Τρίτη 24 Ιουλίου 2012

Αρετή Τσοχατζοπούλου: Τα επιστρέφω όλα στο Δημόσιο


Την πρόθεσή της να παραχωρήσει  στο ελληνικό δημόσιο όλα τα περιουσιακά στοιχεία που βρίσκονται στην κατοχή της, και αποκτήθηκαν με χρήματα του πατέρα της, δημοσιοποίησε η κόρη του Άκη Τσοχατζόπουλου, Αρετή Τσοχατζοπούλου.
Η διωκόμενη κόρη του πρώην υπουργού στη δήλωση της προς τον ανακριτή κ. Γαβριήλ Μαλλή, δεν διστάζει να αναφερθεί σε περιουσιακά στοιχεία, τα οποία, όπως αναφέρει, έχουν "κρισιολογηθεί ότι προέρχονται εξ εγκληματικής δραστηριότητας".
Η δήλωση της κυρίας Αρετής Τσοχατζοπούλου:
"Σε συνέχεια της από 26 Απριλίου 2012 απολογίας μου τονίζω έτι μια φορά ότι ουδέποτε προέβην εν γνώσει μου και με σκοπό βιοπορισμού μου σε πράξεις νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματική δραστηριότητα του συγκατηγορουμένου πατρός μου Αποστόλου- Αθανασίου Τσοχατζόπουλου ή άλλου προσώπου.
Ωστόσο, με το βάρος της ευθύνης που φέρω ως θυγατέρα προσώπου το οποίο διαδραμάτισε πρωταγωνιστικό ρόλο στη δημόσια ζωή της χώρας αυτής επί 25 συναπτά έτη, και με κάθε σεβασμό προς τους Έλληνες πολίτες δηλώνω δια της παρούσης ότι εκχωρώ ανεκκλήτως και θέτω υπό τη διάθεση του ελληνικού δημοσίου ευρισκόμενα στην κατοχή μου περιουσιακά στοιχεία, τα οποία απεκτήθηκαν με χρήματα του πατρός μου και κρισιολογηθεί ότι προέρχονται εξ εγκληματικής δραστηριότητάς του".
Κοινοποιεί επίσης τη δήλωσή της στις εισαγγελείς Ευγενία Κυβέλου και Ελένη Σίσκου, αλλά και στον υπουργό Οικονομικών.


news247.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...