescrime

Μπορείτε να δείτε την ήδη πλούσια συλλογή ψηφιοποιημένων φωτογραφιών από τα δημοτικά αρχεία της ΝΥ, στο site του Τμήματος Μητρώου και Υπηρεσιών Πληροφόρησης της Νέας Υόρκης.



huffingtonpost.gr


Read more » Διαβάστε περισσότερα...
Read more »
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...