Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

Το μήνυμα του Γ. Πεταλωτή για την Πρωταπριλιά



Το μήνυμα του κυβερνητικού εκπρόσωπου Γ. Πεταλωτή για την Πρωταπριλιά, έχει ως εξής:



























"Ελληνίδες, Έλληνες , ευχαριστώ για τις ευχές σας. Αλλά θα έπρεπε να γνωρίζετε, ότι εορτάζω όλες τις άλλες μέρες, εκτός από τη σημερινή, που γιορτάζουν όλες οι πολίτες, με τα ψέμματα και τις αλήθειες της ζωής τους . Σήμερα είναι δική σας ημέρα, δεν πρέπει να έρθει η Πρωταπριλιά για να μου στείλετε ευχές.

Αδύνατο να κρυφτεί η αλήθεια, λέγεται. Ρωτήστε εμένα. Λέω τα σύκα , σκάφη και την σκάφη...σύκα.
Όταν έχεις εξαλείψει το αδύνατο, αυτό που μένει, πρέπει να είναι η αλήθεια. Που σας την εξομολογούμαι τώρα. Αλήθεια είναι ό,τι συμφέρει το λαό. Ψέμα είναι ο, τι συμφέρει την κυβέρνηση.

Κατά τη γνώμη μου, η ειλικρίνεια είναι απλούστατα έλλειψη αυτοκυριαρχίας. Στο τέλος νικά πάντα η αλήθεια. Δυστυχώς είμαστε ακόμα στην αρχή της διακυβέρνησής μας.

Είμαι οπαδός της αλήθειας, ότι το ψέμα είναι το οξυγόνο της αναπνοής της κοινωνίας. Πάντα η καλύτερη τακτική είναι να λες την αλήθεια, εκτός βέβαια αν είσαι ένας εξαιρετικά καλός ψεύτης και νομίζω ότι όλοι μου το αναγνωρίζετε αυτό. Όποιος είναι απρόσεκτος με την αλήθεια στα μικρά ζητήματα, δεν μπορεί να είναι αξιόπιστος στα μεγάλα ζητήματα. Γι αυτό μου αρέσουν τα πολλά μικρά ψέμματα στην καθημερινή ενημέρωσή μου. Άλλωστε η αλήθεια τυφλώνει , όπως λέγεται. Και εγώ δεν θέλω να πάθω κάτι τέτοιο.

Χρειάζεται να είσαι σοφός για να χειριστείς ένα ψέμα. Ο βλάκας καλύτερα να παραμένει ειλικρινής. Και με βλέπετε να είμαι βλάκας; Είναι επικίνδυνο να είσαι ειλικρινής εκτός αν είσαι και ηλίθιος. Και ούτε αυτός είμαι. Και δεν χρειάζεται να έχετε τύψεις για τα ψέμματα. Ένα επαναλαμβανόμενο ψέμα, γίνεται αλήθεια.

Η αλήθεια υπάρχει. Το ψέμα πρέπει να εφευρεθεί. Γι αυτό είμαι ήρωας. Από τα μάτια σου στον κώλο σου δεν μπορείς να μάθεις την αλήθεια, που λέει η φράση που αποδίδεται στον Κολοκοτρώνη.. Στο γραφείο μου έχω μια επιγραφή: " Πες την αλήθεια, αλλά πες την παραποιημένη" .

Πηγή pamelouketo
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...