Εντός των ημερών, το υπουργείο Υποδομών και Ανάπτυξης αναμένεται να επιστρατεύσει 35 ειδικούς φρουρούς, οι οποίοι θα αναλάβουν την ασφάλεια των επιβατών, κατά τη διάρκεια της εκτέλεσης των δρομολογίων, προκειμένου να σταματήσουν τα περιστατικά επιθέσεων και κλοπών.
Την ίδια ώρα, όπως αναφέρει το "Βήμα" με τροπολογία στο νομοσχέδιο για την απελευθέρωση των ΚΤΕΛ, αυστηροποιείται το αδίκημα της κλοπής του χαλκού από το εναέριο δίκτυο ηλεκτροκίνησης του ΟΣΕ, το οποίο έχει αποδεκατιστεί από συμμορίες.
Η νομοθετική ρύθμιση θα αυξήσει τις ποινές για την κλοπή, και μάλιστα, κατά πληροφορίες, εισηγείται το αδίκημα να τιμωρείται με κάθειρξη και η ποινή να είναι μη εξαγοράσιμη. Επίσης, αυστηροποιούνται και οι ποινές για τους κλεπταποδόχους του χαλκού.
Παράλληλα, σύμφωνα με πληροφορίες, το Σώμα Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος (ΣΔΟΕ) ξεκινά έρευνες σε χυτήρια και σε επιχειρήσεις που ασχολούνται με το σκραπ, προκειμένου να εντοπιστούν οι κλεπταποδόχοι των χτυπημάτων στο δίκτυο του ΟΣΕ και να απενεργοποιηθούν τα κυκλώματα της παράνομης αγοράς.
Η ζημιά υπολογίζεται μέχρι σήμερα ότι είναι τεράστια, αφού μόνο η ανάταξη της ηλεκτροκίνησης, στην οποία προχωρά η ΕΡΓΟΣΕ, προϋπολογίζεται στα 25 εκατ. ευρώ, ενώ ο κίνδυνος απώλειας κοινοτικών κονδυλίων που είχαν δοθεί για την εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης στο σιδηροδρομικό δίκτυο ήταν ως πρόσφατα έντονος.
Η ενεργοποίηση των ειδικών φρουρών στα τρένα έρχεται μετά από διάφορα περιστατικά, όπως επεισόδια που προκλήθηκαν από περιθωριακά στοιχεία, απειλές από λαθρεπιβάτες και, κυρίως, εισβολές φασιστικών στοιχείων στα τρένα, όπου πραγματοποιούν - χωρίς καμία δικαιοδοσία προφανώς - ελέγχους εισιτηρίων και φέις κοντρόλ στους επιβάτες.
news247.gr
Την ίδια ώρα, όπως αναφέρει το "Βήμα" με τροπολογία στο νομοσχέδιο για την απελευθέρωση των ΚΤΕΛ, αυστηροποιείται το αδίκημα της κλοπής του χαλκού από το εναέριο δίκτυο ηλεκτροκίνησης του ΟΣΕ, το οποίο έχει αποδεκατιστεί από συμμορίες.
Η νομοθετική ρύθμιση θα αυξήσει τις ποινές για την κλοπή, και μάλιστα, κατά πληροφορίες, εισηγείται το αδίκημα να τιμωρείται με κάθειρξη και η ποινή να είναι μη εξαγοράσιμη. Επίσης, αυστηροποιούνται και οι ποινές για τους κλεπταποδόχους του χαλκού.
Παράλληλα, σύμφωνα με πληροφορίες, το Σώμα Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος (ΣΔΟΕ) ξεκινά έρευνες σε χυτήρια και σε επιχειρήσεις που ασχολούνται με το σκραπ, προκειμένου να εντοπιστούν οι κλεπταποδόχοι των χτυπημάτων στο δίκτυο του ΟΣΕ και να απενεργοποιηθούν τα κυκλώματα της παράνομης αγοράς.
Η ζημιά υπολογίζεται μέχρι σήμερα ότι είναι τεράστια, αφού μόνο η ανάταξη της ηλεκτροκίνησης, στην οποία προχωρά η ΕΡΓΟΣΕ, προϋπολογίζεται στα 25 εκατ. ευρώ, ενώ ο κίνδυνος απώλειας κοινοτικών κονδυλίων που είχαν δοθεί για την εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης στο σιδηροδρομικό δίκτυο ήταν ως πρόσφατα έντονος.
Η ενεργοποίηση των ειδικών φρουρών στα τρένα έρχεται μετά από διάφορα περιστατικά, όπως επεισόδια που προκλήθηκαν από περιθωριακά στοιχεία, απειλές από λαθρεπιβάτες και, κυρίως, εισβολές φασιστικών στοιχείων στα τρένα, όπου πραγματοποιούν - χωρίς καμία δικαιοδοσία προφανώς - ελέγχους εισιτηρίων και φέις κοντρόλ στους επιβάτες.
news247.gr