Τετάρτη, 27 Μαρτίου 2013

Εκστρατεία της Βουλγαρίας για να πείσει πως είναι «επενδυτικός προορισμός»


Διαφημιστική εκστρατεία σε διεθνή μέσα ενημέρωσης για την προώθηση της Βουλγαρίας ως επενδυτικού προορισμού ξεκινά η αρμόδια υπηρεσία (Invest Bulgaria Agency) της βαλκανικής αυτής χώρας.

Σε συνέντευξη που παραχώρησε, έπειτα από τη συνάντηση που είχε με εκπροσώπους διεθνών μέσων ενημέρωσης, ο εκτελεστικός διευθυντής της υπηρεσίας Μπόρισλαφ Στεφάνοφ δήλωσε ότι ορισμένα πλεονεκτήματα της βουλγαρικής φορολογικής νομοθεσίας, όπως η διαμόρφωση του εταιρικού φόρου στο 10% είναι άγνωστα στο εξωτερικό.

Η διαφημιστική εκστρατεία για την προώθηση της Βουλγαρίας ως επενδυτικού προορισμού θα γίνει στους Financial Times, τον Economist, την The Wall Street Journal, το πρακτορείο οικονομικών ειδήσεων Bloomberg, το Businessweek και στους τηλεοπτικούς σταθμούς Bloomberg, CNBC και CNN, πρόσθεσε.

Η διαφημιστική εκστρατεία εντάσσεται στο πλαίσιο ενός έργου που υλοποιεί η υπηρεσία, με χρηματοδότηση από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Ανταγωνιστικότητας. Η αξία του έργου διαμορφώνεται περίπου στα 7,5 εκ. ευρώ και περιλαμβάνει 30 δραστηριότητες παρουσίασης της Βουλγαρίας ως ελκυστικού επενδυτικού προορισμού.

Η Invest Bulgaria Agency θα παρουσιάσει οκτώ οικονομικούς τομείς "κλειδιά" για την προσέλκυση επενδυτών στη Βουλγαρία. Εκτός από τις διαφημίσεις στον Τύπο, τρεις διαφημίσεις διάρκειας 30 δευτερολέπτων έκαστη, έχουν προετοιμαστεί για να μεταδοθούν, τουλάχιστον 600 φορές, σε τηλεοπτικούς σταθμούς που απευθύνονται στο επενδυτικό κοινό, είπε ο κ. Στεφάνοφ.




protothema.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...