Αν ο Έλληνας βάλει κάτι στο μυαλό του, τελείωσε...
Περήφανους μας κάνουν δύο Έλληνες επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στις ΗΠΑ.
Δημιούργησαν το personspot, το οποίο εκμεταλλεύεται στο έπακρο τις δυνατότητες επικοινωνίας που δίνουν οι σελίδες κοινωνικής δικτύωσης.
Όπως εξηγούν ο Γιάννης Βελισσαράκος και ο Άγγελος Κωστόπουλος στην εφημερίδα «Έθνος», ο χρήστης μπορεί να δημιουργήσει το περιοδικό του αντλώντας υλικό από το διαδίκτυο και μελλοντικά συντάσσοντας δικά του πρωτογενή θέματα!
Το περιεχόμενο του περιοδικού μπορεί να δημοσιευτεί αυτόματα σε όλες τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, το Twitter και το Linkedln.
«
Ο χρήστης αντλεί το περιεχόμενο που τον ενδιαφέρει και το ανεβάζει στο περιοδικό που έχει δημιουργηθεί στην ιστοσελίδα μας. Αυτό το περιεχόμενο θα είναι διαθέσιμο στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης στις οποίες έχει λογαριασμό αλλά και τις σελίδες άλλων χρηστών που θα επιλέξουν να γίνουν συνδρομητές του περιοδικού.»
Το ψηφιακό περιοδικό του personspot, δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη που δεν έχει την δυνατότητα να φτιάξει ένα μπλογκ, να εκφραστεί και να μοιραστεί τα ενδιαφέροντά του.
Γιατί το μυαλό του Έλληνα κάνει θαύματα...
newsbomb.gr