Τετάρτη 8 Μαΐου 2013

Αποσύρεται ο σερ Αλεξ Φέργκιουσον


Τέλος εποχής στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, αφού πλέον είναι επίσημο και οριστικό. Ο Σερ Άλεξ Φέργκιουσον αποσύρεται από το ποδόσφαιρο στο τέλος της περιόδου.

Ήδη από το βράδυ της Τρίτης είχε αναπτυχθεί έντονη φημολογία για ενδεχόμενο «αντίο» του Σκωτσέζου τεχνικού, που ενισχύθηκε ακόμη περισσότερο από το γεγονός πως η διοίκηση της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ δεν έσπευσε –όπως συνηθίζει- να διαψεύσει επίσημα όσα γράφονται. 

«Το σκέφτηκα πολύ σοβαρά… Ήταν η κατάλληλη στιγμή», δήλωσε μεταξύ άλλων ο 71 ετών τεχνικός ενώ όπως τόνισε θα αναλάβει διοικητικό πόστο στην ομάδα. 

Όσο για το διάδοχό του; Φαβορί –τουλάχιστον σύμφωνα με τις στοιχηματικές εταιρίες- είναι ο Ντέιβιντ Μόγιες. 

H δήλωση του Άλεξ Φέργκιουσον: 

Η απόφαση να αποσυρθώ ήταν κάτι που σκέφτηκα πολύ και σοβαρά. Είναι η σωστή στιγμή. Ήταν σημαντικό για εμένα να αφήσω την ομάδα στην καλύτερη δυνατή κατάσταση και πιστεύω ότι το έκανα. Η ποιότητα αυτής της πρωταθλήτριας ομάδας και η ηλικιακή ισορροπία που υπάρχει, θα εγγυηθούν για τη συνέχεια των επιτυχιών, ενώ η δομή των ακαδημιών δείχνει ότι το μέλλον του συλλόγου θα είναι λαμπρό. 

Οι προπονητικές εγκαταστάσεις μας είναι ανάμεσα στις καλύτερες στον κόσμο, το ίδιο και το γήπεδο μας, το Ολντ Τράφορντ. 

Προχωρώντας, είμαι ενθουσιασμένος που θα αναλάβω διοικητικό ρόλο στην ομάδα. Με αυτές τις δραστηριότητες αλλά και με τα άλλα μου ενδιαφέροντα αναμένω με ενδιαφέρον το μέλλον. 

Πρέπει να κάνω ειδική μνεία στην οικογένεια μου. Η αγάπη και η υποστήριξη τους ήταν καθοριστική. Η γυναίκα μου, Κάθι, ήταν το καθοριστικό πρόσωπο σε ολόκληρη την καριέρα μου. Ήταν ένας βράχος υποστήριξης και σταθερότητας. 

Όσο για τους παίκτες και το τεχνικό μου επιτελείο, τόσο το τωρινό όσο και του παρελθόντος, θα ήθελα να τους ευχαριστήσω όλους, για το εξωπραγματικό επίπεδο επαγγελματισμού και αφοσίωσης που βοήθησαν να φτάσουμε σε τόσους θριάμβους. Χωρίς τη συνεισφορά τους η ιστορία αυτής της σπουδαίας ομάδας δεν θα ήταν τόσο πλούσια. 

Στα πρώτα μου χρόνια στην ομάδα η υποστήριξη της διοίκησης και του Σερ Μπόμπι Τσάρλτον συγκεκριμένα, μου έδωσε την αυτοπεποίθηση και το χρόνο να χτίσω ένα ποδοσφαιρικό κλαμπ και όχι απλά μια ομάδα. 

Την τελευταία δεκαετία η οικογένεια Γκλέιζερ, που παρείχε τη δυνατότητα να καθοδηγήσω τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, όσο καλύτερα μπορούσα, και ήμουν ιδιαίτερα τυχερός να δουλεύω με τον ταλαντούχο και άξιο εμπιστοσύνης εκτελεστικό διευθυντή, Ντέιβιντ Γκιλ. 

Στους οπαδούς. Σας ευχαριστώ. Η υποστήριξη που μου παρείχατε στο πέρασμα των χρόνων ήταν πραγματικά απίστευτη. Ήταν τιμή και προνόμιο το να έχω την ευκαιρία να οδηγήσω την ομάδα που υποστηρίζετε. Ο χρόνος μου ως προπονητής της Μάντσεστερ είναι πραγματικό θησαυρός. 

Το τελευταίο παιχνίδι του Άλεξ Φέργκιουσον στον πάγκο της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ θα είναι κόντρα στη Γουέστ Μπρομ στις 19 Μαΐου.



sport-fm.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...